Prelude98 68 #1 Публикувано 11 Април, 2010 Здравейте колеги, знам че много се е говорило за чипове и е ясно, че за атмосферка не си заслужава парите, които са доста, а ефекта е минимален! От друга страна, в линка по-долу предлагат един модул, който доколкото разбирам е унивирсален, слага се лесно в рамките на 5 мин. и дава около 7-8 коня за акорд, сивик и прелюд! Принципа е да се лъже екуто, че навлизащия въздух е студен, следствие на което се подава повече гориво и съответно се дига мощността, респонса, ускорението и пр. Ако някой е пробвал да каже има ли осезаем ефект и евентуално в дългосрочен план дали не би имало някъкви негативни ефекти върху колата, примерно непълно изгаряне, засилено износване на някои части и др. за които се сетите. Знам, че 7-8 коня не са много, но от друга страна ако става въпрос само за 25 кинта и 5 минути поставяне, защо не? Освен ако негативите са повече от позитивите! ЕТО ЛИНК Да допълня и че ще се слага на кола с подобрена всмукателна, изпускателна и запалителна системи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 11 Април, 2010 Честно казано не звучи сериозно. Има смисъл от оптимизация на софтуера за атмосферни двигатели, но не е това варианта. Това с лъженето за по-студен въздух са глупости. Най-много да ти преобогати смесите според мен. Щом си подобрявал пълнене-празнене (хахах !!! ) и запалване, най-добре си вземи ЕКУ, което може да се "чипва" и го настройте с някой който разбира (1нет например). Може да качиш и повече от 7 коня и определено ще е по-полезно за колата. Това обаче се прави на дино за да има смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 11 Април, 2010 (Редактирано) Честно казано не звучи сериозно. Има смисъл от оптимизация на софтуера за атмосферни двигатели, но не е това варианта. Това с лъженето за по-студен въздух са глупости. Най-много да ти преобогати смесите според мен. Щом си подобрявал пълнене-празнене (хахах ) и запалване, най-добре си вземи ЕКУ, което може да се "чипва" и го настройте с някой който разбира (1нет например). Може да качиш и повече от 7 коня и определено ще е по-полезно за колата. Това обаче се прави на дино за да има смисъл.+1 Тези обобщения за 7 кс не звучат убедително. Всичко е комплексно и зависи от много неща. Ефект едва ли ще има осезаем (или поне аз така си мисля (не че разбирам толкова много де))Знам, че 7-8 коня не са много - абе баш са си много. като знам че от настройки на чип и ролка на моята кола излязоха на дино по-малко от 5кс, не се товарят коне толкова лесно... Редактирано 11 Април, 2010 от chris_barnes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #4 Отговорено 12 Април, 2010 (Редактирано) Здравейте,аз неразбрах това нещо къде се слага.Искате да кажете,че това нещо ще казва на "компютъра",че въздуха който влиза е по-студен,т този датчик който е в филтърната кутия.Самият датчик представлява резистор при който с намаляване на температурата увеличава своето съпротивление,демект ако се сложи допълнително съпротивление би трябвало да има същият ефект,както от това нещо. Редактирано 12 Април, 2010 от martinhristov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 13 Април, 2010 много правилно си си направил изводите за резистора. Можеш и потенциометър да си сложиш и да си играеш.а по директния въпрос в темата бих казал, че ефект я има, я няма. Ако на двигателя смесите му идват леко богати, то ефектът ще е отрицателен, ако двигателя беднее - ефектът ще е положителен. Лично моето мнение е че това са пари на вятъра и всяка една дума от обявата е или грешна или подвеждаща.Далеч по-елегантно решение би било да се направят 2 потенциометъра, единия в паралел а другия последователно на температурния датчик и да се настроят смесите по нечия широколентова сонда или на дино. И все пак, подобни корекции са съпроводени с доста подводни камери защото тотално объркват всички температурни компенсации на ЕЦУ-то освен въпросния температурен режим, в който колата е настроена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове