Jump to content
Foka

Дайте мнение за газов инжекцион

Recommended Posts

Имам акорд 99 година 1.8 бензин. Газовата уредба ще е Лоренцо, BRC или Lovato, но се чудя гкакъв газов инжекцион да сложа защото има доста марки и си нямам на идея кой е по добър и кой не. Предложете марка и цена да се ориентирам кой е по добър и какви са цените за "по добрите" :) . При поставянето на такава уредба трябва ли да се прави реглаж на клапаните след определени километри или нещо друго задължително. Няма нужда да разубеждавате да не слагам, но бензина вече е с 50 цента за литър повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.... Газовата уредба ще е Лоренцо, BRC или Lovato, но се чудя гкакъв газов инжекцион да сложа защото има доста марки и си нямам на идея кой е по добър и кой не....

Е всъщност какво питаш? Или ще комбинираш различни компоненти? Редактирано от Ilko_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

това са марките............... :) ти си ги знаеш..........

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си омаслител за да не береш ядове след време. Този двигател е от най-несполучливите за гас и метан. ( лично съм патил ) Мисля, че с омаслител няма да имаш ядове .Реглаж на клапаните през 20 000 км :) Другото както виждам си го знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е с акорд 1,8 и за над 100 000 км на гас няма никакви проблеми и с български ГИ фобос /мисля че е беше името/Брат ми иначе е доволен от BRC за 40 000 км на сивика не е създавал проблем , но цената бе 1700лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българския БСМ е много добър избор :) и е около 900 1000 лв с монтажа няма разлика във вървежа и разхода!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ, И АЗ СЪМ НОВАК :D НО ОТСКОРО СЪМ СТАНАЛ ГОЛЯМ ФЕН НА ХОНДА... :D И СМЯТАМ ДА СИ КУПЯ ЕДИН СИВИК ШЕСТА ГЕНЕРАЦИЯ С МОТОР 1.5 ВТЕК-Е, 90 КОНЯ, ИЗБРАНА Е ВЕЧЕ, БИХТЕ ЛИ МЕ НАСОЧИЛИ С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАКЪВ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ДА МУ СЛОЖА, ИЗОБЩО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ "ПОДДАВА" ЛИ СЕ НА ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН И ИЗОБЩО ВСЯКАКВИ ПОДРОБНОСТИ ЗА "ГАЗИФИЦИРАНЕТО" МУ.... ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ:fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви пари си отделил,ако е до 1000лв. и си решил да слагаш български не се лъжи да сложиш Фобос а вземи БСМ.Ако си отделим малко над 1000лв. монтирай си полски, в момента има едни които отговарят на норма Евро 5 и имат много екстри в настроките и по ништо не се различават от доста по-скъпите ителиянски..Ако те интересува по-подробна информация на лични или тел. 0898 668 247

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора разбрах, че Ланди Ренцо бил много добър газов инжекцион и цената мисля, че варираше между 1200 и 1700 лв. Какво е вашето мнение за него? Искам да попитам хората с такъв газифициран двигател какви са най-често срещаните проблеми след газификацията. Това за омаслителя изглежда доста добра идея според мен, но за една пласмасова туба да дадеш 100 и нещо лева !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е проблема да се сложи нормална електрическа газова уредба, ако смея да попитам/??? аз всичките си коли пълна инжекция съм и ги карам с такава уредба и до сега не съм видял никви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фобос момчета.имат оторизирани сервизи,от доста време са на пазара.аз имам и на двете коли и сам много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз съм доволен от газовия инжекцион на Фобос!Задължително реглаж на клапаните на студена кола (предната вечер я оставяш в сервиза, напр. на Бултрако) и смяна на свещите преди монтаж. После редовна смяна на 2та филтъра на 8-10 хил. км. Успех с монтажа!

Редактирано от Пешо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ, И АЗ СЪМ НОВАК ;) НО ОТСКОРО СЪМ СТАНАЛ ГОЛЯМ ФЕН НА ХОНДА... :lol: И СМЯТАМ ДА СИ КУПЯ ЕДИН СИВИК ШЕСТА ГЕНЕРАЦИЯ С МОТОР 1.5 ВТЕК-Е, 90 КОНЯ, ИЗБРАНА Е ВЕЧЕ, БИХТЕ ЛИ МЕ НАСОЧИЛИ С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ОТНОСНО КАКЪВ ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ДА МУ СЛОЖА, ИЗОБЩО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ "ПОДДАВА" ЛИ СЕ НА ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН И ИЗОБЩО ВСЯКАКВИ ПОДРОБНОСТИ ЗА "ГАЗИФИЦИРАНЕТО" МУ.... ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!

Колега,няма нужда да крещиш. :lol: Ето ти една алтернатива на популярните марки-Zavoli. Цъкни ТУК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ренцо да, (не е лоренцо :P ) хубава уредба но местата и за поддръжка не са толкова много. Ловато не произвежда ГИ техните ГИ са турски ако това не те притеснява за твоята кола ще стане макар че е малко куца уредба с орязани настройки и за по модерни компове на коли не се погажда добре. БРЦ :P - наи доброто които можеш да си купиш за 1450 лева (в софия в Пловдив е 100 лева отгоре) и гарантирано Италианска ще забравиш че имаш уредба. Заволи също чудесна уредба како и Бардолини. Уредби от типа Еме-газ Стар-газ Изи-газ и всички производни такива -газ сбирщаин компоненти не споменавам. Фобос тънкия ваиант да минеш евтино, ако ти го монтират качествено наистина е чудесен вариант признавам че е много добре направен компа му и възможните му настроики. Ти решаваш колко пари ти се дават ама не е оправдано да дадеш 1200-1300 за няква марка а да не дадеш 1450 за БРЦ или купуваш скъпото или купуваш наи евтиното за да си оправдан.Омаслител няма да ти трябва виж в другата тема на колегата му омаслява всичко друго по двигателя ама не и клапаните :P Ако имаш грешни пари за психическо успокоение че си направил нещо срещу изяждането на клапаните си сложи . На въпроса ти трябва ли да правиш реглаж на клапаните, Да трябва със или без газ реглажа си е по книжка описана необходимост, предвид конструкцията на газоразпределителние механизъм. Направи си реглаж и все едно си сложил два омаслителя :) С реглаж и без омаслител ще помогнеш на клапаните ама с омаслител и без реглаж ще влезеш в черната статистика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателното инфо на Слави CR-V :) На колко киломента се прави този реглаж на клапаните като си с ГИ? Трябва ли специални свещи да се слагат заради газта и по горе пише, че два филтъра се сменят на 8-10к км? Ако се появат преблемни клапани всички ли се сменят или само проблемните? Трябва ли от време на време да се кара на бензин или не е проблем да се кара постоянно на газ? За ГИ какъв изпарител е по добре? Поледен въпрос :) Хондата е 100Kw и трябва ли изпарителя да е по голям?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С иридиеви свеЩи има голяма разлика и на бензин и на газ.

Не е нужно да сменяваш изпарителя с по-мощен.

Ако слагаш български газов инжекцион те съветжам да си вземеш на БСМ (Бардолини,Кар газ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера разбах, че оправителя или собственикът на BSM e хондаджия!Никой ли не го познава? Има доста хондички до колкото разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора разбрах, че Ланди Ренцо бил много добър газов инжекцион и цената мисля, че варираше между 1200 и 1700 лв. Какво е вашето мнение за него? Искам да попитам хората с такъв газифициран двигател какви са най-често срещаните проблеми след газификацията. Това за омаслителя изглежда доста добра идея според мен, но за една пласмасова туба да дадеш 100 и нещо лева :D

колега аз съм с ланди ренцо ,изминал съм досега за 8 мес на газ 20 000 км с моя акорд1,8,97г.,до сега нямам никакви проблеми,но като чета за тези клапани какво пишат колегите,незнам какво да правя сега ми предстои и смяна на масло,незнам дали да видя и клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателното инфо на Слави CR-V ^_^ На колко киломента се прави този реглаж на клапаните като си с ГИ? Трябва ли специални свещи да се слагат заради газта и по горе пише, че два филтъра се сменят на 8-10к км? Ако се появат преблемни клапани всички ли се сменят или само проблемните? Трябва ли от време на време да се кара на бензин или не е проблем да се кара постоянно на газ? За ГИ какъв изпарител е по добре? Поледен въпрос ;) Хондата е 100Kw и трябва ли изпарителя да е по голям?

Е баси, една камара въпроси :D Да почнем от първи,1-во -на колкото се праи и на бензин маи беше 20 000 проверка и ако е нужно реглаж тва си го пише и в книжката не е заради газта. 2-ро- Не трябва специални свещи с едни може да е по добре ама едвали ще го усетиш, отговора на този въпрос е че не е нужно да сменяш и тях, по скоро си ги сменяи по предписани на около 20 000х.км за обикновените.3-то Филтри на газта има един сменя се на 15 000 км около 20 лева е.4-то Проблеми с клапаните ако си ги регулираш няма да се появят, и да се появят верваии нема да е от тва че си сложил газ, ами проблема си е бил там от отдавна и сега му е дошло времето, може газта да го "засилва" малко ама едвали , цял свят е на газ ако имаше толкова проблеми вноса на клапани щеше да е с контеинери ;) Ако все пак се появят можеш по твоя преценка според джоба ако искаш смени всички ако искаш закърпи положението само с проблемните, въпроса е леглата на клапаните в главата да са добри ^_^5-то на бензин колата ще ти пали винаги и според настроиката ще бачка на бензин до към 35-40 градуса това ти осигурява безпроблемно палене и работа на бензин с години без да зацапаш дюзи, ако имаш едно две паления в деня и после по 50-100-200км на газ хубаво е примерно последните 3-4-5км да минеш на бензин преди да спреш колата. Ако караш на кратки разстояния самото и палене на бенз е достатъчно. Разхода на бензин в случая не е голям аз с 20 лева карам по 1-2 месеца а карам предимно къси разстояния и всяко палене и загряване си е на безнин. или иначе казано при мен на 3 бутилки газ общо 60 литра или 500км горя към 10 литра бензин. И нямам проблем нито с дщзи нито с застояването му в резервоара.6-то Изпарителя не си избираш ти, принципно те са еднакви до към 120киловата. работят с налягане от 1.2атмосфери или регулеруемо такова но в тези граници. За коли с турбо си има други спец изпарители с по високо работно налягане. За това колко коня ти е колата и как ще се храни на газ се определя от размера или вида на дюзите (при различни марки ГИ различно) Хаиде стига ти толкова че ще тряя си взема отпуска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...