Jump to content
LeelLost

Accord Coupe F22 94-97 покупка ?

Recommended Posts

Здрaвейте! Хванала ми е очичките въпросната кола, тъй като вмомента се чудя с какво да сменя настоящата. Нов съм при Хондите и поразчетох из форума, но не намерих завършена тема по въпроса, та да ви спестя настоящата :cool: Мога да си позволя моделчето от 94-97 година и имам човек, който да насоча за покупката в Берлин и да ми я докара за отрицателно време. Гледах и офертите у нас, но повечкото са меко казано оциганени или попиляни видимо. Масовият вариант, който срещам е с мотор F22 доколкото разбрах - 2.2 16V 150 ps. Освен това разбрах от писаното тук, че този матор не е V-TEC. Интересувам се какви са минусите на този минус :( В темите, в които се опоменава този недостатък, направо звучи малко порнографски и едва ли не все едно този матор, не е матор ами направо подобие... Какво ще изгубя от това ? Възможна ли е конверсия след време ако имам малко излишни фифнанси и какво би ми донесла тя и заслужава ли си нещо да се прави въобще по него ? Как е откъм здравина този двигател и най-вече окачването из нашите дупки и ями ? Какво излиза основното обслужване на купето с този матор ? Някой може ли да ме осветли около цени на дребни неща като тампончета, броят им и надеждноста им. Какви евентуални ядове може да бера с колата в най-близко бъдеще след покупка и кои слаби страни може да си проличат при покупка ? Съжалявам за множеството въпроси, но това най-масово се продава на запад, а всеобхватна тема за покупката на тази кола не успях да докопам с търсачката. До момента съм карал каручки на нафта или голфове и подобни коли и съм лекичко наплашен от нещо по-японско

Редактирано от LeelLost

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P Недейте така де колеги...Изчел съм всичките 36 страници, които роди търсачката и определено нищо конкретно или близко не съм намерил...Дайте малко по-дрожелюбно, все някой има пряки впечатления от количката...знам и VTEC какво е, но не знам на този мотор каква му е болеста...Гледам и вариянт 2.0 има, та се чудя моето приятелче какво да му кажа да оглежда, а тук едно мълчание...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам откъде имаш впечатление че 2.2 е масов модел за акорд аз бих казал че е най-рядко срещан няма какво да се притесняваш много здрава кола е акорда и вози отлично с въпросния мотор 2.2 един път съм се срещал един познат караше такъв и върви много а за частите за мен не са скъпи след като се сменят 3 пъти по рядко от на голфа който си карал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва, че не е витек не значи , че не върви много :P не вярвам да я вкарваш във високи обороти постоянно, че да ти липсва. колите са здрави, частите по цени, като на повечете разпространени тук коли.голяма кола=добра возия, комфорт.гледаи да не е много удряна, да ти е добре двигатея и си караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги... Въпросът е че може да не е най-масов варианта с 2.2 мотор, но вмомента това е останало на пазара основно. Карал съм Mitsubishi Galant и Eclipse известно време, както и други японки за по няколко дена... Интересува ме колко излиза на 2.2 мотора основното обслужване- съответно ремъците, ролките, масла, филтри. Какво да му се гледа освен евентуален удар на точно тази кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването с оригинални части ще излезе между 600 и 1000 лв. Зависи какво ще се наложи да смениш покрай самото обслужване (винаги излиза по нещо дребно - я водна помпа, я термостат :tongue1: ). С добри аналози на оригиналните части - може да паднеш и до 500 лв.Моторите на Хонда нямат специфични проблеми (като например дебитомери и вариатори при някои марки). Гледай да държи стабилни обороти, да не гори масло (предполагам знаеш как да провериш) и да няма ръжда (всичко друго се оправя).Всички хонди (дори и по-нови) понагоряват малко масълце, ако се карат често във високи обороти. Ако имаш възможност може да провериш компресията за симптоми на заминали сегменти (не е гаранция че ще ги хванеш). Да няма примеси в маслото (огледай от вътре и капачката за доливане на масло)... да не се чуват виещи звуци от делкото. Като цяло шума от мотора трябва да е равномерен, дори при студен двигател.Ослушай се за чукане от каретата (оригиналните са скъпи, а аналозите не са много добри). Ако при спиране от по-висока скорост ти тресе волана, може да е какво ли не по окачването - от крива гума до каре. Същото е и при тресене на волана при ускорение м/у 80 - 130.Другото е на късмет. Моята изглеждаше читава а се оказа, че не е съвсем така.Общо взето проверяваш за стандартните неща като при всяка друга кола.Иначе Ф22 си е сравнително стабилен и дуракоустойчив мАтор (като цяло Ф серията си е такава).Възможностите за последващ суап на мотора са почти безгранични. Можеш а сложиш почти всичко от Ф и Х серията без никакви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи, аз съм с акорд купе Ф22Б5 по двигателя нама никакви ядове. Частите не са мн скъпи ако успееш да си ги намериш. аз имам проблем с спирачната помпа и не мога да си намеря същия модел. като цяло колата е мн добра. Върви мн добре, по-горва малко повечко при юркане, но това си е нормално.Ако питаш мен колата си заслужава ако искаш да се возиш, а не да се гонкаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта хубавица до тук, ми е взела от джоба към 1400 лева. Това за части плюс работа. Сега ще ти дам малко инфо за някои части, които съм сменил 1.Водна помпа 80лева2.Съединител Айсин 360лева3.Горна помпа на съединител 94лева4.Преден тампон двигател 50лева. Това е евтината версия а оригинала, 120лева5.Кабели за свещите 45лева на TESLA полски, по хубави някъде 100лева6.Въздушен филтър 25лева 7.Предни маншони комплект силиконови 50лева. За маншоните нямам бележка и го казвам по спомен8.Ремаци ролки нямам спомен но някъде 400 с маслото въздушния филтър и работа по смяната им9.Долна помпа съединител по спомен някъде 75 лева Тия дни ще сменям горивния филтър, и ще напиша, и за него цена .Него го сменям за трети път, ама цената така и несе по интересувах, нито един път, но този път ще питам. Това което помня за него, че беше на много факано място, и много трудно се сваля. Ако сетя за някоя друга част ще пиша.Но иначе мога да кажа, че колата е много здрава, като окачване, за две години, нищо несе е разтропало.Гори прилично за такава кубатура и коне 12/13 на 100 градско и от 7/7,5 ако караш с 100/115 и при по високи скорости от 8/ 8,5 до 9 извън града, ако я натискаш яко по магистралата 140/200.Колата има доста екстри за онези години.Подгряване на седалките,климатик,два ербега,имобилайзер,круиз контрол който за дълаг път е супер и други работи които са стандартни за този модел.Абе колата като цяло е супер, маневрена, много лек волан, бърза, не мога да кажа, че мудна воопще. Имам дръпки с нея доста добре се истрелва за 1335 килограма ето клип с мойта http://www.vbox7.com/play:b4cc7f3d http://www.vbox7.com/play:656b0de1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поуката каква е?Вземи си автоматик да спестиш от съединител :) Аз имам такава,пак 2.2 автоматик.Ами какво да ти кажа,много ме радва тая кола особено ако я караш всеки ден и в града.Кожа,възглавници,автопилоти,глезотийки,шир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Пазарджик съм колега и проблемът ми е, че съм се качвал на куция вариант с тия екстри и затова се насочих към тази кола...Просто има лукс и возия какъвто никой голф няма... Моя човек утре ще гледа един черен с всичките му екстри, отново варианта, за който говорим. Ако го харесам по снимки, а той на място, си го заявявам. За пояснение човекът не е монтьор, но е инжинер и точно затова му гласувам доверие. Пуснах му и на него да се образова във форума, въпреки че кара купето от 98 година нагоре. Да се надявам покупката да е успешна, когато и да се състои...Иначе вярвам в споменатите цени на части след известно мълчание, защото на убит голф 3 1.9 TDi най-евтиния вариант на тампон-двигател, който не се разпадна за по-малко от месеци струва около 90-100 лева, като сам си го смених. Надявам се по-скоро да съм сред собствениците на въпросната кола, защото ми писна от допотопни каручки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Карам Accord, само че не е купе, иначе мотора е F22Z2 - 150 к.с. но моя е със VTEC. Според мен няма да сбъркаш с колата, че даже и ще си много доволен ако е читава. Аз също съм от Пазарджик, но в момента живея в София и напоследък мнооого рядко се прибирам, иначе бих те повозил и бих ти дал да покараш, за да добиеш преки впечатления. Но все пак, колата вози много комфортно, както беше споменато има доста екстри и глезотийки за тази година на производство (климатик, два ербега, имобилайзер, круиз контрол, ел. огледала, моята има и ел. шофьорска седалка, ел. шибидах, кожен салон, а понеже е с 4 врати има и 4 ел.стъкла). Откъм разход на гориво при нормално каране (докъм 3000-4000 об.) ми дава 11-12л. градско (при по-голям "тормоз" съм стигал до 13-14л) и 7.0л извънградско, но при скорост до 120 км.ч. (повече съм вдигал малко пъти и то моментно, защото през повечето време когато имам възможност карам на круиз контрол, голямо удобство си е :o ). Колата си върви много прилично, доста пъргава е за това голямо купе. В началото се притеснявах от големия мотор - че ще гори много, че нямам нужда от чак толкова мощна кола, но.... сега въобще не съжалявам. Доколкото разбрах в последствие разхода почти не се различава от този на 1.8 и 2.0 моторите, особено ако караш нормално, но за сметка на това пък тук имаш запас от мощност който може да използваш при нужда (необходимост от по бързо ускорение и/или изпреварване например). Иначе за цена на основното обслужване - в момента не ми се рови да гледам по бележките, но на мен ми излезе около 600 лв., като тук са включени ангренажни ремъци, пистови ремъци, горивен и въздушен филтър, масло и маслен филтър, предни и задни накладки, свещи, маншони на каретата и работата (за работата незнам точно колко си прихвана, но може и да ми е взел по-малко пари, понеже ми е доста близък). Човека който ми я поддържа е от Пазарджик и частите са купувани от магазини от там. Не знам точно от кои магазини и какви са частите - оригинални или не, но му имам доверие, а пък и вече година откакто я карам не мога да се оплача от нищо. Преди месец я обслужвах отново като освен масло и филтри нямаше нужда от смяна на нищо друго. А като знам през какви улици и дупки минавам, като на няколко пъти се натресох с не малка скорост в доста големи дупки, направо ями, мислех че съм "помлял" доста неща по окачването и бях приготвил солидна сума за ремонт, но... за щастие колата се оказа доста здрава и издръжлива. Това е за което се сещам в момента. Надявам се да е полезно.Поздрави и успех с намирането и покупката на твоята хонда :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешния кандидат излезнал със скъсана гарнитура на глава и си горял масълцето като бензинец...Вдругиден друга ще се гледа. Направо съм удивен, че няма да се налага да сменям части по окачването като луд. На тия немски чекии дето карах досега всеки месец по нещо ново - лагерче, тампонче, накрайниче, амортисьорче...и ето че най-накрая трябвало и основно... Направо ми се реве от качеството на частите и автомобилите им. Колега prelude как стоят нещата при автоматика като здравина и надеждност...? Всички знаем, че и там съединител, макар и под друга форма, също имаме. Колко е солен имаш ли някаква представа, че следващата била автоматик, която ще гледат. Може да ми се наложи да газифицирам ако бензина продължи да ме плаши нагоре като цена и ми е интересно сработването му с един газов инжекцион какво ще е. Някой не е ли опирал до цена на тампони на носачи или до смяна на амортисьори, накладки, спирачни дискове. Карал съм и Алфа 156 и там си смятах на 1000 км. по половин тампон и в повечето случаи сменях носач с маслото направо почти всеки път. Нека сравним малко, моля ви :) И без това обща тема за акорд купе нямаме, както и раздели, та ще е полезно...mitaka_t то и мен ме дърпа често към София, че работодателя ми е там и много ти благодаря за отзивчивоста. Не искам да те занимавам само, пък и аз колата съм я карал, возил съм се...сериозно съм го решил, няма дилеми :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...Направо съм удивен, че няма да се налага да сменям части по окачването като луд. На тия немски чекии дето карах досега всеки месец по нещо ново - лагерче, тампонче, накрайниче, амортисьорче...и ето че най-накрая трябвало и основно... Направо ми се реве от качеството на частите и автомобилите им.

 

Някой не е ли опирал до цена на тампони на носачи или до смяна на амортисьори, накладки, спирачни дискове..."

 

 

Пич, разгледай подробно сложното окачването на Accord/Prelude, влез и провери цените в първия срещнат магазин за японски части, сети се какви са ни т.н. пътища и вероятно вече ще си наясно. Ако искаш да караш и поддържаш маркова и качествена кола, като HONDA, бъди сигурен, че няма да е евтино. Но удоволствието си заслужава!

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колега. Щом си карал Алфа (аз също съм бивш заклет алфист) окачването на Хонда ще ти се стори магически здраво. :cool:) Автоматиците на Хонда са доста надеждни. Случва се разбира се да стане беля, но е МНОГО рядко. Няма ги ядовете с робота на селеспийд-а. :oПо окачването дори да се наложи да смениш нещо го забравяш за поне 5-6 години. Проблемни са (след определена възраст и брой дупки) големите тампони и биалетки. Понякога шарнири и накрайници, но рядко. Като цяло окаването е бетон (за разлика от возията :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с въпросното купе, само че с F22B1 двигателя - 145 коня VTEC. Като цяло количката си върви супер, не гори кои знае колко (е все пак е 2.2) и като возия си е супер и си има разни глезотийки. Както са казали хората не е трудна за поддръжка. Имам същата генерация и седан с F22B2 130 коня автоматик, който е на 290хл км и не е мръднал, кара се по 160 километра всеки работен ден, като средната скорост му е около 120км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовия инжекцион с високо качество е 1100лв.Колата се настройва и върви като на бензин,разлика няма.Разхода се качва с литър някъде спрямо бензина.Относно автоматика.....имам я от няма 5000км,а не я карам много защото като е хубаво времето си бръмча с мотора.Но едно ще ти кажа,приказката че който се качи на автоматик не иска повече ръчни скорости е вярна:)Ходя с прелюдката на състезания,колата е маниашка но пак Акорда не бих го дал.Започвам да се хващам в мисли как бих дал Прелюда пред Акорда,а този моя Прелюд е много специален.Външни карета си взех за моя,че му тракат и бройката на качествените такива беше към 140лв парчето.Ремъците и ролките да са 400лв,шарнирите да са по 50лв.....говоря за качествени неща от сорта на MOOG или Lemfiorder.Оригиналните части можеш да ги видиш на www.hondapartsnow.com как вървят ориентировъчно:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега просто като заключение да разправям какво стана с моя акорд... След 8 или 9 неуспешни огледа моя познат поападна на много изгоден прелюд...егати и иронията щото половината колеги казаха нещо и за него...Май 4 ген. се води, до 96 моделчето, но и от специалните се оказа и в петък ми го закупи след 1минутно навиване по телефона. Машината е с всички екстри и 2.2 VTEC матора, което беше и основната причина да го заявя. Вече ми е закупен и към 10-11 май ще ми го докара направо на собствен ход. Тази кола гледах първо, но пък тогава не излезна нищо интересно от този модел и нея ще карам след като ме притупат у нас заради скромната задна седалка...просто екземплярът е прекалено добър за да го изпусна.Треперят ми краката от щастие направо :D:D

Редактирано от LeelLost

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...