Jump to content
Прелюд

Хонда Прелюд

Recommended Posts

Здравейте на всички! Мисля да си купувам Хонда Прелюд, но се колебая малко.Никога не съм се возил или карал Прелюдка но от дете съм им фен като дизайнИнтересува ме какви са вашите впечатления от тези коли, как возят, средно колко разход на гориво правят (градско, извън градско)Разликата между 2.3 4WS и 2.0 двигателите (за горене най-вече) и разбира се осободностите.Скъпи ли са частите на Прелюда и т.н.Мерси много предварителноЧакам мнения и предложения от всичките които имат някакви впечатленияКои са добрите и кои са лошите страни на тази кола (Прелюд)??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем случайно си взех такав акола и съм наистина много доволен.Не е от най-пъргавите,но не е и никак тромава.За цена на частите не мога да ти кажа нищо.Разхода на гориво зависи изцяло от тежината на крака :P Моята гори между 10 и 14 в града. Аз специално не мога да кажа нищо лошо за модела :P Харесва ми и най-вероятно следващата пак ще е Prelude,но с малко повечко кончета :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем случайно си взех такав акола и съм наистина много доволен.Не е от най-пъргавите,но не е и никак тромава.За цена на частите не мога да ти кажа нищо.Разхода на гориво зависи изцяло от тежината на крака :P Моята гори между 10 и 14 в града. Аз специално не мога да кажа нищо лошо за модела :P Харесва ми и най-вероятно следващата пак ще е Prelude,но с малко повечко кончета :P

Твоят Прелюд коя година е? Колко коня е? И с какъв двигател е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 До колкото знам 2.3 харчат повечко от 2.0, въпреки че и 10/100 които харчи 2.0-ката не ми се виждат малко за среден разход на автомобил. Но пък какво те интересува колко харчи?! Това е Prelude! Prelude няма лоши страни! 

 

 

пп: Частите са като на другите Хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,направо ти предлагам моя прелюд и без това съм го пуснал вече в мобилето.4-та генерация много добро техническо състояния и най-вече H22A - 200 кончета, по-принцип прелюда не е най-икономичният вариант, но до сега не съм чул някой да се е оплакал от тази кола, ако си от софия/не погледнах профила ти/ можеш да доийде и да видиш всичко, което те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

96-та 2.0 133hp ( F20A4)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,направо ти предлагам моя прелюд и без това съм го пуснал вече в мобилето.4-та генерация много добро техническо състояния и най-вече H22A - 200 кончета, по-принцип прелюда не е най-икономичният вариант, но до сега не съм чул някой да се е оплакал от тази кола, ако си от софия/не погледнах профила ти/ можеш да доийде и да видиш всичко, което те интересува.

Аз съм бедно момче на 20 години съм как ще е храна тая кола 200 коня :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: двеста са много,едва ли ще се справиш и с 160,освен това лято да понатрупаш повечко купки слана и заповядай на конския пазар. :rolleyes: сега по темата ,не мисля че някой който търси прелюд ще гледа разхода е нее като на сивик 1.5 например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд Х23А2 4WS.Цени на части - около 50% по-скъпи от тези на Сивик. Съизмеримо по-скоро с Акорд.Разход: Градско (София) - между 13 и 20, зависи от настроението :rolleyes:, Извънградско - между 7 и 20 :lol: - пак за зависи от настроението. С ръчни скорости и круиз контрол може да падне доста.Това една от колите, които доставят най-голямо удоволствие от шофирането. За последните три години смених 7 коли. Последно си продадох А4-ката (99-а година) за да си взема пак прелюд (94-а). Не е най-хубавата кола, нито най-бързата, нито най-луксозната. Усещането зад волана и обаче не може да се сравни с нищо друго (в този клас).Колата е изключително стабилна и сравнително предсказуема като поведение. Единствената ми забележка е прекалено мекия волан. В града 4WS е неоценима екстра. На магистралата не усещам сериозна разлика (в управлението) с 2-литровия модел.Не си купувай автоматик. Голяма глезотия и супер удобство в града, но тази кола не е измислена за автоматик. Тръпката е друга. Следващата ми ежедневка със сигурност ще е автоматик след като покарах този прелюд, но и със същата сигурност Прелюда ми няма да остане автомат.Ако си от София, скоро ще има месечна среща. Ела на Булгарплод някой да те повози. Ако имаш книжка все някой ще ти даде и да покараш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) двеста са много,едва ли ще се справиш и с 160,освен това лято да понатрупаш повечко купки слана и заповядай на конския пазар. ;) сега по темата ,не мисля че някой който търси прелюд ще гледа разхода е нее като на сивик 1.5 например.

аз много искам прелюд, но ако гори над 10 градско просто ще се проста с тая кола няма да мога да е храна ако е повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд Х23А2 4WS.Цени на части - около 50% по-скъпи от тези на Сивик. Съизмеримо по-скоро с Акорд.Разход: Градско (София) - между 13 и 20, зависи от настроението ;), Извънградско - между 7 и 20 ;) - пак за зависи от настроението. С ръчни скорости и круиз контрол може да падне доста.Това една от колите, които доставят най-голямо удоволствие от шофирането. За последните три години смених 7 коли. Последно си продадох А4-ката (99-а година) за да си взема пак прелюд (94-а). Не е най-хубавата кола, нито най-бързата, нито най-луксозната. Усещането зад волана и обаче не може да се сравни с нищо друго (в този клас).Колата е изключително стабилна и сравнително предсказуема като поведение. Единствената ми забележка е прекалено мекия волан. В града 4WS е неоценима екстра. На магистралата не усещам сериозна разлика (в управлението) с 2-литровия модел.Не си купувай автоматик. Голяма глезотия и супер удобство в града, но тази кола не е измислена за автоматик. Тръпката е друга. Следващата ми ежедневка със сигурност ще е автоматик след като покарах този прелюд, но и със същата сигурност Прелюда ми няма да остане автомат.Ако си от София, скоро ще има месечна среща. Ела на Булгарплод някой да те повози. Ако имаш книжка все някой ще ти даде и да покараш.

еххх от Пловдив съм брат но много благодаря за поканата и този коментар. Доста са ми полезни такива коментари за моето решение ;) Нз само как тия 20 ще се справя това е просто нз как да го кажа все едно карам Бугати с тоя разход ;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам Прелюд. Разхода в града не ми се струва много...по-скоро нормален.Като знам, че сивика ми е давал 11/100 градско и като знам, че и сега ми е горе долу толкова съм супер доволен от Прелюда. Недостатъка на тази кола според мен е размера и. Във Варна трудно намирам такива големи места за паркиране ;) .Моя е 5г. 2.0 мотора ;) Избора си е твой. Прецени за какво ти трябва колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма прелюд който да гори градско 10 на 100км,на прелюда екстрите са му други,пътното поведение на спортна кола съчетано с определена степен комфор,и най-вече удоволсвието да я караш и да усещаш пътя под теб. Аз като я карам за кеф,нищо че я имам от 2години усмивката не ми слиза от лицето;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда честно казано предпочитам да карам по-малко, но качествено ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еххх от Пловдив съм брат но много благодаря за поканата и този коментар. Доста са ми полезни такива коментари за моето решение ;) Нз само как тия 20 ще се справя това е просто нз как да го кажа все едно карам Бугати с тоя разход ;(

Няма да се плашиш от разхода. ;)20/100 ще ти гори само първите 2 седмици, докато и се нарадваш. При нормално каране в Пловдив не вярвам да отиде над 12, а за извънградско 7-8/100. Особено с малкия мотор. Щом си на 20 ти е достатъчен за начало. (не е по-бавен от БМВ 318 и 320 ;) )В Пловдив също има месечни срещи. Разгледай темата им в "Срещи и мероприятия" и се ориентирай кога и къде. Не вярвам колегите там да ти откажат проба. Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еххх от Пловдив съм брат но много благодаря за поканата и този коментар. Доста са ми полезни такива коментари за моето решение :) Нз само как тия 20 ще се справя това е просто нз как да го кажа все едно карам Бугати с тоя разход ;(

Няма да се плашиш от разхода. :)20/100 ще ти гори само първите 2 седмици, докато и се нарадваш. При нормално каране в Пловдив не вярвам да отиде над 12, а за извънградско 7-8/100. Особено с малкия мотор. Щом си на 20 ти е достатъчен за начало. (не е по-бавен от БМВ 318 и 320 :o )В Пловдив също има месечни срещи. Разгледай темата им в "Срещи и мероприятия" и се ориентирай кога и къде. Не вярвам колегите там да ти откажат проба.
По принцип мислех да си купя малко по нов модел над 96 но нещо ме влече в старите табла. Не съм виждал друга кола да има такова табло като на смолет е . А се чудя колата да е 2.3 4ВС. Какво ще рече 4WS?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4WS - FOUR WHEEL STERING - 4 завиващи колела :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма прелюд който да гори градско 10 на 100км

Не съм съгласен!!!:o:) моя зимата гореше 10 лятото пада под 10 100% при каране до към 3000оборота! (B20A9) А 4WS това е задължителна екстра според мен за прелюд (моя я няма но бързо ще поправим грешката)С 2 думи активно завиващи задни гуми
това ще ти даде ясна представа за нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 4WS това е задължителна екстра според мен за прелюд (моя я няма но бързо ще поправим грешката)

Не се засилвай много да не се разочароваш. :) Системата е почти невъзможна за трансплантиране. По-добрия и безболезнен вариант е да потърсиш цяла кола, която си я има.Всъщност не знам... на 3г е изцяло механична и може и да е по-лесно, но на 4г не си струва занимавката. Филма е прекалено голям.Иначе в града е неоценима екстра. Успоредно мога да паркирам напред там където много хора не успяват назад. Да не говорим за радиуса на завой.Честно казано при висока скорост (в другия режим на работа на системата) не усещам кой знае каква разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 4WS това е задължителна екстра според мен за прелюд (моя я няма но бързо ще поправим грешката)

Не се засилвай много да не се разочароваш. :) Системата е почти невъзможна за трансплантиране. По-добрия и безболезнен вариант е да потърсиш цяла кола, която си я има.Всъщност не знам... на 3г е изцяло механична и може и да е по-лесно, но на 4г не си струва занимавката. Филма е прекалено голям.Иначе в града е неоценима екстра. Успоредно мога да паркирам напред там където много хора не успяват назад. Да не говорим за радиуса на завой.Честно казано при висока скорост (в другия режим на работа на системата) не усещам кой знае каква разлика.
На 3-та генерация е доста лесно да се сложи 4вс защото както ти сам каза е изцяло механичен и се състои от 2 рейки и един кардан сменя се предната реика и от зад има още една която се монтира допълнително, а всички прелюди 3г имат заготовките за 4вс :oА междодругото твойта кола ли седи секи ден на студенски общежития от страната на плиска в локалното :D:P съжелявам за :) Редактирано от Fir3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам Прелюда с къси или дълги скорости е? и ако е с къси могат ли да и се сложат дълги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен най-добрея прелюд е 90-91г, 3-та генерация, фейслифтов, с двулитров мотор В20А7, с 4WS, клима, в добро състояние, повече от прилична динамика, перфектна на писта, возия, която не отстъпва на следващите генерации, дизайн, който не остарява, усещане за много "истински" автомобил, което много от новите го нямат...............но не може всичко да е хубаво, след 6 месечно търсене, доста огледи, тук и в Германия, 4-5 купени под носа ми, след кратък разговор със съфорумец, се оказах притежател на една друга мания.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен най-добрея прелюд е 90-91г, 3-та генерация, фейслифтов, с двулитров мотор В20А7, с 4WS, клима, в добро състояние, повече от прилична динамика, перфектна на писта, возия, която не отстъпва на следващите генерации, дизайн, който не остарява, усещане за много "истински" автомобил, което много от новите го нямат..............

Напълно подкрепям колегата!!!Ще се влюбиш в тоя автомобил още с първото каране. Доста Хонди съм карал и доста коли като цяло, но като Прелюда 3G друго усещане няма. Връща лентата в едни по-добри години на автомобилостроенето. :D Със сигурност има много по-мощни и много по-бързи коли, но всичко е въпрос на вкус и пари. Лично аз не сменям моя! Само го подобрявам! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам Прелюда с къси или дълги скорости е? и ако е с къси могат ли да и се сложат дълги?

Чичовото, не задавай такива въпроси, че съвсем си скапваш темата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам Прелюда с къси или дълги скорости е? и ако е с къси могат ли да и се сложат дълги?

Чичовото, не задавай такива въпроси, че съвсем си скапваш темата. ;)
Може ли по-въпроса ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Прелюд'

 

Дано това те задоволи:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд да гори под 10/100 градско- това не го вярвам ;) Виж за 11/100 ще се съглася ;) Лично аз под 12/100 в града не мога да го сваля,а извън под 7.5л..това е с 2.3 и с 2.2 мотора,но в това число слагам и 2.0,за мен са с еднакъв разход трите мотора при нормално каране.Относно колата като цяло мога да кажа,че е уникална.С който и мотор да я вземеш ще ти доставя несравнимо удоволствие :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Прелюд'

 

Дано това те задоволи:

 

Публикувано изображение

Много интересно би ли разяснил малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От таблицата се виждат предавателните числа на всички модели Prelude, така че можеш да си направиш съпоставка. И не знам как бих могъл да ти обясня по-добре от това, дали са къси предавките или дълги?!...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За информация на живо и повечко приказки, защо направо не посетиш средмичните ни срещи тyк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За информация на живо и повечко приказки, защо направо не посетиш средмичните ни срещи тyк.

Много сте гостоприемни :rant: от мицубиши форума ги помолих да ми обяснат малко за Еклипса и ме бамнаха а вие ме каните на срещите !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай Прелюд няма да съжеляваш .. не се плаши от разхода както казаха колегите почва от 10 градско ако караш до 2000 оборота до ...... зависо от тебе и моя на извън до 120 ако караш дава кам 7,3 7,5.п.п Отиди виж някои седни в него направи едно кръкче и ти гарантирам че няма да слезнеш :rant:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай Прелюд няма да съжеляваш .. не се плаши от разхода както казаха колегите почва от 10 градско ако караш до 2000 оборота до ...... зависо от тебе и моя на извън до 120 ако караш дава кам 7,3 7,5.п.п Отиди виж някои седни в него направи едно кръкче и ти гарантирам че няма да слезнеш :rant:

вярвам ти но още се чуда защтото еклипа има по як дизайн и по модерен но са ме наплашили че се били разваляли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... защтото еклипа има по як дизайн и по модерен но са ме наплашили че се били разваляли

... к'ви са тия приказаки... ей точно в тоя момент вече ни изгуби.Аз викам и тук да те баннем :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:drunk::shy:;):shy::tooth: :tooth: Колега, тук за еклипси не питай, няма, само някоя интрига може да покълне :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай Прелюд няма да съжеляваш .. не се плаши от разхода както казаха колегите почва от 10 градско ако караш до 2000 оборота до ...... зависо от тебе и моя на извън до 120 ако караш дава кам 7,3 7,5.п.п Отиди виж някои седни в него направи едно кръкче и ти гарантирам че няма да слезнеш :drunk:

вярвам ти но още се чуда защтото еклипа има по як дизайн и по модерен но са ме наплашили че се били разваляли
Един път ти писах, че се дъниш, а сега ти предлагам да се разкараш, защото прахосваш енергията на пичовете от форума, да ти обясняват разни неща. Подкарай си някоя компютърна игра и се занимавай, наместо да си играйкаш тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... защтото еклипа има по як дизайн и по модерен но са ме наплашили че се били разваляли

... к'ви са тия приказаки... ей точно в тоя момент вече ни изгуби.Аз викам и тук да те баннем :angry:
Брат вземах книжка преди месец. Преди това никога не съм разбирал както и се сега от коли. За това искам да се консултирам с хора които разбират и знаят :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за офф-топика...Ама тая книжка кво общо имаше с темата? :tease: Аз като те чета, изглежда, че някакви проучвания си правиш само, колкото да си запълниш времето до бала. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд казваш преди месец си взел книжка така ли ? Значи може да звуча на теб и на колегите от форума като пенсионер или някакъв "сухар" но кола 2.0 кубика 133 кончета или 2.3 160 кончета за човек които има книжка от няколко дни ми се струшат много :lol: Нз поне моите виждания са такива :angry: земи си нещо по малко за първа кола пак да е хонда,примерно едно сивиче 1.5 90 кончета и то си върви добре малък разход ти това търсиш виждам.. и след година година и половина като му свикнеш таман ще си си стъпал на краката (финансово) и ще си се "ошфлаѝфал" като шофер,купи си прелюдец тогава няма да те бърка колко гори и кво що :ermm: мое мнение лично ! ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА ОФФ ТОПИКА :tease:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...