fRaizEn-CRX 2 #1 Публикувано 12 Април, 2010 Здравейте колеги искам да попитам....горе долу реглажа на клапани на црх 2 ген. колко трябва да бъде... и атмосферното налягане в цилиндърите колко трябва да е...Предполагам има и други такива теми обаче нямам време да търся...Благодаря все пак...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #2 Отговорено 12 Април, 2010 Колега как горе долу тва да не е кремвирш можеж да го ядеш и от горе и от долу . тук си трябва точност ,ако е за горе долу те и твоите са в нормите /не се обиждай/ Няма да е лошо някои вещ в тази област да направи една таблица и да се закачи. Нещо от сорта на това с допълнения за всички модели http://www.crxsi.com/specs.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen77 0 #3 Отговорено 12 Април, 2010 Мисля, че беше 1.2мм за смукателните и 0.8мм за изпускателните ако не се лъжа. Все пак потърси по-подробно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 12 Април, 2010 (Редактирано) мм не са толкова. 1 сант за всмукателни и 1,5 см за изпускателни..... Редактирано 12 Април, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #5 Отговорено 12 Април, 2010 (Редактирано) Пичове, как така давате мнение за двигател, който дори не е написан . Колегата със ЦРХ-а , като питаш поне давай някаква входяща информация като например код на двигателя. Ако трябва да гадая по аватара ти явно рекса е с Д серия двувалка (D16Z5,D16A8 или D16A9) съдейки по гърбицата на предния капак. За двуваловата Д серия стойностите са следните : valve clearances inlet 0.13-0.17mm exhaust 0.15-0.19mm Редактирано 12 Април, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 12 Април, 2010 ...ся остава някой да нашише,че са саморегулиращи и темата ще стане супер забавна вместо полезна ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 12 Април, 2010 И за "атмосферното налягане в цилиндърите" никой нищо не написа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #8 Отговорено 12 Април, 2010 То майтап, майтап ама, та по въпроса, моите на црх-са, ги правих 0.15 входящи, 0.20 изходящи, поради липса на по-точни пластини, бих казал че е ОК.А за АтмОсферното налягане в цилиндрите........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 12 Април, 2010 ...за атмосферното налягане довечера по новините синоптичката ще каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fRaizEn-CRX 2 #10 Отговорено 12 Април, 2010 Пичове, как така давате мнение за двигател, който дори не е написан . Колегата със ЦРХ-а , като питаш поне давай някаква входяща информация като например код на двигателя. Ако трябва да гадая по аватара ти явно рекса е с Д серия двувалка (D16Z5,D16A8 или D16A9) съдейки по гърбицата на предния капак. За двуваловата Д серия стойностите са следните : valve clearances inlet 0.13-0.17mm exhaust 0.15-0.19mm Колега верно тфа го забравих да го спомена...двигателя е D16Z5 значи до колкото разбрах всеки казва различни мнения и незнам на кого да повярвам ) дайте поне 2ма еднакфо мнение Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #11 Отговорено 12 Април, 2010 (Редактирано) ....дайте поне 2ма еднакфо мнение.... inlet 0.13-0.17mmexhaust 0.15-0.19mm п.п. Атмосферното налягане в цилиндрите днес е било 1016 хектопаскала. К'во печеля? източник: http://dichev.com/weather/plovdiv/ Редактирано 12 Април, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 12 Април, 2010 з5 не беше ли с хидравлични клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crx-japanstyle 274 #13 Отговорено 12 Април, 2010 Здравей колега,относно клапаните наистина размерите са тея които са посочени по горе.За да ти е по лесно всмукателни ги правиш 0,15,зпускателни 0,20.Като зависи също и на колко км. ти е мотора в смисал колко са износени валовете и кубиличките възможно е на някой цилиндап да иска повече или по малко хлабина.Целта е да се оставят съвсем леко да чукат,е по добре отколкото да се стремиш да го правиш по безшумен.Има голяма вероятност тогава да има стегнати клапани което води до тяхното прегаряне абе свързано е с още пари.И не прави компромиси сас маслото ако искаш да работи добре след реглажа,поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 13 Април, 2010 Регулираш ги както е написано по горе, всмукателни-0.15 изпускателни-0.17.Оставиш ли ги по хлабави от стойностите написани от колегата hondю ,ще си потракват (нищо че са хидравлични Теро ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #15 Отговорено 13 Април, 2010 всмукателни-0.15 изпускателни-0.17И аз подкрепям да добие сигурност колегата ... а атмосферното налягане ... няма нужда да го мислим, то е саморегулиращо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 13 Април, 2010 Като зависи също и на колко км. ти е мотора в смисал колко са износени валовете и кубиличките възможно е на някой цилиндап да иска повече или по малко хлабина.Целта е да се оставят съвсем леко да чукат,е по добре отколкото да се стремиш да го правиш по безшумен. ;) Тая тема е за Оскар ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fRaizEn-CRX 2 #17 Отговорено 13 Април, 2010 Мерси на всички вече ми е ясно значи последно ги правя на всмукателни -0.15 и изпускателни-0.17 Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове