Светльо 0 #1 Публикувано 10 Април, 2010 Здравейте от известно време колата(Сивик англичанка)ми загрява доста повече от преди.Колата загрява почти до червеното дори при нормално каране.Има антифриз и масло.Термостата според мен работи защото като стигне до червеното и бута температурата но за малко и после пак се покачва температурата.Казаха ми че може би термостата ми отваря много бавно или че ми се е задрастил радиатора и да го почистя.Кажете и вашето мнение по вапроса.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 10 Април, 2010 Термостат за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #3 Отговорено 10 Април, 2010 А обърнал ли си внимание, кога ти включва перката, преди и сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Светльо 0 #4 Отговорено 10 Април, 2010 Преди много рядко се случваше да се включи перката само в най голямата жега и то с настапване а сега почти всеки път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #5 Отговорено 10 Април, 2010 Колега,да не би датчика на радиатора да включва по-бавно?А като качи температурата светва ли ти чека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Светльо 0 #6 Отговорено 10 Април, 2010 НЕ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 10 Април, 2010 Ще го напиша отново в случай, че някой не го е прочел - термостат за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Светльо 0 #8 Отговорено 10 Април, 2010 Колега нямам нищо против веднага даже ще го сменя но после да не стане че не е било от него.Просто искам да знам сигурен лиси? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #9 Отговорено 10 Април, 2010 Ами като го смениш ще го изключиш като причина ... 30-ина кинта е един термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #10 Отговорено 10 Април, 2010 (Редактирано) Няма с какво да се задръсти изведнъж целия радиатор. Нали до скоро е работила нормално. Винаги се започва от най-логичните причини, макар и да са странни проблемите с термостата. Няма смисъл да спекулираме. Сменяш термостата и или няма да имаш вече проблем или ще имаш на половина решен проблем. Все е по-добре от умуване Редактирано 10 Април, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #11 Отговорено 11 Април, 2010 Гарнитурка беше в моя случай подобни белези.Скоро да си правил ремонт по двигателя ? Смених 3 термостата и 2 водни помпи..капачки на радиатора 2 и вкрайна сметка си беше гарнитура на главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове