Jump to content
hondю

Успех на Civic Type R Euro в Япония

Recommended Posts

балъчета :) вместо да си карат седаните.....накъде отива този свят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро возих двама японци в 8-цата и много й се изкефиха. Моите наблюдения са, че с този модел много хора, които не са си падали по Хонда или поне моделите им не са им правили впечатление, сега ги различават сред останалите масови коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво толкова се кефят при условие, че си имат Муген Тайп аР на техния пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох че щели да спират техния седан TypeR ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е според мен да го харесват, по същия начин, по който ние харесваме JDM-ките, човек обикновенно иска това, което няма.Пък и защо да не го харесват, 8-мата генерация тайп ер е мнооого голям бръмбар, друг е въпроса, че е голяма лъжица и не е за всяка уста ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е според мен да го харесват, по същия начин, по който ние харесваме JDM-ките, човек обикновенно иска това, което няма.Пък и защо да не го харесват, 8-мата генерация тайп ер е мнооого голям бръмбар, друг е въпроса, че е голяма лъжица и не е за всяка уста ;)

Друго искаха да кажат колегите преди теб, че не всичко е дизайн. Наистина, Сивик 8-а ген 3 или 5 врати хечбек прави впечатление с дизайн, за едни е адски красив, за други е странен и неразбран, но определено за всеки който е видял такава кола, му прави впечатление, просто друга такава с такъв дизайн няма, без значение дали му харесва или не. Обаче има някои неща от техническа (по-точно конструкторска) гледна точка, които са недопустими за спортен хечбек, неща които прилягат на евтина профанска малолитражка струваща до 10000евро, а не за определенои скъп в класа си модел, с топ версия (TYPE R), чиито предшественици бяха еталони по отношение на пътно поведение (handling) за кола на предно предаване, неповторими буквално казано. Докато осмицата... просто окачването и е направено да бъде евтино за производство, а не да дава перфектното пътно поведение и кеф от абдалско и душманско шофиране, което подобава на топ версия Хонда Сивик, това е.Иначе и на мен ми харесва на дизайн, красавец си е. ;) Но при положение че Седана (и то японския вариант TYPE R) върви и стъпва по японските писти като залепено за пътя (понеже задното му окачване няма нищо общо с това на англииските хечбеци)... затова се нервиме че за европа няма Седан TYPE R.ПС: ясно е, че и японците за подвласни повече на дизайна, от колкото на чисто техническите ТТ данни, щом наистина прави бум хечбека в япония. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим Евро Сивика (FN шаси) е стъпка назад в техническо отношение, дори и от ванчето 7ген, което мн хора не харесват. Дизайна наистина е космически обаче, като изключим абсурдното задно стъкло.като ги кефи толкова японците да земем да разменим производствата. Те ни дават FD2 линии като добавят и лява дирекция ;) , а от Суиндъм им пращат FN производството и всички са доволни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FN2-ката я предлагат в Япония единствено в лимитирана серия и със сигурност е поне малко по-напомпана от тази, която е за Европа. Нека я покарат и там, та да видят какви боклуци ни пробутват и да се освестят малко!Няма смисъл да мечтаем за седани FD2, защото така или иначе вече се задава следващата генерация Сивик. Надявам се, че с него ще поправят грешката, която допуснаха при последните две генерации, а именно икономии за сметка на динамичните характеристики и качеството на изработка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох че щели да спират техния седан TypeR :rant:

...мда и аз така четох който купил купил ние ще чакаме от втора ръка !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...