NesTea 96 #1 Публикувано 8 Април, 2010 Здравейте. Търсих за такава тема, ама нямаше и викам да пусна, та може и на някой друг да му потрябва. Та директно на въпроса: Как се сменят целите полуоски на 5та ген. д13б2, аз намерих в нета как се сменят задните носачи на някой може да му е полезно и това: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #2 Отговорено 8 Април, 2010 Стъпка по стъпка:1. Отвиваш голямата гайка на карето (камък 32)2. Вдигаш колата на крик3. Сваляш гумата4. Избиваш долния шарнир5. Вадиш карето с полуоската от лагера на главината (на шлици е)6. С рязки сецания вадиш полуоската от скоростната кутия-диференцялаТова е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 8 Април, 2010 Ст...Евалата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 8 Април, 2010 4. Избиваш долния шарнирЗвучи лесно но е исински кошмар. Откачането на долния носач е като детска игра в сравнение с избиването на шарнир от носача дори може да не се връзва и пружината поне при 4 генерация става така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 8 Април, 2010 6. С рязки сецания вадиш полуоската от скоростната кутия-диференцялаСамо за резките сецания не съм съгласен, защото най-много да разглобиш вътрешното каре така. Отвертка или друго лостче, се вкарва между карето и кутията и леко се избутва карето навън. И се вади внимателно без да се криви, за да не се нарани семеринга в кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 8 Април, 2010 Приемам всички забележки на колегите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #7 Отговорено 8 Април, 2010 Избиването на носача не е чак толкова трудно само да знаеш как става.Малко WD 40 след 10 мин изчакване напъваш с щанга между шарнира и носача и с чук млатиш носача директно на снадката с шарнира.След 2 макс 3 удара излиза.Има и скоби за вадене на шарнири но не знам кои може да си позволи лукса да ги има в любителски гараж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 8 Април, 2010 не са скъпи скобите за шарнири и накрайници, но почти винаги с тях се къса маншончето на шарнира/накрайника. ако е разбит и за смяна се ползва скобата, ама ако трябва да го запазиш само чука и лоста му е майката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 8 Април, 2010 pitbuls е прав , за лоста незнам ама един голям чук и един по голям чук става перфе . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 8 Април, 2010 (Редактирано) Сигорно има майстори сред вас който да успяват да извадя шарнирна от носача и то можеби не винаги става но при мен почти бяхме тръгнали да искаме на заем щипка и се сетихме за флекса и после на земята като го ударих с наистина големия чук от втория удар излезе.Да не пускам втора тема имали някой който избива и набива тампони да му донеса двата задни носача, става въпрос за по евтино че нещо парите станаха кът и големите тампони са ми за смяна. Имам ги всичките но нещо не стигат парите предните ги сменихме но... предпочитам да си платя на някой които има подходящите иструменти. Редактирано 8 Април, 2010 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове