Jump to content
darius

Водороден генератор

Recommended Posts

Зачетох се за тези водородни генератори и изглежда направата им не е толкова сложна!Това чудо ще работи ли в нашите ХОНДИ?Някой пробвал ли е, защото изглежда доста достъпно.Първоначална инвестиция и после КОН и вода :)Водороден генератор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То афтърмаркет турбо да си сложиш е супер трудно и ненадеждно, а да впръскваш водород или по скоро оксигаз в двигателя ми се струва хем опасно, хем излишно. И не знам защо всички толкова пищят за вредните емисии, колите са отговорни за не повече от 10-15% от емисиите на co2, централите, кравите и други природни източници са много по-големи "замърсители".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То афтърмаркет турбо да си сложиш е супер трудно и ненадеждно, а да впръскваш водород или по скоро оксигаз в двигателя ми се струва хем опасно, хем излишно. И не знам защо всички толкова пищят за вредните емисии, колите са отговорни за не повече от 10-15% от емисиите на co2, централите, кравите и други природни източници са много по-големи "замърсители".

Така е колега. Да изтребим пърдящия добитък и да спасим планетата. Какво са там някакви си 10-15% парников газ. Съпътсващите изгорели газове са пък особенно полезни, почти като витамините. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съпътстващите изгорели газове са вредни за теб и за мен, на планетата като цяло не и пречат. Честно казано не ми се рови да гледам статистики, но не мисля, че колите представляват дори 10-15% от виновниците за co2 емисиите. Централите например отделят много повече, ама никой не е тръгнал да разправя да си гасим пц-тата като не сме пред тях или да не гледаме телевизия или пък да се къпем по-малко. Колкото до водорода като гориво - най-вероятно ще има огромно развитие в тази насока, но чак когато се позичерпат фосилните горива, просто не е рентабилно в момента да се направи 1 огромен обратен завой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой не е рентабилно колега? Темата е изключително интересна. Засяга не създаването на водороден двигател, а на намаляването на разхода на бензин чрез добавяне на Н2. Доколкото разбрах използват, генерирания от електролиза водород и го вкарват във въздуховода. Огромно предимството на метода е, че не се нуждае от резервоар за газа, който е изключително взривоопасен. Някаво брато с БМВ цитира, че е снижил разхода от от 14 на 9л. на 100км бензин и е повишил мощноста (летял с 5 човека по някакви чукари). Метода за добив на газа не е скъп и ми се вижда реалистичен. Моля за мнение от спецовете във форума :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е рентабилно за джоба.Електролизата има КПД <=50%Значи черпиш енергия от акумулатора, преобразуваш я със 50% загуба във водород, който вкарваш в двигателя, който захранва акумулатора...Оттук нататък няма смисъл да се коментира - ако ти предложа да задвижваш колата си с акумулатора и така "да пестиш" от бензин ще ме наречеш измамник, нали?Е, това е описано на онзи сайт, само че са добавили още картинки от убеници по химия и физика + "учени" думички за да клъвнат шаранчетата.Предлагам на заинтересуваните от подобни щуротии да ми преведат по 100 евра и да спят спокойно... Аман от измамници.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е рентабилно не за самата схема на добив,а за хората милионите хора които се изхранват чрез нефта.Никой няма да го разреши това да се пусне двигател на вода,защото не криза ми ще се сцепи направо световната икономика.Има вече измислени такива двигатели работещи на вода и на какво ли още не но всичко е потулено с тази си цел.незнам до колко сте наясно с ученът Н.Тесла този човек за мен е уникален учен още преди толкова години задвижва двигател в продължение на седмица без да има какъво и да е източник в колата -всичко става с пренос на ток по въздуха без кабели ,накрая е махнал кутийката и той е спрял.Всичките му трудове са били потулени и изченали защото е имал толкова много изобретения които не са били въобще за това време ,даже и в днешно време ще изглеждат като извънземна технология.Ако щеш вярва даже и Ватикана влиза в тоз заговор,просто ще рухне световната икономика и затова не е рентабилно да се мислят разни щуротии от които хората могат да са независими от нефт ток и други !Иначе и според мен не си заслужава за 10 15% икономия да правиш такава конвверсия по двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Restless

Има доста данни за резонансно разлагане с коефициент на преобразуване надхвърлящ 1 сравнявайки резултатите с чиста електролиза по закона на Фарадей. Вероятно ще има някакъв ефект върху изгорелите газове но се съмнявам да намали консумацията на бензин.

Някой масон трябва да ни "осветли" щото простосмъртните сме глупав народ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че има скептично настроени колеги, но обърнете внимание, че при добавянето на газ ННО, към гориво-въздушната смес, се получават по-висока мощност и/или по-нисък разход на гориво. От къде идва "келипирът" ли? Ами от там, че ННО е газ, който гори от алфа 0.05 до 5 (а за бензина стойностите са 0.8-1.2(3)) и оттам и най-малките количества, подадени към бензино-въздушната смес действат благоприятно, на разход/мощност, поради факта, че газ смесен с друг газ образува изключително хомогенна смес и подпомага за по-доброто изгаряне, на горивните "капки". Някой факти - повишава се скоростта, на горене - нужно е по-малко предварение на двг, октановото число, на Н2 е 150 единици. Ако си направите труда, да изчетете целия блог, посочен от колегата darius, сериозно ще се замислите, дали пък няма смисъл от ННО генератор/и. Сещам се, за човек, който спомена, че е постигнал разход от 2л бензин/100км, на неговото ауди - колко е вярно, не знам, но ако приемем, че това е истина, не можем да твърдим, че с 1 клетка, на стойност 2лв и 43стотинки и газ подаден във всмукателния тракт, без никакви други модификации ще се получи този резултат...П.С. Въпрос, към скептично настроените, относно ННО - а вие опитахте ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Restless

Има доста данни за резонансно разлагане с коефициент на преобразуване надхвърлящ 1 сравнявайки резултатите с чиста електролиза по закона на Фарадей. Вероятно ще има някакъв ефект върху изгорелите газове но се съмнявам да намали консумацията на бензин.

Някой масон трябва да ни "осветли" щото простосмъртните сме глупав народ :(

Read my lips: глупости.

Вечен двигател знаеш ли какво е? коефициент на преобразуване надхвърлящ 1 означава че вярваш във вечен двигател.

Няма проблем.

Аз пък вярвам, че ако се помоля на Рххлор, колата ми ще работи без да сипвам бензин и пропан-бутан, даже ще изпомпвам излишъците.

Шансът ни е еднакъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Restless е много прав ... посмяхме се ... сега може ли да приключим с глупостите ? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че има скептично настроени колеги, но обърнете внимание, че при добавянето на газ ННО, към гориво-въздушната смес, се получават по-висока мощност и/или по-нисък разход на гориво. От къде идва "келипирът" ли? Ами от там, че ННО е газ, който гори от алфа 0.05 до 5 (а за бензина стойностите са 0.8-1.2(3)) и оттам и най-малките количества, подадени към бензино-въздушната смес действат благоприятно, на разход/мощност, поради факта, че газ смесен с друг газ образува изключително хомогенна смес и подпомага за по-доброто изгаряне, на горивните "капки". Някой факти - повишава се скоростта, на горене - нужно е по-малко предварение на двг, октановото число, на Н2 е 150 единици. Ако си направите труда, да изчетете целия блог, посочен от колегата darius, сериозно ще се замислите, дали пък няма смисъл от ННО генератор/и. Сещам се, за човек, който спомена, че е постигнал разход от 2л бензин/100км, на неговото ауди - колко е вярно, не знам, но ако приемем, че това е истина, не можем да твърдим, че с 1 клетка, на стойност 2лв и 43стотинки и газ подаден във всмукателния тракт, без никакви други модификации ще се получи този резултат...

П.С. Въпрос, към скептично настроените, относно ННО - а вие опитахте ли?

Къв ли ше да е тоз газ ННО :(

И като как ЕКУ-то ще разбере да впръсква 4 пъти по-малко гориво, за да се реализира разхода от 2л/100? Или сега някой ще ми твърди че Ауди са вкарали такива настройки на ЕКУто?

някоИ факти - че се повишавала скоростта на горене, понеже октановото число е 150.... ти въобще наясно ли си мярка за какво е "октановото

число"? Да те светна, че това не е мярка за калоричност на горивото, а доколко то е устойчиво на детонация. Затова модерните ДВГ с високи компресии се нуждаят от високооктаново гориво. И с повишение на компресията с 10% (от 10 на 11) постигат 2-3% икономия.

За справка пропан-бутана има грубо към 105+ октаново, метана над 110+.

И по-високото октаново число освен всичко друго е косвен показател за скоростта на горене - тя ПАДА с повишението на октана.

 

Вярвайте си, лошо няма. Проблемът е, че пишейки тук, във форума, вие доказвате, че физиката която толкова ви пречи и плюете, че е създадена от световния заговор на евреите/масоните, РАБОТИ.

Защото всички компютри в света се подчиняват на законите на физиката. Само автомобилите на вярващите - не.

 

Според мен теми индиректно насочени към реклама на измами трябва да бъдат затваряни.

 

Пирамиди, фараони

И балъци за милиони.

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен теми индиректно насочени към реклама на измами трябва да бъдат затваряни.

Пирамиди, фараони

И балъци за милиони.

Не случайно в поста си поставям въпроси, не се пали толкова!

И всяко мнение и разяснение е добре дошло!

 

Никой не е вярвал и на Тесла за неговия електромобил!

Факт е че може да се добие водород по описаният начин, газ ННО няма.

Въпроса ми е дали е възможно този водород(Н2) да се вкара в ДВГ-то?

Тука е големия спор, щото ако е толкова просто, защо не се прилага масово.Къде според теб е измамата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HHO или оксигаз/оксихидроген съществува. Наричат го Брауннов газ заради Yull Brown или още Илия Велбов ;) и е главно свързан с подобен тип "измами". По принцип оксигазът си се използва за разни неща . Но както каза колегата @Restless, електролизата има малко КПД, освен това водородът не е стабилен, оксигазът още по-малко и двигателят едва ли е пригоден да гори толкова калорично гориво. В една от серийте на митбъстърс хората пробваха това магическо устройство и освен че си поипзърлиха веждите друго не се получи.Интересно е откритието на John Kanzius, който с радио вълна успява да раздели водородните и кислородния атом, но самия той казва, че енергията, която отива за получаването на радио вълната е много по-голяма от получената в последствие енергия.

но пък е зрелищно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HHO или оксигаз/оксихидроген съществува. Наричат го Брауннов газ заради Yull Brown или още Илия Велбов :( и е главно свързан с подобен тип "измами". По принцип оксигазът си се използва за разни неща .

HHO не е газ колега, а смес от газове, прочети го в линка който си посочил, цитирам:"Oxyhydrogen is a mixture of hydrogen (H2) and oxygen (O2) gases,..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая работа ми намирисва на едно голямо "БУМ"! :(

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробности ... има си име = оксигаз, агрегатно състояние = газ, как да го наречем? Не съм казал, че е отделно химично съединение или елемент ( facepalm ) Ето го и моментът от митбъстърс -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като как ЕКУ-то ще разбере да впръсква 4 пъти по-малко гориво, за да се реализира разхода от 2л/100? Или сега някой ще ми твърди че Ауди са вкарали такива настройки на ЕКУто?

някоИ факти - че се повишавала скоростта на горене, понеже октановото число е 150.... ти въобще наясно ли си мярка за какво е "октановото

число"? Да те светна, че това не е мярка за калоричност на горивото, а доколко то е устойчиво на детонация. Затова модерните ДВГ с високи компресии се нуждаят от високооктаново гориво. И с повишение на компресията с 10% (от 10 на 11) постигат 2-3% икономия.

За справка пропан-бутана има грубо към 105+ октаново, метана над 110+.

И по-високото октаново число освен всичко друго е косвен показател за скоростта на горене - тя ПАДА с повишението на октана.

 

Вярвайте си, лошо няма. Проблемът е, че пишейки тук, във форума, вие доказвате, че физиката която толкова ви пречи и плюете, че е създадена от световния заговор на евреите/масоните, РАБОТИ.

Защото всички компютри в света се подчиняват на законите на физиката. Само автомобилите на вярващите - не.

 

Според мен теми индиректно насочени към реклама на измами трябва да бъдат затваряни.

Пирамиди, фараони

И балъци за милиони.

Ако бяха в миналото повечко като тебе колега сигурно щях да карам парен локомотив Хонда. Те и за електричеството много са се смяли, при това без да имат комерсиални интереси. Кой прочете, че става въпрос за КПД 1-ца. Добива е 3-6 литра газ на минута (не втечнен-т.е обема е различен). За Ловците на митове не ми споменавайте, че ще ме уморите от смях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кравите и други природни източници са много по-големи "замърсители".

Избиите говедата - гадове пърдящи хахахахха :cool: сори за :) ама незнаех че кравите пърдят слобно и замърсяват :honda::):honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай дискавъри. Имаше едно филмче как човек правил ток, достатъчен за ранчото си от кравешките :cool: на селото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...