hondaraa 10 #1 Публикувано 21 Март, 2010 Колеги карам D15B7 и сложих на скоро Air Intake + спортен филтър , като махнах всички оригинални кутий и работи , и извадих разни маркучи за вакуми и сложих нов от интейка към капака на клапаните за картерна вентилация , въпроса ми е как е по добре с филтърче за вентилация или маркуч ? Другото което е оригиналния маркуч го извадих и си стои свободен не е проблем нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 22 Март, 2010 Вкарай си маркуча в интейка,трябва да имаш вход за него.С него е по-добре,че ще ти омаслява от парите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #3 Отговорено 8 Ноември, 2011 колеги имам няколко въпроса, понеже в гугъл разбрах , че филтъра трябва да е на студено място , но никъде не пишеше за какво точно се слага алуминиев интейк и , като се сложи къде се слага дебитомера ?И за какво повечето бегачки слагат на картерните газове филтърчета, демек неискат да връщат вътре във всукателната система?И другия ми въпрос е, възможно ли е да се искара някаква тръба от мястото на филтъра до някой от дупките на бронята за да се доставя по свеж въздух, благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #4 Отговорено 8 Ноември, 2011 1.Филтъра (за по голяма ефективност) трябва да бъде на такова място,че да не дърпа от топлия въздух отделен от мотора в коша(по пресен/студен въздух = на по-добро пълнене )2.се слага алуминиева тръба щото действа нещо като кулер-от студения въздух тя се изстудява и двигателя си взима още по-чиста и свежа глътка въздух )3.за картерните газове се премахва маркучето от капака(на клапаните) към интейка поради това ,че ако си го оставиш в интейка от газовете ще се образуват маслени натрупвания от вътрешната му страна и няма да е толкова ефективен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #5 Отговорено 8 Ноември, 2011 (Редактирано) Благодаря колега за изчерпателния отговор Питах понеже ми предстои да правя тва , но преди да го напрая, ще видя детайлите който се нагряват около трабата и ако е възможно да ги изолирам по някакъв начин... Виждал съм 2-3 коли, който правят преграда специално за филтъра, но си мисля, че там ако се пусне тръпа, която да да идва от бронята ще вкарва въздух, но ... ще пробвам няколко варианта ... мерси още веднъж ! Редактирано 9 Ноември, 2011 от fenabg цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #6 Отговорено 8 Ноември, 2011 Здравейте, поставянето на филтър на изхода за картерна вентилация, е пълна простотия! Поставянето на този маркуч, който отвежда газовете е с идеята че, потока на чистия въздух изсмуква тези газове и освобождава двигателя от налягането които те биха създали. По тази причина ИСТИНСКИТЕ а не "истинските" бегачки, имат oil catch tank.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 9 Ноември, 2011 3.за картерните газове се премахва маркучето от капака(на клапаните) към интейка поради това ,че ако си го оставиш в интейка от газовете ще се образуват маслени натрупвания от вътрешната му страна и няма да е толкова ефективенДали е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #8 Отговорено 9 Ноември, 2011 ами така предполагам ,според мен е така,все пак има някаква логика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 9 Ноември, 2011 Явно Японеца не го е измислил както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #10 Отговорено 9 Ноември, 2011 Абе не е така японеца си го е измислил Перфектно,ама тука се опитваме да дадем на матора макс студен и свеж въздух,и затова аз викам да не си бутам маркуча в интейка Та EGocentric е много прав като казва,че на ИСТИНСКИТЕ бегачки си слагат Oil Catch Tank . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #11 Отговорено 9 Ноември, 2011 А какво представлява този Oil Catch Tank (как работи) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #12 Отговорено 9 Ноември, 2011 (Редактирано) Свързва се към отдушниците на ДВГ-то и един вид в него се утаява маслото от парите(от смяна до смяна на масло,около 8-10хил. км съдчето събира около 100-200гр масло,което после си го чистиш и така) Ето това е по принцип: Редактирано 9 Ноември, 2011 от ti6ko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове