Jump to content
stomanata

Кое Cr-v е по-добре?

Recommended Posts

Здравейте,Мойете ли да ми опишете + и - м/у CR-V от 99-та и по-новите от 2002-2003?На цр-в 99-та в аутодата на проблеми посочват "загуба на мощност, порази ниско ниво на маслото", носамо при VTEC.Моля споделете опита си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

М то до 2000-та CRV май нямат втек мотор. Единия е 128к.с. другия 147,ама незнам да са Втек нека да кажат специалистите.

Редактирано от vipbeels

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва са две различни генерации коли, малко е трудно сравнението кое е по добро ясно че по новото, зависи кои от ква гледна точка гледа то е и два пъти по скъпо, старото пък е желязно, не че новото му има нещо ама и чарковете са с други цифри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва са две различни генерации коли, малко е трудно сравнението кое е по добро ясно че по новото, зависи кои от ква гледна точка гледа то е и два пъти по скъпо, старото пък е желязно, не че новото му има нещо ама и чарковете са с други цифри.

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист и мога да ти кажа какво е мнението на колеги от ОФФроуд форума.Та те твърдят,че 1-та генерация е с по-добра проходимост извън асфалта. ;) С "по-така" окачване било, изобщо по-близо до истинска жипка.Също не съм чувал да има ВТЕК мотор в тази генерация.Следващите стават все по-комфортни,ама и все по-паркетни.(това май важи за всички марки SUV)Та зависи за какво ще ползваш жипката. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вата генерация се води и според мен е най-проходима има я в 2 вариянта 128кс и 147кс и са БЕЗ V-TEC (заводско) до 2002година като в тази след фейслифта след средата мисля че беше на 99 година се използва новия диференциял които се използа и в моделите след 2002. Моделите след 99г са с 147к.с мотор и като цяло при всичките трябва да се внимава с диференцияла да не се остава без масло и да се спазва смяната при определения пробег по спомен дават го 60 хил. км. страдат от биалетки и пружини прецаква им се часовника на таблото -това са им слабите места до колкото имам информация + опита ми от близо 4години с такъв екземпляр. При 1ва-ген може да се видят мноооого разновидности от оборудване по интериора и екстериора докато при следващия не са чак толкова много и като бонус CR-V 1gen е един двигател които е много използван и пригоден за тунинг ;). Относно 2-ра генерация 2002-2006 съм чел и срещал хора с ядове с компресора на климатика и биалетки + грижа за диф-а и според мен по малката и проходимост сравнение с 1-вата ;) и тук вече има заводски v-tec и двигатели 2,2дизел 2,0 бензин v-tec и 2,4бензин предимно за американския пазар. Общо взето са сходни.3-та ген нямам допир все още не мога да кажа освен, че дизелите бият многократно посещенията в сервиз и смяна на маховик със съединител е болезнена ;) ПП: може да съм писал объркано, но заспивам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И каква е логиката, Жоре, 1-ва генерация да има по-всока проходимост спрямо 2-ра, като има същия клиренс, същия диференциал, (почти) същото тегло и (почти) същото окачване? ;)Този вид автомобили НЕ СТАВАТ за сериозен off-road, който иска да с купи CR-V и да ходи с него по чукарите или на лов - уееекинко ще бъде заблуден ;) Този автомобилен сегмент е създаден за да прави оптимален компромис и съчетание между добро пътно поведение предимно на асфалт, комфорт, ниски експлоатационни разходи, леко повишена проходимост спрямо обикновен лек автомобил, удобството на еднообемното купе, големия багажник и др. подобни. За мен лично тази комбинация от качества е точно това, което харесвам и ми върши работа. Иначе ако трябва да сравняваме диретно двете генерации - естествено, че по-новото е по-добре (въпреки, че аз самия карам 1 ген.) С най-голямо удоволствие бих направил един upgrade към 2-ра генерация CR-V ;) Този пазарен сегмент е доста гъсто населен и японските производители се конкурират сериoзно в него (Honda CR-V, Toyota RAV-4, Nissan X-Trail, Subaru Forester, Mitsubishi Outlander, Suziki Grand Vitara), а отскоро и доста европейски производители пуснаха модели в този клас, въпреки, че нямат никакви традиции.

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно VTEC, просто като се отвори аутодата пише. че VTEC имат проблем, иначе моето не е такова.Моето уж е края на 99-та (която е деляща).И найстина на тръгване от англия, на часовника пресветваха няколко чертички само, и много скоро умря, но тука ми го оправиха ;)Отделно през Румъния и вече в България се поразтропа, отих на сервиз и ми казаха, че всичко ми е наред по предница и задница, само биелетките са за смяна. Сменихме ги и заспа ;)По принцип си търсех нещо като джип или по-голяма кола, а CR-V мн ми допадна. Има сравнително меко окачване (а аз го ползвам за по асфалт, не искам оффроад ;) ). Т.е устройва ме джипка за по пътя....А някой ми беше споменал, че на по-новите (2002-3) мн им гори електроника или поне създава проблеми...Иначе в Англия 99-та е около 1000-1300 паунда, а 2002 е около 2000-2200.Логично е дизайна да е малко по-променен, та ако е и по-надеждно (добро като за моя случай) бих си продал старото и да си взема от 2002-ра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-ва ген е най-здравото и с най-добро окачване црв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни гледах едно цр-в 2 и ми направи много неприятно впечатление,че при леко навеждане(с цел да я огледам отдолу) забелязах нащо,като грил-гард,който стърчи доста надолу пред задния диференциал явно с цел да предпазва резервоара(май)..........................на мойта такова нешо няма,а най-стърчащото нещо отдоло ми е средното гърне................бе честно казано,като се абстрахирам,че е по-нова единственото нещо ,което ми по-хареса на 2-ра ген. е воланът и музиката(с навигация)............................... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...