Foka 8 #1 Публикувано 7 Март, 2010 Имам акорд 99 година 1.8 бензин. Газовата уредба ще е Лоренцо, BRC или Lovato, но се чудя гкакъв газов инжекцион да сложа защото има доста марки и си нямам на идея кой е по добър и кой не. Предложете марка и цена да се ориентирам кой е по добър и какви са цените за "по добрите" . При поставянето на такава уредба трябва ли да се прави реглаж на клапаните след определени километри или нещо друго задължително. Няма нужда да разубеждавате да не слагам, но бензина вече е с 50 цента за литър повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilko_ 0 #2 Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) .... Газовата уредба ще е Лоренцо, BRC или Lovato, но се чудя гкакъв газов инжекцион да сложа защото има доста марки и си нямам на идея кой е по добър и кой не....Е всъщност какво питаш? Или ще комбинираш различни компоненти? Редактирано 7 Март, 2010 от Ilko_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #3 Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) това са марките............... ти си ги знаеш.......... Редактирано 7 Март, 2010 от kristi09 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 7 Март, 2010 Сложи си омаслител за да не береш ядове след време. Този двигател е от най-несполучливите за гас и метан. ( лично съм патил ) Мисля, че с омаслител няма да имаш ядове .Реглаж на клапаните през 20 000 км Другото както виждам си го знаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #5 Отговорено 7 Март, 2010 колегата е с акорд 1,8 и за над 100 000 км на гас няма никакви проблеми и с български ГИ фобос /мисля че е беше името/Брат ми иначе е доволен от BRC за 40 000 км на сивика не е създавал проблем , но цената бе 1700лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #6 Отговорено 7 Март, 2010 Българския БСМ е много добър избор и е около 900 1000 лв с монтажа няма разлика във вървежа и разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniboy 0 #7 Отговорено 8 Март, 2010 КОЛЕГИ, И АЗ СЪМ НОВАК НО ОТСКОРО СЪМ СТАНАЛ ГОЛЯМ ФЕН НА ХОНДА... И СМЯТАМ ДА СИ КУПЯ ЕДИН СИВИК ШЕСТА ГЕНЕРАЦИЯ С МОТОР 1.5 ВТЕК-Е, 90 КОНЯ, ИЗБРАНА Е ВЕЧЕ, БИХТЕ ЛИ МЕ НАСОЧИЛИ С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАКЪВ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ДА МУ СЛОЖА, ИЗОБЩО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ "ПОДДАВА" ЛИ СЕ НА ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН И ИЗОБЩО ВСЯКАКВИ ПОДРОБНОСТИ ЗА "ГАЗИФИЦИРАНЕТО" МУ.... ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ASRacing 0 #8 Отговорено 8 Март, 2010 Зависи какви пари си отделил,ако е до 1000лв. и си решил да слагаш български не се лъжи да сложиш Фобос а вземи БСМ.Ако си отделим малко над 1000лв. монтирай си полски, в момента има едни които отговарят на норма Евро 5 и имат много екстри в настроките и по ништо не се различават от доста по-скъпите ителиянски..Ако те интересува по-подробна информация на лични или тел. 0898 668 247 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Foka 8 #9 Отговорено 13 Март, 2010 Хора разбрах, че Ланди Ренцо бил много добър газов инжекцион и цената мисля, че варираше между 1200 и 1700 лв. Какво е вашето мнение за него? Искам да попитам хората с такъв газифициран двигател какви са най-често срещаните проблеми след газификацията. Това за омаслителя изглежда доста добра идея според мен, но за една пласмасова туба да дадеш 100 и нещо лева !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 13 Март, 2010 И какъв е проблема да се сложи нормална електрическа газова уредба, ако смея да попитам/??? аз всичките си коли пълна инжекция съм и ги карам с такава уредба и до сега не съм видял никви ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #11 Отговорено 13 Март, 2010 фобос момчета.имат оторизирани сервизи,от доста време са на пазара.аз имам и на двете коли и сам много доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Пешо 2 #12 Отговорено 13 Март, 2010 (Редактирано) И аз съм доволен от газовия инжекцион на Фобос!Задължително реглаж на клапаните на студена кола (предната вечер я оставяш в сервиза, напр. на Бултрако) и смяна на свещите преди монтаж. После редовна смяна на 2та филтъра на 8-10 хил. км. Успех с монтажа! Редактирано 13 Март, 2010 от Пешо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #13 Отговорено 13 Март, 2010 КОЛЕГИ, И АЗ СЪМ НОВАК НО ОТСКОРО СЪМ СТАНАЛ ГОЛЯМ ФЕН НА ХОНДА... И СМЯТАМ ДА СИ КУПЯ ЕДИН СИВИК ШЕСТА ГЕНЕРАЦИЯ С МОТОР 1.5 ВТЕК-Е, 90 КОНЯ, ИЗБРАНА Е ВЕЧЕ, БИХТЕ ЛИ МЕ НАСОЧИЛИ С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАКЪВ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ДА МУ СЛОЖА, ИЗОБЩО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ "ПОДДАВА" ЛИ СЕ НА ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН И ИЗОБЩО ВСЯКАКВИ ПОДРОБНОСТИ ЗА "ГАЗИФИЦИРАНЕТО" МУ.... ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ Колега,няма нужда да крещиш. Ето ти една алтернатива на популярните марки-Zavoli. Цъкни ТУК! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 14 Март, 2010 Ренцо да, (не е лоренцо ) хубава уредба но местата и за поддръжка не са толкова много. Ловато не произвежда ГИ техните ГИ са турски ако това не те притеснява за твоята кола ще стане макар че е малко куца уредба с орязани настройки и за по модерни компове на коли не се погажда добре. БРЦ - наи доброто които можеш да си купиш за 1450 лева (в софия в Пловдив е 100 лева отгоре) и гарантирано Италианска ще забравиш че имаш уредба. Заволи също чудесна уредба како и Бардолини. Уредби от типа Еме-газ Стар-газ Изи-газ и всички производни такива -газ сбирщаин компоненти не споменавам. Фобос тънкия ваиант да минеш евтино, ако ти го монтират качествено наистина е чудесен вариант признавам че е много добре направен компа му и възможните му настроики. Ти решаваш колко пари ти се дават ама не е оправдано да дадеш 1200-1300 за няква марка а да не дадеш 1450 за БРЦ или купуваш скъпото или купуваш наи евтиното за да си оправдан.Омаслител няма да ти трябва виж в другата тема на колегата му омаслява всичко друго по двигателя ама не и клапаните Ако имаш грешни пари за психическо успокоение че си направил нещо срещу изяждането на клапаните си сложи . На въпроса ти трябва ли да правиш реглаж на клапаните, Да трябва със или без газ реглажа си е по книжка описана необходимост, предвид конструкцията на газоразпределителние механизъм. Направи си реглаж и все едно си сложил два омаслителя С реглаж и без омаслител ще помогнеш на клапаните ама с омаслител и без реглаж ще влезеш в черната статистика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Foka 8 #15 Отговорено 16 Март, 2010 Благодаря много за изчерпателното инфо на Слави CR-V На колко киломента се прави този реглаж на клапаните като си с ГИ? Трябва ли специални свещи да се слагат заради газта и по горе пише, че два филтъра се сменят на 8-10к км? Ако се появат преблемни клапани всички ли се сменят или само проблемните? Трябва ли от време на време да се кара на бензин или не е проблем да се кара постоянно на газ? За ГИ какъв изпарител е по добре? Поледен въпрос Хондата е 100Kw и трябва ли изпарителя да е по голям? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ASRacing 0 #16 Отговорено 16 Март, 2010 С иридиеви свеЩи има голяма разлика и на бензин и на газ. Не е нужно да сменяваш изпарителя с по-мощен. Ако слагаш български газов инжекцион те съветжам да си вземеш на БСМ (Бардолини,Кар газ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 16 Март, 2010 Вчера разбах, че оправителя или собственикът на BSM e хондаджия!Никой ли не го познава? Има доста хондички до колкото разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #18 Отговорено 5 Април, 2010 Хора разбрах, че Ланди Ренцо бил много добър газов инжекцион и цената мисля, че варираше между 1200 и 1700 лв. Какво е вашето мнение за него? Искам да попитам хората с такъв газифициран двигател какви са най-често срещаните проблеми след газификацията. Това за омаслителя изглежда доста добра идея според мен, но за една пласмасова туба да дадеш 100 и нещо лева колега аз съм с ланди ренцо ,изминал съм досега за 8 мес на газ 20 000 км с моя акорд1,8,97г.,до сега нямам никакви проблеми,но като чета за тези клапани какво пишат колегите,незнам какво да правя сега ми предстои и смяна на масло,незнам дали да видя и клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 5 Април, 2010 Благодаря много за изчерпателното инфо на Слави CR-V На колко киломента се прави този реглаж на клапаните като си с ГИ? Трябва ли специални свещи да се слагат заради газта и по горе пише, че два филтъра се сменят на 8-10к км? Ако се появат преблемни клапани всички ли се сменят или само проблемните? Трябва ли от време на време да се кара на бензин или не е проблем да се кара постоянно на газ? За ГИ какъв изпарител е по добре? Поледен въпрос Хондата е 100Kw и трябва ли изпарителя да е по голям?Е баси, една камара въпроси Да почнем от първи,1-во -на колкото се праи и на бензин маи беше 20 000 проверка и ако е нужно реглаж тва си го пише и в книжката не е заради газта. 2-ро- Не трябва специални свещи с едни може да е по добре ама едвали ще го усетиш, отговора на този въпрос е че не е нужно да сменяш и тях, по скоро си ги сменяи по предписани на около 20 000х.км за обикновените.3-то Филтри на газта има един сменя се на 15 000 км около 20 лева е.4-то Проблеми с клапаните ако си ги регулираш няма да се появят, и да се появят верваии нема да е от тва че си сложил газ, ами проблема си е бил там от отдавна и сега му е дошло времето, може газта да го "засилва" малко ама едвали , цял свят е на газ ако имаше толкова проблеми вноса на клапани щеше да е с контеинери Ако все пак се появят можеш по твоя преценка според джоба ако искаш смени всички ако искаш закърпи положението само с проблемните, въпроса е леглата на клапаните в главата да са добри ^_^5-то на бензин колата ще ти пали винаги и според настроиката ще бачка на бензин до към 35-40 градуса това ти осигурява безпроблемно палене и работа на бензин с години без да зацапаш дюзи, ако имаш едно две паления в деня и после по 50-100-200км на газ хубаво е примерно последните 3-4-5км да минеш на бензин преди да спреш колата. Ако караш на кратки разстояния самото и палене на бенз е достатъчно. Разхода на бензин в случая не е голям аз с 20 лева карам по 1-2 месеца а карам предимно къси разстояния и всяко палене и загряване си е на безнин. или иначе казано при мен на 3 бутилки газ общо 60 литра или 500км горя към 10 литра бензин. И нямам проблем нито с дщзи нито с застояването му в резервоара.6-то Изпарителя не си избираш ти, принципно те са еднакви до към 120киловата. работят с налягане от 1.2атмосфери или регулеруемо такова но в тези граници. За коли с турбо си има други спец изпарители с по високо работно налягане. За това колко коня ти е колата и как ще се храни на газ се определя от размера или вида на дюзите (при различни марки ГИ различно) Хаиде стига ти толкова че ще тряя си взема отпуска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове