vendesign 4 #1 Публикувано 11 Април, 2010 По специално ме интересува модел като моя - 2ка. Хубаво нещо е чиптунинга, качва конски сили и въртящ момент, сваля разхода. Все си мисля обаче че двигателите на хонда са изстискани колкото може и няма да дадат много при чипосване. Някой ако има опит, да го сподели. Не знам дали е удачно и да се пускат линкове към фирмите където сте правили, но аз ще си питам на лично! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 11 Април, 2010 Колега ела на слайп да те светна за много по яки неща от чипа за црв скайп Gotin_Ma4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #3 Отговорено 11 Април, 2010 Колегата предложи друго решение, което не е лошо но си има своите финансови минуси. Въпроса си остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 11 Април, 2010 Колега, освен да ти предложа един изпускателен колектор , генерация и ейр интейк друго май не виждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vendesign 4 #5 Отговорено 12 Април, 2010 Ами предложи, ама обясни какво точно предлагаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #6 Отговорено 12 Април, 2010 Колега, освен да ти предложа един изпускателен колектор , генерация и ейр интейк друго май не виждам.Точно това ми препоръчаха и на мен английските бойрейсъри, а не чип. Другото нещо естествено е смяна на глава или цял двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #7 Отговорено 16 Април, 2010 сложи и една глва от б16б или б18б + чипа и гледаи кво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 928 #8 Отговорено 16 Април, 2010 Хубаво нещо е чиптунинга, качва конски сили и въртящ момент, сваля разхода. Все си мисля обаче че двигателите на хонда са изстискани колкото може и няма да дадат много при чипосване.Качването на к.с. и въртящ момент не свалят разхода, а го качват. Двигателите на ХОНДА се славят като такива с най-голям запас за тунинг и не са изстискани, точно обратното. НЕ разсъждавай като голфаджия, щото май такъв те е консултирал.И послушай колегите по-горе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #9 Отговорено 16 Април, 2010 Cr-v + B18 глава и получаваш нещо много greedy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #10 Отговорено 16 Април, 2010 (Редактирано) Сега почти всички дрънкате глупости където се прочели из форумите, и просто да кажете нещо .Как аджи ба ще стане тоя филм на К серия да се сложи глава от Б серия? Колегата си е писал че си кара 2ра генерация а те са с к серия мотори .Както му пишах на скайпа ще го напиша и тук ,най лесния начин е да се качи някой истински кон е да се сложи от тайп р смукател с дросел или направо главата ,може и буталца.Но няма да стане защото колегата нито е маняк нито търси такъв тунинг ,явно иска нещо по тънката лайсна колекторче филтърче....другия месец мога да споделя и разултата защото моето црв ще има някой тайп р компоненти под капака Редактирано 16 Април, 2010 от JeepersCreepers 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleff3 0 #11 Отговорено 28 Ноември, 2010 Привет, темичката ми харесва, но като гледам е поизоставена от доста месеци. Е, колеги, какво стана с тунингованата ЦРВ, че и аз имам една автомат и се чудя как бих могъл и колко би струвало едно леко помпане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове