SEZER 35 #1 Публикувано 5 Март, 2010 Имам проблем с биксенон H4 55W. Когато го включа започва да трепти светлината. Най-добре се вижда ако съм срещу стена или има кола пред мен. Едната крушка изгоря, смених я с нова, но продължава да трепти светлината. Мислех да не е от трептенето на двигателя, но на изключен двигател също го прави. Ксенона е Щатски, след много разправия с продавача се оказа че не искат да ми го сменят с нов. Казват, че не са имали подобен случай и незнаят от какво може да е. Някой ако знае да помага : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #2 Отговорено 5 Март, 2010 Баласта е на 99.9 %! Тва дето са ти казали че са нямали такъв друг случай или са те излъгали зверски или твоя комплект е единствения който са продали и за тва не знаят Това си е често срещано явление при ксеноновите фарове... не може да се направи друго освен нов баласт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #3 Отговорено 5 Март, 2010 проблема е че и двете крушки така премигат. какво да правя в този случай - 2 нови баласта? възможно ли е да е от недостига на ток. Оригиналните крушки ако не се лъжа са 35вата а тези са 55? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #4 Отговорено 5 Март, 2010 (Редактирано) а баластите за какви крушки са ? Ако са за 35W ето ти го проблема ...Огледай ги - на тях обикновено си пише Редактирано 5 Март, 2010 от pgh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #5 Отговорено 5 Март, 2010 55 ватови са както крушките така и баластите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #6 Отговорено 5 Март, 2010 Станнна комбинация е това което казваш - че пъвоначлно комплекта е бил с 35W крушки, а пък баластите са 55W, но както и да е да приемем че е така. Слаб ток едва ли е причината освен ако нямаш някакви подозрения за проблем с алтернатора или акумулатора, който проблем ще ти е направил впечатление много по рано или ше ти светят червни лампи на таблото или проблеми с паленето и т.н. Все пак замери напрежението при запален и загасен двигател, с пуснати и загасени фарове - може да изкочи нещо. По принцип ксеноновите светлини консумират много ток само за да запалят, след което консумацията им е значително по-малка, а в твоя случай равна на халоген...Най същественото което казваш е че едната ти крушка е чисто нова, ако приемем че е изправна това автоматично ни води към баласта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #7 Отговорено 5 Март, 2010 Не си ме разбрал правилно. Преди да сожа ксенон оригиналните крушки на колата мисля че бяха 35 вата. Сега след като съм сложил ксенон той не е 35 както старите, а е 55вата. Затова си мисля възможно ли е самата инсталация да не е направена за крушки повече от 35 вата? Но иначе мерси за съвета още утре ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #8 Отговорено 5 Март, 2010 Оригиналните халогенни крушки е по-вероятно да са били 45W или 55W... ама 35 - много слабо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #9 Отговорено 5 Март, 2010 Сменяй баластите, проблем с инсталацията неможе да имаш понеже ксенона си е с нова инсталация.... оригиналната инсталация се ползва само за управлението на къси дълги, а самият ток необходим за баластите си идва от новата инсталация която се пуска при инсталиране на ксенон кит-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #10 Отговорено 5 Март, 2010 някаква идея колко струват 2 баласта 55 вата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #11 Отговорено 5 Март, 2010 Повече от 45 лв /бр не давай, въпреки че навсякъде се опитват да дерат кожи, а всичките са китайски и са горе-долу един дол дренки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #12 Отговорено 6 Март, 2010 Пробвай с 2 нови баласта как е и си виж масата пробвай директно от акумулатора да пуснеш маса може там да е проблема при мен беше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #13 Отговорено 6 Март, 2010 благодаря за съвета ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #14 Отговорено 9 Март, 2010 Размених местата на баластите, смених едната крушка с нова, смених мястото на масата, но единия фар продължава да трепти постоянно. Дори понякога като го изгася и веднага го включа не свети. Ето линк относно трептенето. Качеството не е добро заради конвертирането от сайта:http://vbox7.com/play:8db1a0e3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #15 Отговорено 10 Март, 2010 Щом на единия фар трептенето е спряло, значи по някакъв начин си решил проблема. Трябва да направиш същото и с другия.Иначе, проблема който описваш изглежда досущ като моя. Ксенона ми е някакъв китайски, само на късите, H1. Проблема беше само на левия фар - светлината трепти, гася фаровете, пускам ги - левия понякога не светва, или понякога още от първия път не запалваше. Звънях им на тези, от които купих ксенона (понеже е още в гаранция) и ми казаха че най-вероятно баласта е на свършване, но за по-сигурно ще ми сменят и крушката и баласта. Да ама.... на другия ден фара въобще не запали. Отворих да видя какво става и се оказа, че масата се е разкачила (а явно преди това се е държала на косъм и е имало лош контакт). Зачистих всички контактни повърхности, стегнах малко контактните "обувчици" и от тогава проблем няма. Провери си много хубаво всички връзки, да не би и при теб проблема да е такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #16 Отговорено 10 Март, 2010 Проблема беше само на левия фар - светлината трепти, гася фаровете, пускам ги - левия понякога не светва, или понякога още от първия път не запалваше.проблема ми е 1 към 1 с твоя. смених мястото на масата, но пак продължава. преди използвах един болт над фара, където е закачена друга маса идваща от двигателя. трябва да пробвам ако пусна нова маса директно от акумулатора дали няма да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1atko 7 #17 Отговорено 10 Март, 2010 Колега да ти дам и аз един савет,при слаб акумолатор се получава трептене,при не добра маса също и при слаб стартов ток(малко динамо) ксенона е силен и харчи ток а тожа е проблем ако е някакъв "шано" несе знае калко точно ток смучи не гледай какво пише пробвай да запалиш колата и да и подадеш ток от друга запалена форсираи другата и ако си се уверил че даваш ток на твоята и се опражи значи това е проблема.гледаи и релетата да са ти сухи много важно,казвъм ти всичко това защото монтираме такива но ние работим с LUXIMA и нямаме проблемино сме срещали такива с ментаците и евтините.ако съм ти помогнал ще се радвам.успех колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #18 Отговорено 10 Март, 2010 За това не се бях сетил. Сега като се замисля, наистина консумацията е голяма, още повече, че е 55W а на като повечето 35W. Пък и все пак е зима, с тези малки акумулатори дето имат хондите нищо чудно да не му достига ток. Но се чудя защо като размених местата на баластите, сложих нова крушка на мястото на тази която трептеше, продължава да трепти пак същия фар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #19 Отговорено 11 Март, 2010 А сети ли се, че ако направиш основен ремонт на двигателя ще светнат както трябва. Някои хора ти дадоха насока.За колегата z1atko, не знам дали да коментирам въобще при така написан пост.Все пак нещо по темата. Колега има същия проблем и решихме малко да поразгледаме. Свалихме баласта и крушката и ги вързахме на ТЕС-а в офиса.Първото което се видя, че напрежението не влияе на този проблем, нито пък мощността на захранването. Цялото трептене си беше по вина на баласта и крушката.Първоначално решихме че е баласта, тъй-като там има повече неща, които да не работят както трябва. След кратко мерене и разглеждане на схемата установихме, че баласта си регулира напрежението при палене на крушката (това всички го знаем), след това обаче следи ток, а не отново напрежение. Според нас баластите си работеха коректно. От тук извода е, че проблема идва да е от крушките и процесите, които баласта не успява да закрепи и постоянно се опитва да компенсира. Аз имам 2 читави крушки, но още не сме опитали с тях, почти съм сигурен че проблема са те, но ще съм категоричен чак след практически опит.Малко постно го описах, но идеята е горе-долу ясна. Разбира се това не изключва стандартните проблеми като лоша маса, тънки проводници на захранващите кабели, паразитни трептения по захранването (това е много малко вероятно) и цялостно лошо качество на ксенона (какъвто според мен е твоя случай).Хич не ми се ще колега да ти го казвам, но аз на твое място бих си взел качествен ксенон, защото с още малко проби може да се окаже, че ще си купиш почти още един комплект, но всъщност ще си със стария ненадежден такъв. Това разбира се си е мое лично мнение, ти от своя страна може би предпочиташ да си поиграеш.Като се чувствам длъжен да кажа, че по качествен не визирам "Луксима", за тях имам особено мнение. Пожелавам ти успех и дано скоро се оправиш със този все по често появяваш се поради низкото качество проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #20 Отговорено 11 Март, 2010 цялостно лошо качество на ксенона (какъвто според мен е твоя случай)......но аз на твое място бих си взел качествен ксенон, защото с още малко проби може да се окаже, че ще си купиш почти още един комплект, но всъщност ще си със стария ненадежден такъв.Когато си купувах ксенона цените в българските магазини бяха около 150 лв за 35 ватов биксенон, да не говорим че за 55 ватов не бяха и чували даже. Затова реших да си поръчам от Щатите, понеже съм живял там и знам че дори и китайски да са стоките контрола е в пъти по-голям от българските. Затова инвестирах малко повече пари с надеждата да е по-качествен още повече, че тогава 55 ватовия ксенон беше иновация. След много търсене в Ибей се спрях на американски продавач с доказано висок 100% полужителен рейтинг и поръчах от него. Това удоволствие ми струваше $205.Кой да знае, че може да се окаже дефектен или да има някакви други аномалии като моя например. Затова искам да кажа на всички колеги от форума едно златно правило: Скъпото не винаги е качествено Вземете си един евтин кит от БГ и си карайте хондичките със здраве. Ако се развали нещо отивате и го сменяте, все пак си има гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове