manch 29 #1 Публикувано 7 Март, 2010 Здравейте колеги. Става въпрос за ето този Сивик. Интересува ме някои ходил ли е да го гледа да сподели какво мисли. Колата е за приятел също фен на Хонда преди малко ходихме да я видим но нито аз нито той сме майстори и не можем да дадем оценка. На пръв поглед е запазена интериора е непокътнат притеснява ни боята има нещо като перли в нея и според мен е боядисвана цялата. След няколко минутно разпитване "съгласих" единия продавач да каже, че е боядисвана само предната броня И второто питане евентуално на кой да я закараме да я погледне в София, Омбре занимава ли се с такава дейност? Благодаря предварително на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #2 Отговорено 7 Март, 2010 Колега като гледах снимките-колата работи а чека свети.Следоватено има някаква грешка на ецу-то.Закарай я някаде да я погледнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N.Todorov 3 #3 Отговорено 7 Март, 2010 Колега тази кола стои в автокъщата от октомври месец там.Аз я гледах точно когато я докараха и колата имаше проблем с документите защото бях готов да я взема тогава, но до почти края на декември нямаше и 1 документ.Сега не знам как стоят нещата по този въпрос.Иначе работише добре (много тихичка).Чекът тогава не светеше.Интериора беше добре.Отвън колата си имаше забележки.Отпред е удряна.М/у капала бронята и калниците имаше фуги по 1 пръст.Колата си имаше нужда от напасване.Иначе на живо си личи кое е боядисвано и кое не.Возия и ходова част не знам как е, защото човека не даде да я пробваме.Беше с 4 диска, но няма АБС.Няма климатик и според него това е така защото била спортната версия на сивик и на тия не им слагали климатици (каза че ако му намеря 125 с клима ще ми смъкне 1000 лв ) Иначе тогава ми обяви цена 2800лв без пазарлъци и без еко такса.Ами дано да съм бил полезен.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #4 Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) Колега това което свети не мисля че е чека а лампата на бензина Иначе на снимка поне колата изглежда супер Поздрави Редактирано 7 Март, 2010 от dickies Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #5 Отговорено 7 Март, 2010 Така е това е лампата на бензина. По въпроса благодаря на колегата KozZaMoStRa за информацията. Явно покупката ще отпадне. Ако някои има да добави още нещо да заповяда. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #6 Отговорено 7 Март, 2010 (каза че ако му намеря 125 с клима ще ми смъкне 1000 лв ) Иначе тогава ми обяви цена 2800лв без пазарлъци и без еко такса.Ами дано да съм бил полезен.Поздрави Хаха мойта е 125 с климатик, отивай колега смъквай му 1000лв. и я взимай. По темата колата си засклужава само, че задължително да я погледнат в сервиз, а ако се дърпа и не дава му пожелай всичко добро и търси друга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #7 Отговорено 8 Март, 2010 (Редактирано) Преди около месец и половина я гледахме тази кола на Горубляне. С две думи - калпава работа. Според търговеца само предната и задната броня били пребоядисвани, освен това ме увери, че не била удряна... интересно твърдение, защото ръката ми влизаше до китката между предния капак и предната броня. Двигателят работи тихичко, салонът е запазен, но със сигурност е била удряна. Предните два калника са със скорошна заварка, боядисван е и предният капак.Добре се посмях на изказването, че това е "спортна версия", което колегата сподели Вероятно е имала климатик, който е заминал след удара!П.П. Сега се сетих, че на задния капак пише LSi, което означава, че двигателят трябва да е D15B2, но всъщност е с D16Z6, който се монтира на версия ESi Редактирано 8 Март, 2010 от TheDevilTwin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Salamander 0 #8 Отговорено 8 Март, 2010 На тая кола си заврях ръката почти до китката между капака и предната броня и оня капитан ми вика "тя не е удряна бе не е...бронята не е напасната" викам "как ще я напаснеш като маската е крива? не обяснявай глупости имал съм такава кола 3 години и знам всеки милиметър от нея как трябва да изглежда и кое как се сгъва при удар" и тоя се чуди кво да отговори ако е съгласен да ти я даде за 1800лв може да се замислиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #9 Отговорено 9 Март, 2010 Наистина е Lsi, а е с 1.6 двигател.. много лесно можеш да докажеш, че е сменян, като провериш вина в интернет, или само като погледнеш инициалите в него - EG5 ли са или EG4 ( eg5 e d16z6, a eg4 e d15b2 ). Също така виж спирачките на задните колела, дали са дискове или барабани, надали някой ще се хване да сменя задните спирачки, при смяна на двигател от 90 към 125 коня. Но все пак е възможно, например задната врата да е сменяна заради удар, и да е сложена такава от 1.5 и да си стои лепенката.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #10 Отговорено 9 Март, 2010 Ако е сменян двигателя и преди това е бил Д15Б2, тая кола няма да можеш да я регистрираш... !!! Трябва да минаваш технотест... който не можеш да минеш защото ти искат задни дискови спирачки. Дори и да има задни дискови спирачки, искат те да са монтирани от оторизиран сервиз на Хонда..... а те не се съгласяват на подобен монтаж. Това е информацията която имам аз..... но пък всички знаем, че с достатъчно познати на правилните места всичко е възможно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #11 Отговорено 9 Март, 2010 Не взимай тази кола с толкова неясноти.За тея пари може и читава 6-та ген. да намериш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #12 Отговорено 9 Март, 2010 Благодаря колеги, че се отзовахте. Радвам се, че има място ня което можеш да получиш помощ, когато става въпрос за нещо любимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #13 Отговорено 9 Март, 2010 Наистина е Lsi, а е с 1.6 двигател.. много лесно можеш да докажеш, че е сменян, като провериш вина в интернет, или само като погледнеш инициалите в него - EG5 ли са или EG4 ( eg5 e d16z6, a eg4 e d15b2 ). Също така виж спирачките на задните колела, дали са дискове или барабани, надали някой ще се хване да сменя задните спирачки, при смяна на двигател от 90 към 125 коня. Но все пак е възможно, например задната врата да е сменяна заради удар, и да е сложена такава от 1.5 и да си стои лепенката..Колега само едно доуточнениеd15b2 e EG2 a d16z6 e EG5 Относно темата, идва ми доста съмнителен сивика, ако го провериш обстойно и няма проблеми с документацията и малко да смъкнеш си струва, иначе - НЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 10 Март, 2010 Бъркаш се колега купето с д15б2 си е точно EG4, а това EG2 което си написал е купе на дел сол с големия втек ако не се лъжа. Д16з6 си е EG5. п.п. извинявам се за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #15 Отговорено 12 Март, 2010 какво стана, беше ли да "разконспирираш положението" ? интересно ми е да разбера, каква точно се оказа колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #16 Отговорено 12 Март, 2010 А не колега, не си направих и труда даже да ходя пак. Продължаваме да търсим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове