Jump to content
NesTea

Смяна на полуоски

Recommended Posts

Здравейте. Търсих за такава тема, ама нямаше и викам да пусна, та може и на някой друг да му потрябва. Та директно на въпроса: Как се сменят целите полуоски на 5та ген. д13б2, аз намерих в нета как се сменят задните носачи на някой може да му е полезно и това:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпка по стъпка:1. Отвиваш голямата гайка на карето (камък 32)2. Вдигаш колата на крик3. Сваляш гумата4. Избиваш долния шарнир5. Вадиш карето с полуоската от лагера на главината (на шлици е)6. С рязки сецания вадиш полуоската от скоростната кутия-диференцялаТова е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ст...

Евалата :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. Избиваш долния шарнир

Звучи лесно но е исински кошмар. Откачането на долния носач е като детска игра в сравнение с избиването на шарнир от носача :huh: дори може да не се връзва и пружината поне при 4 генерация става така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6. С рязки сецания вадиш полуоската от скоростната кутия-диференцяла

Само за резките сецания не съм съгласен, защото най-много да разглобиш вътрешното каре така. Отвертка или друго лостче, се вкарва между карето и кутията и леко се избутва карето навън. И се вади внимателно без да се криви, за да не се нарани семеринга в кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам всички забележки на колегите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избиването на носача не е чак толкова трудно само да знаеш как става.Малко WD 40 след 10 мин изчакване напъваш с щанга между шарнира и носача и с чук млатиш носача директно на снадката с шарнира.След 2 макс 3 удара излиза.Има и скоби за вадене на шарнири но не знам кои може да си позволи лукса да ги има в любителски гараж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са скъпи скобите за шарнири и накрайници, но почти винаги с тях се къса маншончето на шарнира/накрайника. ако е разбит и за смяна се ползва скобата, ама ако трябва да го запазиш само чука и лоста му е майката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pitbuls :) е прав , за лоста незнам ама един голям чук и един по голям чук :) става перфе .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигорно има майстори сред вас който да успяват да извадя шарнирна от носача и то можеби не винаги става но при мен почти бяхме тръгнали да искаме на заем щипка и се сетихме за флекса :) и после на земята като го ударих с наистина големия чук от втория удар излезе.Да не пускам втора тема имали някой който избива и набива тампони да му донеса двата задни носача, става въпрос за по евтино че нещо парите станаха кът и големите тампони са ми за смяна. Имам ги всичките но нещо не стигат парите предните ги сменихме но... предпочитам да си платя на някой които има подходящите иструменти.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...