Jump to content
fRaizEn-CRX

Реглаж клапани

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам....горе долу реглажа на клапани на црх 2 ген. колко трябва да бъде... и атмосферното налягане в цилиндърите колко трябва да е...Предполагам има и други такива теми обаче нямам време да търся...Благодаря все пак...Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как горе долу тва да не е кремвирш можеж да го ядеш и от горе и от долу . тук си трябва точност ,ако е за горе долу те и твоите са в нормите /не се обиждай/ Няма да е лошо някои вещ в тази област да направи една таблица и да се закачи. Нещо от сорта на това с допълнения за всички модели http://www.crxsi.com/specs.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше 1.2мм за смукателните и 0.8мм за изпускателните ако не се лъжа. Все пак потърси по-подробно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм не са толкова. 1 сант за всмукателни и 1,5 см за изпускателни..... ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, как така давате мнение за двигател, който дори не е написан .

 

Колегата със ЦРХ-а , като питаш поне давай някаква входяща информация като например код на двигателя.

 

Ако трябва да гадая по аватара ти явно рекса е с Д серия двувалка (D16Z5,D16A8 или D16A9) съдейки по гърбицата на предния капак.

 

За двуваловата Д серия стойностите са следните :

 

valve clearances

 

inlet 0.13-0.17mm

 

exhaust 0.15-0.19mm

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ся остава някой да нашише,че са саморегулиращи и темата ще стане супер забавна вместо полезна ;):P;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за "атмосферното налягане в цилиндърите" никой нищо не написа. ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То майтап, майтап ама, та по въпроса, моите на црх-са, ги правих 0.15 входящи, 0.20 изходящи, поради липса на по-точни пластини, бих казал че е ОК.А за АтмОсферното налягане в цилиндрите........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за атмосферното налягане довечера по новините синоптичката ще каже ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, как така давате мнение за двигател, който дори не е написан .

 

Колегата със ЦРХ-а , като питаш поне давай някаква входяща информация като например код на двигателя.

 

Ако трябва да гадая по аватара ти явно рекса е с Д серия двувалка (D16Z5,D16A8 или D16A9) съдейки по гърбицата на предния капак.

 

За двуваловата Д серия стойностите са следните :

 

valve clearances

 

inlet 0.13-0.17mm

 

exhaust 0.15-0.19mm

Колега верно тфа го забравих да го спомена...двигателя е D16Z5 ;)

 

значи до колкото разбрах всеки казва различни мнения и незнам на кого да повярвам ;)) дайте поне 2ма еднакфо мнение

 

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....дайте поне 2ма еднакфо мнение....

inlet 0.13-0.17mmexhaust 0.15-0.19mm

;)п.п. Атмосферното налягане в цилиндрите днес е било 1016 хектопаскала. К'во печеля? ;)източник: http://dichev.com/weather/plovdiv/ Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

з5 не беше ли с хидравлични клапани :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,относно клапаните наистина размерите са тея които са посочени по горе.За да ти е по лесно всмукателни ги правиш 0,15,зпускателни 0,20.Като зависи също и на колко км. ти е мотора в смисал колко са износени валовете и кубиличките възможно е на някой цилиндап да иска повече или по малко хлабина.Целта е да се оставят съвсем леко да чукат,е по добре отколкото да се стремиш да го правиш по безшумен.Има голяма вероятност тогава да има стегнати клапани което води до тяхното прегаряне абе свързано е с още пари.И не прави компромиси сас маслото ако искаш да работи добре след реглажа,поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулираш ги както е написано по горе, всмукателни-0.15 изпускателни-0.17.Оставиш ли ги по хлабави от стойностите написани от колегата hondю ,ще си потракват (нищо че са хидравлични ;) Теро ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукателни-0.15 изпускателни-0.17

И аз подкрепям ;) да добие сигурност колегата ... ;) а атмосферното налягане ... няма нужда да го мислим, то е саморегулиращо :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като зависи също и на колко км. ти е мотора в смисал колко са износени валовете и кубиличките възможно е на някой цилиндап да иска повече или по малко хлабина.Целта е да се оставят съвсем леко да чукат,е по добре отколкото да се стремиш да го правиш по безшумен.

:tongue1:;) ;) Тая тема е за Оскар !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички :cool: вече ми е ясно значи последно ги правя на всмукателни -0.15 и изпускателни-0.17 :cool: Поздрави на всички ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...