Jump to content
deqngenov

англичанка-катализатор

Recommended Posts

искам да попитам от скоро имам сивик англичанка 1.6i ls искам да питам относно катализатора има ли такав и хубало ли ще баде ако го махна защото колата е на 200 000 км и предполагам е задръстен много...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-сигурният начин да разбереш състоянието на катализатора си е да направиш газ анализ на изгорелите газове. И аз съм на 222 хиляди км. но катализатора ми е перфектен, явно са го сменяли по някое време. И да ти кажа ако решиш да го махаш не го оставяй на майстора, това нещо струва около 50 лв. на скрап. Ако решиш да го махаш има вариант на мястото на катализатора да ти сложат резонаторно гърне за 30 лв.+ 15 лв. труд, тоест на теб ти излиза без пари щото ти прибират катализатора.

Редактирано от honda symphony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и каква е разликата с резонаторното гарне има ли някаква промяна ? в звук примерно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип като махнеш катализатора и се променя звука но незначително. Ако само се измуши катализатора звука става одвратителен. Слагаш си един резонатор и няма проблеми пак си е тиха но има възможнос като го махнеш и колата да почне да пуши малко повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така понеже и на мен ми предстои тая процедура по махането, искам да питам ако се сложи само тръба от колектора до средното гърне вместо споменатите резонатори каквъф е ефекта спрямо ако сложа резонатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така понеже и на мен ми предстои тая процедура по махането, искам да питам ако се сложи само тръба от колектора до средното гърне вместо споменатите резонатори каквъф е ефекта спрямо ако сложа резонатор?

ефекта е много шум за нищо.... когато махах моя и останах само с средно гърне.... после се връщах да ми слагат резонатор....... и се набутах доста с парите... а в бургас пари за катализатор не дават най много 30лв..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смятам да го продавам или хвърлям за сега, просто се чудя дали да е тръба или резонатор. Ако само с тръба ще е доста по шумно май не съм много склонен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тези резонаторни гърнета, има ли различни разновидности? кои са най-хубави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тези резонаторни гърнета, има ли различни разновидности? кои са най-хубави?

[/quot

здравеите,карам сивик 1.4 90 конски сили и имах подобен проблем ,махнах катализатора и сложих някакво гарне .майстора кой то го сложи каза 4е нямам голям избор от марки гарнета.колата зву4и добре .и варви добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма хубаво резонаторно гърне - визирам съпротивлението на изходящите газове при различните обороти на двигателя да е еднакво с това на фабричният катализатор. Като ефект / поне при мен / поради по-малкото газово съпротивление в диапазона 850-2300 оборота ламба сондата вече не отчита правилно /поради по-бързото преминаване на изгорелите газове/ и като резултат от богатата горивна смес разхода се повиши трайно с малко над 1 литър. Плавността при поддържането на постоянна стойност на разхода на гориво /по инфоборда/, който го имаше при наличието на катализатор вече е доста трудно достижима и не си струва повишената мощност от 1 до 4 коня при максимални обороти. Като звук се чува по-силно от фабричното след около 5000 - до там е почти толкова тиха , колкото бе и с катализатора. Да не говоря и за ефекта върху околната среда - има разлика зад какъв автомобил си спрял в поредното дневно задръстване по сфетофарите.Ако цената на новите катализатори бе съобразена със заплатите които повечето от нас получават никога не би възникнала тази тема .... Според майстора в сервиза , който ми смени катализатора с резонатор -" Това е консуматив , който се сменя на 80 000 до 100 000 км ...." .Смяната бе безплатна / взе катализатора , като чаках седмица за да доставят подходящ резонатор/ , а каква марка е резонатора просто не помня ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Аз пък съм намисли друго http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=2341 този е най-евтиния и само трябва да проверя на стария р-ра.ако ми даде майстора 60 кинта за стария то за още толко си решавам радикално проблема,а наскоро пишеше че и прегледите най-после ще се записват с камера май от догодина,тъй че до 2-3 мес може да го сменя,че смърди на кисело зад колата при мръсна газ :dry:

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Нецентрован, хич не съм оптимист че това нещо за 125 лв. ще покрива някакви стандарти и затова те моля като го слижиш да споделиш мнение. Много хора които в момента си махат катализаторите си ги запазват. Причината е че в нашата родина прегледите стават все още "на око", въпреки че отдавна сме в ЕС, но вероятно момента да не можеш да минеш преглед без изправен катализатор наближава.Значи след махането на катализатора и по-малкото газово съпротивление се променя и температурата което също лъже сондата и понякога обърква компа. Някъде бях гледал резонатори специално за сивик и бяха към 130 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Е нали е катализатор реално погледнато?Въпроса е че не знам колко място има отдолу(р-рана стария) а следващия път с достъп до канал ще е след велик ден и тогава ще му взема р-ра :D . А бе а да питам-Като ми мерат газовете ако съм на газ брой ли се?В смисъл ако съм на газ съм 10тина пъти по екологичен според газаджийте?В смисъл и без катализатор треа да съм в нормата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе а да питам-Като ми мерат газовете ако съм на газ брой ли се?В смисъл ако съм на газ съм 10тина пъти по екологичен според газаджийте?В смисъл и без катализатор треа да съм в нормата?

Не знам с какви машини се измерват газовете в България, но предполагам, че са същите, като тук в UK. Ako е така, то всяка машина измерва дизел и бензин, а на бензин има опция газ. На газ горната граница на СО е около 10 пъти по-висока отколкото на бензин, т.е. правилно предполагаш, че е възможно да минеш теста без катализатор. Не че това е правилното решение и моя съвет е по-добре си сложи нов кат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах тази тактика да мина на газ (нямам катализатор) обаче ония чичка изрично ме предупреди и ме следи дали съм на бензин :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах тази тактика да мина на газ (нямам катализатор) обаче ония чичка изрично ме предупреди и ме следи дали съм на бензин :D

E т'ва ако е вярно направо се ядосах :D А ти пита ли го в коя точка на кой закон пише, че е задължително да минеш теста на бензин , след като 99.99% от времето колата ти върви на газ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега какво излиза, ако се махне катализатора разхода пада ли или се качва или остава същия?Някъде чета че пада, сега Кокода пише че се дигал. Малко инфо някой!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

На брата на стария форд ескорт 1,6 105 к.с. също се качи с ок 1 литър и въпреки резонатора се появи едно гадно дрънчене.....Верно че поотпуши малко колицата,но звука беше гаден.М/у другото на газ нямаше разлика в разхода.беше на плочка.казвам беше,щото колата вече е продадена..... :D п.п.Не знам някой с махнат катализатор да ми се е похвалил с паднал разход,но това си е относително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi-mir, аз не съм се разправял.Казах на дядката, че като е така, ще завъртя ключа и ще отида на друго място и се почна "е не бе..ще се разберем.." :D Попринцип не бих останал при тоя джигит ама нямах време тогава да обикалям по другите сервизи. Накрая минах на бензин с много цъкания и фасони че съм извън нормите. А преди мене мина един Московец Алеко на който нито провериха спирачките, нито замериха газовете. Просто човека беше познат на тоя дядка в сервиза. И всичко това става в СБА! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно темата която пуснах, днес махнах катализатора и майстора сложи права траба и разлика в звука има само в високите обороти и тя е минимална даже доста приятен звук. катализатора не беше много задрастен но все пак се усети разлика дори и минимална според мен сега е доста по добре от преди а за разхода незнам ще разбера след като я покарам известно време, но иначе сам доволен като цяло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кола след махнат катализатор, не отчитам никаква разлика в промяна на разхода на бензин. За газ не знам защото я сложих след махането на катализатора. Като ходих на преглед ми казаха да сменя на газ и така ми измериха газовете. При махане на катализатора, не влияе на ламбда сондата.За англичанка 1,5 V-tec D15Z8, нов катализатор е уникално скъп, от 250 до 600 евро защото върви заедно с колекторите.Пример: тук и тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

за ма8 изкара е т'ва ма нещо ме съмнява :)http://cgi.ebay.de/Katalysator-Euro-2-Hond...=item53e01d81cc А е този убийстено ми прилича на монтирания на мойта http://cgi.ebay.de/Schultz-Universal-Katal...=item4399bc82fa

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на моята го махнах и сложих тръба доволен сум от шума а до колкото знам разхода пада и колата трябва да върви по добре ако е задръстен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кола след махнат катализатор, не отчитам никаква разлика в промяна на разхода на бензин. За газ не знам защото я сложих след махането на катализатора. Като ходих на преглед ми казаха да сменя на газ и така ми измериха газовете. При махане на катализатора, не влияе на ламбда сондата.За англичанка 1,5 V-tec D15Z8, нов катализатор е уникално скъп, от 250 до 600 евро защото върви заедно с колекторите.Пример: тук и тук

Колега, ние сме с една ламбда сонда, нали (тая отгоре на колекторите)? При теб не избиха ли някакви грешки след махането и ти само го изтърбуши или направо смени колектора с друг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ламбда сонда е преди катализатора и замяната му не влия на работата на сондата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ламбда сонда е преди катализатора и замяната му не влия на работата на сондата!

И все пак само го изтърбуши,или смени колектора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ламбда сонда е преди катализатора и замяната му не влия на работата на сондата!

И все пак само го изтърбуши,или смени колектора?
Ами на Хондата не съм го сменял ,но на Ровъра го смених с резонаторно гърне!Като гледам при D14-ката катализатора е отделно от колектора и в най скоро време ще сменя с резонаторно гърне и Хондата! Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При икономиците ситуацията е по-сложна, катализатора е набит в колекторите и затова питам колегата nch как е постъпил. Според мен "изтърбушването" е най-логично, но дали ламбдата ще си работи нормално?.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...