Jump to content
70nK@7@

Не пали д15б2 превъртял ангренаж

Recommended Posts

Колеги проблема е следният.Както си карах ,катерех 1 баир и колата забуксува....връщах назад и загасна ...запалих на стартер работи няккави секунди и пак загасна....след 2-3 такиви опита да я запаля не стана...опитах се докато се спускам да я запаля на скорост пак не искаше....след това на бутане пак не успях да я запаля.....Стартера върти много трудно ,като на паднал акомулатор....проверихме има иска макар и слаба....едни маистори се опитаха да и подадът допълнително гориво с някакъв спреи и докато въртях казаха че ми връща изгорелите газове през моното....Според тях е прескочил ангренаж с няколко зъба....Интересувам се възможно ли е това да е проблема и този двигател има ли защита....да знам дали си заслужава съобще да се хващам да я правя....Също така ми казаха ,че ако имам късмет като сложат ремъка на белезите ако запали добре,ако не трябвало да се отваря главата и т.н.Някой ако е имал подобен проблем да помага!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремъка и ролката ти сменяни ли са? май има защита д15та(имаше тема някъде, разрови се и виж за по-сигурно). ако ти е превъртял ремъка с няколко зъба щеше да чуеш от към двигателя трясъци, а и ако всичко си е наред няма как да превърти. не е трябвало да я мъчиш на скорост. провери ли си помпата дали качва гориво???? какво имаш предвид под-има слаба искра??? махна ли капачката да я огледаш и палеца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги разгледах и всички теми който излизат в търсачката на "ангренаж" и така...Ангренажа е сменен преди 10к км от миналия собственик ,който мие приятел и няма да ме излъже....но за да превърти може нещо да не е затегнато както трябва.....друго което намерих в темите за проблема е това че ако е бубина(делко) не си спомням кое беше че тока ще ми свърши бързо...и при мене така стана или поне така си мисля ,трудно върти.....утре ще сваля капачката да видя как е положението....ако ли не ще чакам хубаво време да видя ангренажа!Колата и на газ и на бензин неще да пали....еми може и от това че трудно върти да е слабата искра

Редактирано от 70nK@7@

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защита има стига да не гори много масло че от нагарите се запълват "дупките" където трябва да влязат клапаните при евентуален проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сам го каза,върти трудно а щом вътри трудно значи подава искра в неподходящ момент, а щом е така значи ти се губи центровката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....щом е ценровка делкото лие проблема?да ходя да го сваля да видя как е положението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сам го каза,върти трудно а щом вътри трудно значи подава искра в неподходящ момент, а щом е така значи ти се губи центровката.

Това просто не е вярно... Ако подаде искра в неподходящ момент или ще се опита да се завърти наопаки или ще гърми в някой от колекторите. Освен това малко трудно ще реши да дава искра в грешен момент.70nK@7@, като върти трудно, първо и зареди акумулатора за да не върти трудно.Щом не пали и на газ и на бензин, проблема НЕ е в горивото. Остават делко и ангренаж. Казваш обаче че има искра. Шанса искрата да е слаба е сравнително малък значи или смени бобината ако ти се намира някоя или свали капака на клапаните и бялата пластмаса на нагренажа и провери зацепването. В сервизното ръководство пише как трябва да е зацепена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свалих капак на ангренажа и ми направи впечатление ,че ремъка е доста опънат.(митсубоши)или нещо такова е ремъка...не личи е захабен все пак е на около 10 000км ....и така както е толкова опънат ми се струва че е трудно да е прескочил...ама вия ще кажете...аз не съм толкова на ти с нещата!Обещали са ми до няколко дни да я вземе 1 познат да я погледне .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремъка не се притесняваи,така лесно не прескача зъб,проблема ти е някъде другаде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съдейки по обяснението за възникване на проблема аз залагам на превъртяла шпонка на разпределителния вал.(по-често се случва от колкото да превърти ремъка)Проблема в подобен случай е ,че белезите не съвпадат и опита да презацепиш ремъка(логично е) само усложняват нещата.Шпонката не се вижда от шайбата на болта 12 който държи колелото и ако не засечеш или по гърбиците на вала или по посоката на палеца ще си играеш напразно и безуспешно.Това е само предположение,но е добре да се провери първо преди да се правят експерименти.П.П. При убъркано газоразпределение може да върти на пресекулки двигателя и може да връща в смукателния колектор.Поздрави и ни дръж в течение.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Засега колегата Ombre е в правилната посока(да не кажа ,че е точно това,което той каза).Развил се е болта 12.Струва ми се ,че темата става доста полезна...Аз не открих в търсачката този вариянт с превъртялата шпонка.

Редактирано от 70nK@7@

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12-ката се развива след скъсване на шпонката. Не знам защо се късат тия шпонки, но чат пат се случва на Д-сериите. Веднъж скъсана, усилието е в посока развиване на болта. А като развиеш болта много добре се вижда дали е скъсана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е оправена...преди около час и половина взех ролката от колегата омбре....след сглобяването колата запали от 1вия път.... Големи благодарности към Колегата!!!Темата може да бъде заключена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...