Jump to content
Foka

Волана тресе при натискане на спирачките при голяма скорост

Recommended Posts

при скорост над 120 км/ч като натиста педала на спирачките повече и волана тресе. При по малка скорост като натисна педала дори с всичка сила не тресе. Волана тресе само когато се натисне педала за спирачките. Проблема не би трябвало да е от реглаж на предница или от реглаж на гума защото се появява само при натискане на спирачките при по голяма скорост. Колата е акорд 99 английския

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

криви дискове :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са ти започнали да се кривят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове но може и от друго да е което е по-лесния и евтин начин. Виж си водачите на спирачните апарати дали не е блокирал някой. Ако има блокирал го раздвижи и го натъпчи с грес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от главните причини за тези вибрации са разбити втулки на предните носачи! Провери си предницата както и накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото :) С нови дискове всичко е окей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове но може и от друго да е което е по-лесния и евтин начин. Виж си водачите на спирачните апарати дали не е блокирал някой. Ако има блокирал го раздвижи и го натъпчи с грес.

При мен беше точно това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е крива някоя предна джанта.Аз изкривих и над 120 до 130 ми тресеше волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при скорост над 120 км/ч като натиста педала на спирачките повече и волана тресе. При по малка скорост като натисна педала дори с всичка сила не тресе. Волана тресе само когато се натисне педала за спирачките. Проблема не би трябвало да е от реглаж на предница или от реглаж на гума защото се появява само при натискане на спирачките при по голяма скорост. Колата е акорд 99 английския

дискове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Криви дискове, задържащи цилиндърчета на спирачните апарати или и двете!При мен са и двете :D:P:D

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за инфото :D С нови дискове всичко е окей

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото :P С нови дискове всичко е окей

Като не погледнах датите така става :D извинете за спама :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен излезе разбити кормилни накрайници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dominiko:"Може и да е крива някоя предна джанта.Аз изкривих и над 120 до 130 ми тресеше волана."Човекът каза като натисне спирачките. При теб просто си тресе като караш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:D Екстремно спиране от висока скорост, смачкана докрай спирачка, асфалта е със огромни дупки.... и... може и да успееш :lol: Има и други начини и фактори... Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как се изкривява диск?

:lol: Аз едно време на фиестата си смених спирачните дискове с "бендикс" и ми сложиха спирачни апарати от сиера, декем по-яки и по-големи. И като взе да спира оная ми ти кола, ама кове. И аз се накефих и викам ей колко яко спира. Беше лято и голяма жега по пладне, бяхме 4 човека в колата и аз викам сега ще я пробвам за колко спира от 100 до 0 и така... няколко пъти. След това спусках по завоите на Смолян, но не на скорот, а на газ-спирачка, щото нали си имам нови дискове и нови накладки със спирачни апарати кой е като мене. На другия ден като спирам от висока скорост и забелязах, че воланът вибрира... :D Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има този проблем с вибрирането при спиране от висока скорост, но не е постоянен проблем, а се появява винаги на определени настилки/отсечи и освен това със зимния комплект гуми е много по-осезаемо от с летния. По ходовата част никой не може да открие проблеми, остава да е или задържащ цилиндър както казвате или криви дискове, което е най-вероятното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кривите дискове при мен се получиха като влезнах в локва. Дисковте са били доста загряли и ги охладих без да искам. Казаха ми, че стругар може да ги изравни, но купих направо нови. Ако някои иска да пробва при стругар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някои иска да пробва при стругар.

Аз съм запланувал да пробвам при стругар, защото нямат ръб (тоест не са износени) и има мегдан да се стругова от тях. Като го направя ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същият проблем. Оправи се от баланс на гумите. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стругар не е много добра идея ако дисковете се свалят от колата и двете им повърхности се шлайфат поотделно. Има специални машини, които шлайфат дисковете както са си на колата и ги шлайфат от двете страни едновременно - именно така от Хонда препоръчват да се прави, но само когато дисковете са в допуск (като степен на изкривяване и дебелина). В София знам, че има такива машини - ето една http://www.procutbg.com/Лично при мен решението е нови дискове + накладки (при шлайфането смяната на накладки също е необходима).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...ето една http://www.procutbg.com/ ...

Тва изглежда супер, изгледах и клипчето, ама къде ли правят тая услуга?

Стругар не е много добра идея ако дисковете се свалят от колата и двете им повърхности се шлайфат поотделно.

Защо? Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва изглежда супер, изгледах и клипчето, ама къде ли правят тая услуга?

Да беше "изгледал" и страницата :): [url=http://www.procutbg.com/спирачни-дискове=4.html]http://www.procutbg.com/спирачни-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото доколкото съм чувал при захващане на струга на всяка страна на диска поотделно може да се получи отклонение и после спирането да не е никак оптимално, даже опасно. Не съм стругар, но винаги като съм се интересувал всички препоръчват двустранно шлайфане с машина директно на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dominiko:"Може и да е крива някоя предна джанта.Аз изкривих и над 120 до 130 ми тресеше волана."Човекът каза като натисне спирачките. При теб просто си тресе като караш ли?

Оф сорка прав си просто не съм прочел внимателно. Явно съм видял 120км тресене и съм бързал да отгоовря :lol: за да помогна на човека.Колегите са обеснили вече извинявам се за невниманието ми. Благодаря за редакцияа колега RevPower :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото доколкото съм чувал при захващане на струга на всяка страна на диска поотделно може да се получи отклонение и после спирането да не е никак оптимално, даже опасно. Не съм стругар, но винаги като съм се интересувал всички препоръчват двустранно шлайфане с машина директно на автомобила.

Именно това пише тук :angry: (сервиза в София):

Демонтират се дисковете, носят се при стругари и къде ли не, кой успял да центрова добре диска за престъргване, кой не и проблемът остава /най-важното е диска да бъде центрован спрямо оста си преди престъргване, тъй като се получава обратен ефект/

На филмчетата се вижда как машината се "присламчва" :lol: самичка към главината и чак тогава диска се престъргва едновременно и от 2-те страни. После измериха с индикаторен часовник повърхостта и беше перфектно гладко. А пък сервизът в Бургас е въсщност тамошното преставителство - Honda Апостолов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека обобщим казаното дотук.1.Трябва да си сигурен, че предницата е о.к. - гуми,накрайници, тампони.2.Трябва да провериш дали диска е крив. Това включва проверка за люспи ръжда м/у диска и главината и проверка с уред на самия диск, както си е на колата.3.Проверка дали спир.апарати и буталцето се движат правилно. Преди това виж нивото на течността и ако е необходимо издърпай малко за да не прелее.4.Обработка на диска с показаната по-горе машина. Ако не е възможно, си купи нови дискове И накладки.Единственият начин за обработка на струг и постигане на 99.99% точност(според мен) е ако диска се качи на струг заедно с главината и карето. Тогава ще може да се хване в патронника и да се центрова отпред на оста, за да няма отклонение. Ще има и достатъчно място да се обработи и от двете страни без да се обръща. И накрая, като пресметнеш труда(твоя и на стругаря) и разнасянето на железа из града, няма ли да е по-добре да се купят нови части.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с правилното центроване на диска при струговане за 1ви път го чувам, а и не мога да си представя какъв проблем ще стане, ако не се центрова правилно?най-важното след струговането, е да се шлайфа диска, за да се премахнат каналите от струга - иначе тези канали водят накладката надолу (или нагоре) и накладката трака при спиране, и спира по-злевинаги бих предпочел оригинален диск 2ра употреба, шлайфан, отколкото някой от тези, които се продават по магазините, и в повечето случаи са с неясен произход и се 'изкривяват' след седмица-две

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де толкова ли няма свестен диск по нашите магазини? Аз искам да си купя нови следващият път като сменям накладки, защото сегашните ми дискове са трагедия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Няма" е силно преувеличено и малко наизуст, поне според мен. Аз си поръчах TEXTAR (предни, задни и накладки) от вносителя у нас и силно се съмнявам да са "с неясен произход", еле пък да се изкривят.

Иначе ето едни, дето като им "биеш стружката" и са се утепали направо. :lol:;);)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, а и не мога да си представя какъв проблем ще стане, ако не се центрова правилно?

Работната повърхност на диска няма да е перпендикулярна на оста на диска. Освен това, ако диска се обръща, двете повърхности няма да са успоредни. Това означава, че диска ще "замята" и на места ще е по-тънък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Тва изглежда супер, изгледах и клипчето, ама къде ли правят тая услуга?

Да беше "изгледал" и страницата :): [url=http://www.procutbg.com/спирачни-дискове=4.html]http://www.procutbg.com/спирачни-

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти сигарно е че са ти криви дисковете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

криви след струг? по-скоро или не са струговани добре (да усещаш каналите), или не са шлайфани след това и усещаш къде е минавал струганакладките и те го усещат, контактната повърхност не е цялата, а и се мени, и логично спираш по-зле

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих там в събота и престъргахме предните спирачни дискове. 70 лв. Изгладиха с шкурка диска и главината там, където ляга, напърскаха с някакъв спрей и намазаха с медна паста, за да не ръждясва. Изгладиха с абразив и самите накладки малко. Сега нямам тресене и скърцане (като от несмазана врата) при натискане на спирачките. В началото ми направи впечатление, че не спира добре, все едно са ми намазани с масло накладките. ...

Първо: Не става ясно къде е това "там"? Второ, изгледай
и ми кажи къде видя сваляне на диска от главината? Сигурен ли си, че си попаднал на правилното място? Та нали идеята на тези машини (Pro-Cut) е именно всичко да стане на място, без да се сваля диска. Ти описваш нещо съвсем различно ми се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо: Не става ясно къде е това "там"?

Сори. Понеже съм го дал в цитата: ProCut Джеймс Баучер 1.

Второ, изгледай

и ми кажи къде видя сваляне на диска от главината?
Ми те ги свалят за да изшкурят под тях където лягат на главината, ама после пак ги монтират и фрезоването става както са монтирани. Просто има допълнителна услуга - шкурене, пръскане и мазане. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аха, така вече става ясно. От цената (70 лв.) предположих, че все пак си бил на "Дж. Баучер" №1, но се чудех какви са тия сваляния, мазания и пр. Аз доколокото схващам идеята на машината е тя, без сваляне, да направи двете повърхности на диска взаимно успоредни и едновременно с това перпендикулярни на оста на въртене. Независимо, че самият диск може да е монтиран малко криво към главината, да речем. Или пък да е монтиран правилно, но в последствие да се е изметнал. Поне така аз го разбирам, може и да греша.

Имаш ли информация, колко струва процесът без свалянето и смазването? Или то по принцип е 70 лв., а другото се заплаща допълнително? Тази цена я намирам потвърдена и на още едно място, а през 2006 е била 40 лв. Сега е кажи-речи двойно...

На

, които аз изгледах, се препоръчваше след приключване на целият процес, дисковете да се измият със сапунена вода. Е, майсторите казаха нещо от сорта на "Бе откъде да им вземем в сервиз такова нещо" и ги "измиха" с някакъв спрей. При теб направиха ли го? Да не би да е останал прах и той да създава тънък филм между диска и накладката, което да пречи за максимален контакт между двете повърхности?

А ти, продължавайки да караш, усeщаш ли автомобила да започва за спира или все още се влачи?

 

ПП Ето картинка на диск преди и след процеса. Преди ясно се виждат "вълничките" по диска, но след шлайфането ми изглежда абсолютно гладък и нещата, които ти описваш ме смущават. Не би трябвало да има каквито и да било неравности.

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е цената със свалянето и мазането, не се доплаща допълнително. Аз им викам "Аз гледах един клип в интернет" и те "Знаем го тоя клип, на него всичко изглежда много лесно и бързо, но ние го правим малко по-бавно и сваляме дисковете, за да зачистим под тях и да намажем, за да не се получава ръжда в бъдеще и да стане по-добре."Със сапунена вода не са ги мили, но може да са напръскали дисковете с един спрей и аз да не съм забелязал. Като че ли вече започна да спира по-добре. И моя изглежда гладък като тоя дето си го дал на снимката. Начи, като казвам, че има вълнички на пипане не си мислете, че са чал улеи. Просто като си прокараш пръста не е идеално гладко а има съвсем леки вълнички, които на око не се виждат. Предполагам, че е нормално. Просто не е чак гладко като стъкло.Абе с две думи, общите ми впечатления са, че са съвестни и добре си вършат работата.А един теоретичен въпрос, който няма връзка с моя проблем: Може ли ако дискът ти е изгладен (или сменен), а накладката е износена на една страна като спреш по-рязко да я счупиш и/или да изкривиш нещо по спирачния апарат (водачи, цилиндърчета, буталца и т.н.)? (сори за тъпите въпроси, но аз не разбирам от коли)

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...