Jump to content
Данчо

Рекс 2ка срещу 4ка сивик

Recommended Posts

Здравейте на всички.Тази вечер след като си говорихме с един сектант за писта, рексове и сивици и т.н. и възникна един итнересен въпрос.Кое е по-стабилно на пистата И същност не само кое е по-стабилно, ами кое е по-добре за писта.Рекса е по-лек но пък има по-късо междуосие(стъпката му е мпочти квадрат), което аз не знам до каква степен влияе за стабилност в завоя и т.н.Ще съм благодарен на всякакви мнения относно съпоставка на двете коли за писта.Просто кой е по-удачния вариант.п.п.Естествено ги съпоставяме с еднакви мотори и окачванеБлагодаря на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето къса база = повратливост(в завои), дълга база = стабилност при висока скорост(на прави отсечки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф и ти ли ше стааш Рацер ве ... зимай VT-то на Мiyamoto и заминавай на Дракон да праиш кръгчета ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за Сивика. Рекса има по-нестабилна задница по завойте, а относно теглото май са на едно ниво. Рекса се оправлява по трудно по писта от Сивика и има склоност към занасяне на задницата в повече от Сивика. Това е странично наблюдение, имам само Сивик 4г. хеч и нямам опит от рекс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сори Бате вече е със статус NOT FOR SALE

По темата....Сивика,проверено и доказано

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също мисля,че сивика ще е по стъбилен заради по голямото междуосие все пак това е лично мое мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, до тук ок.Така и предполагах.Тогава каква е ролята на рекса, в смисъл такъв къде му е силата?

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето ти сам си отговорил на половина на поставения от теб въпрос.Според всеизвестната максима сред рейзарите "Няма Слаба кола..... а не добре подготвена" .Трябва да пецениш към кое ще ти е по изгодно да инвестираш и работиш познавайки - габаритите ,теглото и др. предимства и недостатъци на дадения модел.Примерно недостатъка на Рекса който си посочил "късо междуосие " можеш да компенсираш с по- широки гуми, джанти и фланци за да разшириш следата.Пък ако Сивика ти е по симпатичен тези средства да ги инвестираш в двигателя.Така ето ти си човека който ще разработва колата и ще решава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моето мнение можеш да се досетиш по аватара ми, но за да не ме обвиниш в пристратност ето едно яко клипче по въпроса : ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за сивика.Нищо хубаво не съм чувал за стабилноста на црх.Не съм виждал црх на пистов шампионат(не че няма) но поне аз не съм виждал.Тук в бг разчитат на сивика, явно има защо.Мисля че единственото предимство на ЦРХ е по-спортният дизаин.Изглежда доста по-красив от 4тата.4ката е като трупче.(не е че грозна)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой се поинтересува от Honda Nasa Challege ще види че има доста бързи ЦРХ-и и обикновено 4ген хечовете са след тях.Реално погледнато, ЦРХ-а и хеча имат само една разлика и тя е междуосието. Това беше причината да избера хеч вместо ЦРХ. Според мен обаче и да бях избрал црх,резултатът щеше да е същия. Има нещо леко изненадващо в ЦРХ-а но не мисля че е чак толкоз плашещо. Много црх-и имат прилични задни крила, пък и формата им е доста благоприятнаот аеродинамична гледна точка и до колкото усещам май бързите црх-и просто ползват крило за справяне със задницатаНа теория, црх-а трябва да може да бъде улекотен повече от хеч-аколкото и да ми харесва хеч-а и най-вече VT-то, май е просто въпрос на вкус.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене дългото междуосие на 4 генерация ще си каже думата! Иначе и за рекса има оправия със завоите както каза колегата по горе фланци и гуми. Вземи тази, която ще можеш да подготвиш по добре. Иначе аз бих взел Сивика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава каква е ролята на рекса, в смисъл такъв къде му е силата?

Драг рейсинг! Сивикът е по-по-най в случая... но и CR-X не е за подценяване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.Наистина ми помогнахте.Може да се заключва темата, това ми беше достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивика е по-бърз на писта, по-стабилно стъпварекса е за гъзария. много му тежи задната врата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм напълно съгласна с Емил, това е въпрос на вкус - и двете се карат много приятно - ако му свикнеш на црх-а задницата няма да те изненадва даже хич, с крило още не съм пробвала, но съм карала и сивик и црх както и Емо - за мен црх-а е голяма слабост така че съм пристрастна - няма да те лъжа. Има разлика в подготвеността на колите които сравнявам, но и двете доставят невероятен кеф. Може би наистина трябва да си направиш сметката откъм частите , с които ще можеш да разполагаш след това и дали ще се олекотява и т.н. и кое ти е по-кеф и после каране, газ, завои, обиколки докато свикнеш на колата която си избрал :)

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи и за кои писти ги сравнявате.За Дракона примерно , възможностите им ще са най-вероятно изравнени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи и за кои писти ги сравнявате.За Дракона примерно , възможностите им ще са най-вероятно изравнени.

Точно на Дракона ми се струва, че на първия ляв завой след правата Рекса ще му олекне задницата доста повече от Сивика, не че на Сивика не олеква.Не съм карал Рекс там, но така ми се струва. Да кажат хората които са въртяли обиколки на Дракона с Рекс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................Точно на Дракона ми се струва, че на първия ляв завой след правата Рекса ще му олекне задницата доста повече от Сивика, не че на Сивика не олеква........ Съгласен съм , теб , но пък примерно последния завой (този преди старт/финала) е по-удобен Рекса, което на теория ще му даде по-голяма скорост на правата.Затова пиша , че най-вероятно ще са изравнени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно да ви кажа, не съм карал рекс или 4-та на писта, но така да говорите без да опитате е много неправилно :thumbs1: не знам защо набедихте рекса за нестабилен - според мен сток рекс ще е доста по-бърз на писта от сток сивик в правилните ръце, а с правилните настройки може да се направи и безкрайно недозавиващ ако ръцете не са правилни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех да се обърквам...до колкото разбирам в сток вариант хикса може би ще се справи по-добре.А ако модифицираме 4ката е по-читавия вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и аз да си кажа мнението че сам имал по няколко от двете ... ,предимството на 4 ген е ж междуосието 20см е по дълго от това на рекса ,по въпроса за теглото рекса е една идея по тежък от 4 ген, и като финал сивика стои по добре от зад понеже е с по голямо междуосие а не защото е с по тежка задница ...на рекса задника ,заради тази врата е доста по тежичък ,това са моиите наблюдения ,аи относно теглото 4ген с пълен резервоар 960кг пълен сток .... рекс пак догоре 980кг незнам на какво се далжиП.П. според мен в сток вариант е което ти е на сърце по форма ,с подходящите части ще направиш доста добри резултати ...имаше един бест моторинг мисля че се водеше UNDER 10000prm,та там има един рекс с един рафт за буркани каде преби ,нсх,гтр и какво ли още не ... като казвам преби ... маи бяха с половин обиколка назад

Редактирано от Crx™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

честно да ви кажа, не съм карал рекс или 4-та на писта, но така да говорите без да опитате е много неправилно :thumbs1: не знам защо набедихте рекса за нестабилен - според мен сток рекс ще е доста по-бърз на писта от сток сивик в правилните ръце, а с правилните настройки може да се направи и безкрайно недозавиващ ако ръцете не са правилни ...

Винаги колега Лукчо си зависи от задкормилното устройство и от дебелината на портфейла на задкормилното устройство :) дай най бързата кола в моите ръце и ще я задминават и Ладички дори ;) Не съм запознат с размерите на купетата и на шаситата на двата модела, но все си имам едно вътрешно усещане, че и двете са едни и същи (поне в муцуна много си приличат ;) ) иначе рекса е с по-агресивен вид, докато 4-ката си е по ежедневка за пенсионери (като мене :) ), на които още нещо спортно им трепка в малдежкото сърце :) Хайде стига коментари от моя страна, че ще обидя някого.Поздрави! Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък винаги сам мислел че рекса е по лек от 4та ген. немога да се изкажа компетентно, защотото несам карал и двете, но междуосието на 4та е по голямо според мен това е голямо предимство, при моторите действа правилито, късо междуосие по висока скорост в завой - 600цц кубика за пример,малко по дълго междуосие 1000 кубика, с по малка скорост в завой, но с много по голяма скорост на излизане от завоя, та извода ми е че устойчовста на 4тата в завоя би трябвало да е по добре, от там идва въпроса предница задница килограми, тук сте вече вие :thumbs1:

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...