wink 18 #1 Публикувано 25 Март, 2010 Колеги колата е Сивик купе 6-та,търсих под волана но така и не открих въпросния предпазител.Някой знае ли кой е ,че изобщо не стига ток до тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #2 Отговорено 25 Март, 2010 Провери кутията с предпазителите в двигателния отсек, на англичанката е там предпазителя за реотана на задното стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #3 Отговорено 25 Март, 2010 А дали са на един кръг с интериорното осветление или е на самостоятелен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velkoto 7 #4 Отговорено 25 Март, 2010 Самостоятелен е бушона за реотана на задното стъкло и се намира под волана от лявата страна на краката ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 25 Март, 2010 Ето схема на подгряването за задните стъкла , схема на бушоните под волана и под капака. Под волана номер 16 е бушона (с червено, а със синьо е релето - слушай дали цъка като натиснеш копчето). Има и в кутията под капака бушон, но е 30 А и по-малко вероятно да е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #6 Отговорено 25 Март, 2010 (Редактирано) Мерси колега и да релето цъка но ток не стига до реотаните!П.С. По тази схема пише че с него е и АБС помпата пък с нея нямам проблеми! Редактирано 25 Март, 2010 от Stefan Milev Ð�Ñ�ма нужда от цитиране на предишно мнение, оÑ�обено ако има изображениÑ�! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #7 Отговорено 25 Март, 2010 Провери си кабелите от кУпето към капака на багажника, може да са се пречупили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 25 Март, 2010 Колата на колегата е купе - пак ли да гледа за "пречупени" кабели ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #9 Отговорено 24 Април, 2010 (Редактирано) Според мен щом цъка релето, но ток отзад няма, значи или са му много нагорели контактите на релето, или е точно този 30-амперовият бушон под предния капак. (50'ти номер) Другият вариант е както каза колегата - някъде по кабелите, дори и като е купе тва не значи че някъде не може да е допирал някой кабел до купе и от дупки, тва-онова да е изтънял и окъсил.Виж си бушона и ако е здрав вземи някое чуждо реле за начало и пробвай дали ще сработи. Редактирано 24 Април, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове