Jump to content
UglyDucky

D13b2 суап или какво?

Recommended Posts

Прави са колегите за лесното отказване. Не става да имаш всичко от веднъж - колите гълтат бая пари, освен това много бързо ще изгубиш интерес. Нали това е манията, събираш някой лев, днес малко утре малко и така. Ти си прецени де, ако ще е всяко чудо за 3 дни, по-добре си я карай в фабричния вид и си й се радвай :)Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето на ! Сега ми изкочи д16а9 за 450лв като отивам на място паля го ,карам и ако ми хареса /за което съм убеден че ще е така/ го вземам от колата /тоест вземам всичко което ми е нужно докато запаля и подкарам на моята кола,заедно с тампоните/ ТОВА Е КАРМА /съдба/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега действай ,че да не го отмъкне някой друг :P и чакаме още прогрес :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... аз съм още без пари за двигател ... пък и то колега го лапна вече....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събери парици, двигатели бол. Към друга Д серия ли си се насочил, или към Б?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами ... аз съм още без пари за двигател ...

chris_barnes как ще ги съберат като си само драскат и се чудят с какво да си накичат колата а темата е за чешене.

 

Колега немога да те разбера хем ти се изка хем не ,Са пари нямало за двигател ама за аксесоари има ,реши кое по напред ще правиш и тогава .

 

купувам КОЙЛОВЪРИ - това тие една трета, примрно от двигателя ако не и цял :) .

 

 

Но парите са си твой такаче ти си решаваш .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"fenabg" Ами продавам мойте спортни и си купувам койловъри/танту за тунто/ПРОДАВАМКУПУВАМ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chris_barnes

Ами насочил съм се към Д-серия тъй като се возих на CRX Д16а9 и много ми хареса,върви доста прилично,пък и май е по-евтен?! !!! ?

 

 

П.С. Всъщност CRXса е този дето ми дава за 500лв комбинацията,ама със сегменти за смяна?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами продавам мойте спортни и си купувам койловъри/танту за тунто/

Ще съжаляваш много, помни ми думата. Тия койлове са пълен ШИТ и ще искаш после спортни пружини :( ама няма да има кой да ти вземе койловете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо , какво им е на коиловвърите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съжаляваш много, помни ми думата. Тия койлове са пълен ШИТ и ще искаш после спортни пружини :angry: ама няма да има кой да ти вземе койловете.'doctor' защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами продавам мойте спортни и си купувам койловъри/танту за тунто/

Ще съжаляваш много, помни ми думата. Тия койлове са пълен ШИТ и ще искаш после спортни пружини ;) ама няма да има кой да ти вземе койловете.
Док, дай да направим една гонка през копки и неравности да видим кой ще мине по-бързо :P Аз със скапаните кайлове или ти със спортните пружини и амортисьори :angry:;) Условие на задачата е да не се разцепи купето все пак :angry: Не че бих си заменил ако имам такива пружини за кайлове, ама чак пък ШИТ ... няма нужда :angry: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това ми трябва сега да си испочупя колата за проби. За мен тия койлове не стават, даже трябва да преправяш за да ги слагаш за други са супер, сам решавай: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43770

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на мнение, че не трябва да махаш пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми мен ме кефи много твърдата возия,пък искам да я смъкна още малко "мойта". Факта че койловете се регулират е много добър също.Пък и определено ще е по стабилна в завоите (не че развивам големи скорости сега,ама съм навит за по голямо "куче" още)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А някой да иска да сподели с мен дали е добре да турна на Сивика си един Д15 ВТЕК 105кс?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми:1во - 105>75 така че за теб файда ще има2ро - аз такъв двигател дето да е хем 105кс хем Vtec не съм чувал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всичко можеш да туриш /почти/, друг е въпроса колко пари ти се харчат, за какъв резултат, има много примери във форума, сам трябва да си решиш, можеш да си сложиш д15, следва пълна инжекция, v-tec глава, и безброй други модове, само пари да ти се дават :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за 350 лв пълния комплект д15 ВТЕК , всичко за да изхвърля моя д13? Струва ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15ка с Втек има 90 кс и 115кс (съответно 5 ген и 6 ген) и са Еконо-мици, ама за тия пари е в Окаяно състояние :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15 VTEC има 90, 115 и 130к.с., за 105 не знам. Ти към кой си се насочил?Питам защото 90 и 115к.с са т.нар. икономични вите-ци и не са като витека при Д16 примерно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като вървеж този 90 к с по ли е добре от д15б2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като вървеж този 90 к с по ли е добре от д15б2?

ами да малко,въпросът е дали обаче си струва разправията по смяната и дали ще попаднеш на двг с 90 живи коня :) да не се окаже че старият ти двг е бил по пъргав накраяако ще сменяш двг моят съвет е да сложиш нещо с повечко коне защото разправията е мн голяма по смяната(заедно с двгтo се сменят и ще една камара работи това не е като да отвинтиш крушка и да завинтиш нова ) та да си струва че ще хвърлиш толкова труд а и средства адвам за 15 коня който няма да се знае и дали ще ги има слягай нещо Д16 В-Тек 125 коня е тва би си струвало,Б16 няма да предлагам че тия хора са се побаркали с цените,за нищо ги нямат тия цифри и май ще си ги търкалят те Б16-ките защото за тия пари аз ще си взема нова кола ;) и няма да се вкарвам в филми с смяна на двг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей човече, я не се вкарвай в такива филми!! Я както си я подкарал фарчета, койлове и др. слагай едни китайски джанти и едно лъскаво гурне да бръмчи много и ти си човека. Така ще имаш "slow rider" и ще караш лекичко та да те видят всички, ако я засилиш кой ще види китайския ксенон, койловете и лаченото гурне а?

Редактирано от LOSER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях по млад и по луд на твое място единствения избор щеше да бъде Д16 160 коня или Д18 като двигателя е желателно да е евтин и за смяна на сегменти за да няма изненади после оправяш и леглата на клапаните и после само караш. Смяната на двигател си е трудна и скъпа работа и не си струва за някакви 20-30 коня.Направил си и визия и окачване а двигателя смешен=смешна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен 100% ще качи разхода, 100% ще ти трябва настроика...Разбери какво искаш ако искаш да си човъркаш колата... двата карба ако искаш сигурен добър ефект слагай др двигател...с д16-ката ще усетия бая ряз...от друга страна ако си вземея един двигател д15-ка му словиш инжекцията с всичките рабои и една втек глава... ще тръгне по добре от д16-ката...поне така мисля аз ;) ще следя темата

+1 и аз съм за д15 после можеш доста да си играйш с него глави с втеци пилене леки маховци и ролки инжекция с комп (чип) ;) Ти си решаваш, ама д15 е най масовия и се намира за без пари почти, засичал съм доста често из форума оферти за д15 със скорости и слапа не е труден д13-д15Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте :) значи от скоро съм с д13б2 и също съм се интересувал как да вдигна мошноста.Мойто мнение че д13б2 не е за подценявяне :) нямя смисал да слагаш д15 защото карах на едно приятелче и мога да ти кажа че разлика почти нема а да неговорим че карба няма прекъсвач и може да издуваш повече ;) .Според мен карай за сега така пак когато му дайде момента сменяй с д16 или д18 ;) но като за първо време може да смениш филтри ,масло но хубаво :) ,генерация ,колектори , добавка и други такива неща.Много майстори са ми казвали ,че колко повече е чопкаш и пилиш толково по лошо много по добре е да доведеш до фабрино как е направена с малки корекцй ;)

Редактирано от dancho9991

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особенно с д18 ше фръкне :cool: .Я пробвай пак :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй нещо д18-ката с хубаво масло и добавка е страшна работа :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа б18 :cool: ама сам се обаркал щото бързах да ходя за риба.Да питам имали некви спортни филтри за карб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D17A1/7 е най-големият Д двигател - но с 4мм по-големи бутала се получава 1.8 обемдоста хора хващат този път - д16 с колянов вал от д17, по-къси биели и по-големи бутала, разстъргване на ризите ... sorry za !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...