Jump to content
rusiq_81

Портване и полиране на дросел

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Но с 66мм вход и правилния конус до 60мм клапа ще прекарва повече въздух отколкото с 61мм вход и 61мм клапа!

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен през 61мм клапа ще мине повече въздух за единица време от колкото през 60мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно меренето на дросела и на б16ката е 62мм на входа но клапичката е точно 60мм и навсякъде се води 60мм.Сваляш дросела даваш газ докрая и мериш клапичката това е истинския размер,това на входа може и до 66мм да си го напилиш но дросела си остава 60мм ;)

Даже не е нужно да го мериш кат свалиш дросела от вътрешната страна на клапата си пише 604=60мм или 625=62ммОпределено нещо лъскаво се продава по-лесно отколкото друго неуглдено и изцапано.Но в условията на жестока и висока конкуренция едвали някой би си позволил да лъже грубо клиентите си и да губи авторитета си при условие ,че дори и да пръднеш в щатите и някой е мераклия да те усъди и да си докара някой лев.Повечето известни фирми посочват някаде из дълбините на проектите си че малките грапавини оказват влиание при атмосферните двигатели при обороти над 10к rpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Founder, според мен Мите е прав тука и то доста ... особенно ако дросела се отваря директно към атмосферата ... реално ти сравняваш права тръба с тромпет - тромпета винаги ще взема въздух с по-голям дебит - сещай се, че дебита е важен, а не сечението само по себе си ... проблема с правата тръба е че:1. ако е отворена към по-голям обем, образува турболенции около вход, което свива сечението - в зависимост от разликата в наляганията в двата края, може свиването да е много голямо 2. ако е плавно продължение на тръба със същото сечение(т.е. интейк със същия диаметър), имаш по-дълга тръба със същото съпротивление, а не по-малко както ако беше на 66 да речем ... което води до преминаване на по-малък дебит ... Реално тия неща е добре да се смятат вместо самода се говорят, но сега спорим за принципите а не за конкретните случаи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подготовка на агрегати за автромобилни състезания като NASCAR вертояно такива финни заглаждания, и прехласвания ще си казват думата, но при мотор в абсолютно сток състояние , а според мен дори и с разните му подобрения в непрофесионална сфера, това дори и да оказва някакво влияние, то ще е толкова минимално , че никой ама никой не би го усетил.И от тук насетне думите на 1нет си идват на мястото. По шаренко, по чистичко, по лъснатичко .. по лесно продаваемо.Нека не забравяме че всичко в тоя свят се върти около парите.Вече ако говорим за цялостно портване на дросели, всмукатели, изпускатели .. да, но пак до известна степен.Темата е много дълга и много интересна.п.п. Ако някой смята, че чрез полиране на дадена повърхност ще получи някакъв ефект на 1.4 кола примерно/ пете тонг не визирам теб/ е в много голяма заблуда ... или по точно е настроил психиката си за подобрение на колата си в положителна насока след тази операция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукчо, аз за това казах, че темата е много обширна и интересна и ако трябва да разгледаме портването и полирането в по мащабен размер, то смятам, че е по-добре да се отделим в една нова тема специално за това.Защото тук говорим за едно неща, после за друго и накрая става едно мазало дето ни единия разбрал ни другия , а и двамата говорят за едно и също нещо.М? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм ама до момента обсъждаме който каквото го боли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че цитираш мое изречение и затова ще отговоря. Според мен не си ми прочел първия пост и малко прибързано ме цитираш  :) . Никъде не съм написал че "американците дават $100 за да си полират дроселите". Написал съм точно обратното - американците не си полират дросела а дават тези пари за портване (сигурен съм че си виждал и преди сайта maxbore.com). С това съм искал да напиша че според тях (аз нямам мнение, понеже съм лаик на тази тема) е по-рентабилно да се портне, а не да се полира. По начина по които си ме цитирал се създава грешно внушение за това което съм написал.

Имаш право, малко гадно съм те цитирал за което се извинявам.Това изказване ме подсети за множеството други които съм че и вярата на хората в тунинг частите и лъскавините и май прибързано те цитирах.Взимам си бележка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка има ли смисъл да се портне вътрешноста на дросела във фуниена форма .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от всяка правилно направена модификация има ползаколко точно е ползата обаче - не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така експеримента е направен,свалих дросела портнах го във вид на фунийка от двете страни на клапичката така че да се получи нещо като дюза на Вентури като лекото стеснение се пада там където уплътнява клапата.Всичко направих с дремел машинка и постепенно заглаждане като крайната шкурка беше 400.След монтажа и пробата забелязах лек подобрен респонс и подобрение в ниски,за високите не мога да кажа може и да има но е много минимално и не мога да го хвана или изопщо няма такова не мога да кажа.След няколко дена реших да направя още един експеримент и пак го свалих и го прекарах с шкурка 120 целия с цел да се надере и да не е гладка повърхността,след монтажа останах крайно учуден как колата направо умря.Ужасен респонс и определено по мудна в ниски,за високите отново не мога да преценя но определено нещата се влошиха осезаемо и изчезна лекото свистене което чувах преди от дросела при подаване на малко газчица.Свалих го пак и отново здраво заглаждане като свърших на водно 800.Всичко си дойде на място и сега съм доволен като цяло,не е нещо кой знае какво но за пез пари си заслужава.Не знам за рънъри,портове,всмукатели и изпускатели кое е по добре но от направения ми експеримент мога да твърдя определено че специално дросела е по добре да е по гладичък,не знам до колко заглаждане 800 може да се слага към групата на полирането или не но гладкото е по добре.Това е от мен :rolleyes:

Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега е този коментар чаках , а да попитам само на D15B7 кое ще е по добре , да го портна така както теб дросела или да си взема такъв от ВТИ и да направя него ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само искам да кажа че всички дросели са гладки няма грапави като допълнение (или аз не съм виждал)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за такъв порт и полиш на дросела + всм.колектор ;)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

реално стотинката остава 60мм,но входа и изхода на дросела+входа на колектора ще станат 64-5мм

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси , хора ще ме счупите от смях как усети че ти умря колата като си нарал дросела със шкурка 120 ;)! евала на сетивата ти ма ,смешно е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно да седиш на клавиатурата и да си развиваш теорийки че няма как да стане а истината е само в практиката и аз за разлика от теб си познвам ужасно много колата и от вун и от вътре до съвършенство и мога да усетя всяка една промяна.Хубаво е да се пускат повече такива теми като моята (макар и стара) но за съжаление заради такива като теб напоследък никой нищо не пуска и форума е пълна скука ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре млъквам , вие си се кефете на резултатите аз ще си карам влака п.п. Хората като мен невярват щото знаят че нестава така работата и вместо авто форумите да приличат все повече на западните , те с точна доказана и обоснована информация те се пълнат с плява затова и непишат нищо лично пич ама съм видял и направил доста повече коли от колкото предполагаш ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези дни ще портна дросела,а като се оправи времето ще портна и интейка.Ще направя една графика на конските сили по gtech i инфоборд преди/след и ще видим ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги,да споделя аз си портнах моя и да ви кажа че сам много доволен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 2 въпроса.Ясно, че от по-голям диаметър към по-малък скоростта на флуида се увеличава. Вместо да се стърже горкия дросел, който все пак има доста малки възможности за образуване на конус, защо не се ползва гуменото уплътнение между въздушната тръба и дросела? Ако тръбата е ф70 ,а дроселът ф60 ще се получи доста по-голяма конусност.Също леко ще намеся изпускателната система.Гърнетата по генерацията пречат или не пречат? Ясно, че е по-добре права тръба, но ме интересува колко пречат. Дали е значително?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви са. !? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами би ли обяснил от кое гърне какъв е ефекта и какво има вътре в него/каква е разликата от качествено гърне до китайско? Защото например планувам скоро да си правя нова генерация с гърне тип мъфлър - в самия вид на гърнето или в качеството е разликата ?

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типа е различен на едните газовите излизат направо а на другите малко повече обикалят ( но при правилно подбиране на диаметрите предполагам ,че разликите няма да са големи. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...