Jump to content
No Limit Performance

Има ли някой колега с 4ген прелюд 2.2 ВТЕК

Recommended Posts

Ако има някой колега с прелюд 4генерация с х22 мотор нека ми пише на лични, но условието е да не е суапван, а да си е оригинално там ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа колегата batkosio е с такъв само че европейската версия. Ако ти върши работа свържи се с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам Косио си продаде двг то което беше х22а5 май се водеше модела 185 коня,сега ще суапва с х22а7 или поне такав му беше последния мерак,ачо ти какво търсиш х22а 200 коня или 185 ? Митака от Добринище има прелюд 200 коня с десен волан е но така е закупена колата оригинално с 200 коня моторетка.

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми някой със 185 коня версията ;)А5 си е точно 185 коня , да.Явно аз съм се объркал с бат Косьо, ще се опитам да се свържа с него.Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм останал с впечатлението че оригинално си е с х22 прелюда му ама може и да бъркам. Ще разбереш като му се обадиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Н22 е заводски неговият.До колкото помня май беше на Тони(Хронос) преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще е H22 като беше Х23 като го взе ?!? И е с 4WS което май не се слагаше заедно с х22. Не споря но това са моите спомени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4WS се слага и на Х22!Не знам от кого е купувал прелюда и с какъв мотор е бил преди това, но знам, че е суапван. Не беше заводски Х22.До колкото знам мотора е продаден (мамка му, аз не можах да се класирам), но може и още да не е демонтиран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, все още помня мааму стара :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно оригинален заводски прелюд 2,2 втек,185 к.с. Кажи с какво да ти помогна. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се колеги!Хубав форум с хубави хора :):cool::oп.п. Благодарение на Вас успяхме да помогнем на още един фен!

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е може и така да е било, както казвам не споря, но тогава е бил доста скопен тоя прелюд, че един череп призрак на 5psi доста го наказа :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорението не е всичко Румба... Комфортът също е важен, поне за мен :cool:Колата си беше със заводски H22A2- 185 коня, както и с 4WS- стандарт за всички Прелюди В-ТЕК, освен за САЩ, където се предлага само за 2.3, както и за Япония за шасито BB4, където е било опция. Но както споменаха някои колеги, моторя вече е свален и се работи по мисля втория подобен суап за България, но като стане, колегата сам ще се похвали. както и аз, като сложа новото сърце...

Редактирано от batkosio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо не съм искал да те обидя с нищо брат и сме говорили с тебе на тази тема доста - всеки си има приоритети! Аз си търся адреналина, а ти си човек на възраст :cool: Останал съм с грешно впечатление, че си с H23.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...