Jump to content
georgivanov1

Cr-z

Recommended Posts

Новото CR-Z от вчера е на пазара в Япония,да го очакваме скоро и в Европа

Ето няколко снимчици,

 

а и на дългоочакваните и оспорвани задни седалки

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко , много ми харесва :D Сега чакаме Тайп Ар версията :ph34r:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно?

Като коя 6 ген?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно?

Като коя 6 ген?
Най-вероятно колегата има предвид 6-та хеч и въпреки, че както се вижда седалките са дръпнави в крайно задно положение се съмнявам да има място като в 6-та хеч. Бих казал невъзможно. Ако двамата на предните седалки са по-дребнички предполагам отзад ще може да се возят двама спокойно :)Като цяло колата много ми харесва, само дето нещо тая пуста врата на багажника е толкоз голяма, че като се вози някой отзад ще стои под нея ;)Дано и цената да е като за малка колица ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките са почти 1:1 като в Прелюдите ;) и целта да са тясни е , че понеже се води Спорт Купе , този който иска да седне отзад да му е тясно и неудобно , че да не се качва повече в тая кола отзад - с цел да не тежи излишно :o

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От това което се вижда на снимката наистина си е точно като прелюд 5

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? :o

Да се надяваме скоро да се радваме и в БГ на тази колица.Гледам, може да и се бодне един спортен филтър, като за начало! ;) Редактирано от darius
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? :D

Да се надяваме скоро да се радваме и в БГ на тази колица.Гледам, може да и се бодне един спортен филтър, като за начало! :D
И гърне , и гърне ;) Виж по-долу колегата е постнал цяла тема с предлаганите тунинг продукти за CR-Z - Mugen parts for CR-Z На пук на всички критици ще обърна внимание , че атрибутите за "електричарката" от Муген излезнаха по-рано отколкото самия автомобил , което на мен ми говори или за много голяма рискова маркетингова стратегия , или за страшно добри предвиждания за продажби ;) познавайки японците май е второто :P Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пук на всички критици ще обърна внимание , че атрибутите за "електричарката" от Муген излезнаха по-рано отколкото самия автомобил , което на мен ми говори или за много голяма рискова маркетингова стратегия , или за страшно добри предвиждания за продажби :D познавайки японците май е второто :D

А дано е второто!Да се напълни Европа със CR-Z, да намажем и ние с ниска цена, като хамериканците :P !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо по дояволите са сменили последната буква... Това си е жив CR-X 4-та ген.... Както бих се изразил за рексоманите : РЕКСА Е ЖИВ!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и цената да е като за малка колица :dry:

В Англия приемат поръчки за 17, 18 и 20 хиляди паунда съответно за версиите S, Sport и GT. Това по сегашния курс в Евро прави грубо 18 700, 19 800 и 22 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и цената да е като за малка колица :)

В Англия приемат поръчки за 17, 18 и 20 хиляди паунда съответно за версиите S, Sport и GT. Това по сегашния курс в Евро прави грубо 18 700, 19 800 и 22 000.

 

Кога ще ги стигнем англичаните.Бултрако сигурно ще ги умножи по 2 тези цени :dry: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колицата изглежда супер :dry:

Кога ще ги стигнем англичаните.Бултрако сигурно ще ги умножи по 2 тези цени :) !

то и да ги стигнем и Бултрако да не умножат по 2, 45Клв за двумесно купе с 150 коня матор, пак ми се струва малко като изхвърляне ... за същите пари май можеш да си купиш акорд ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо по дояволите са сменили последната буква... Това си е жив CR-X 4-та ген.... Както бих се изразил за рексоманите : РЕКСА Е ЖИВ!!!:D

Сменили са я защото е хибрит и Z идва от zero (нула) вредни емисий!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 15-20 години ще ми е достъпна,и ще и се кефя,ама аз съм си търпелив :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и по-скоро да те огрее ;) Гледам в Щатите не я щат, та може да ни я шитнат на промоция :lol:http://www.autoblog.com/2010/03/08/report-...-dealers-didnt/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много красива :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и по-скоро да те огрее :tooth: Гледам в Щатите не я щат, та може да ни я шитнат на промоция :tooth:http://www.autoblog.com/2010/03/08/report-...-dealers-didnt/

Хамериканците, японските коли ги трошеха по пристанищата в началото на 70', ама сега всички карат японски коли!Ще изчакаме и ще видим.Лошото е че е криза! :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яка издънка за Хонда...Практически двуместна... Добре, приемаме, че е спортна... Ама...Спортна кола, с ускорение 0-100 за 9.7сек ?! :tooth: Дори преди 15 години това щеше да предизвика смях...И защо да си купя тоя бронетранспортьор, вместо Civic Hatch 2.2CDTI например?!Последното има ускорение 0-100 за 8.4, не по-лош външен вид, пълноценни задни седалки и багажник,класическа компоновка - лесна поддръжка (няма батерии и ел.двигатели)И вероятно е дори по-евтино от тая еко-глупост.Извинявам се, ама докато не боднат един нормален двигател на тоя рекс, могат да забравят за продажбите му... :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш тъй :tooth:В западна Европа не се интересуват за колко ще набере до 100 ами колко замърсява въздуха им.Е верно имат условия и пътища да карат яко, но законите им са строги и глобите солени, и няма корупция най-вече. Така че за ко му е на един германец или французин или италианец да кара кола дет от 0 до 100 за 4 секунди примерно.И накрая, но не на последно място там колите си ги избират за Престиж. Нека да знаят хората , че е 150 коня, а дали щи ги използва само той си знае :tooth:Със здраве :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:weights:Снимки на интериор + екстериор :)Малко в повече ми идва обаче антената и дневните диодни светлини :(Обаче егати багажника :plane: става за товарене :P или иначе задните седалки ме кефят и излгеждат по-добре от тези в Прелюд ;) а обърнахте ли внимание на задните тонколонки :D Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Това което извадиха и това което проектираха няма грам прилика ... концепта беше истинския наследник на црх ... това е поредното близане на дебели задници на американците... просто за двигатела е ясна насоката ,и птедполагам няма да се предлага само с него ... но иначе интериора и екстериора ..... поредната боза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Това което извадиха и това което проектираха няма грам прилика ... концепта беше истинския наследник на црх ... това е поредното близане на дебели задници на американците... просто за двигатела е ясна насоката ,и птедполагам няма да се предлага само с него ... но иначе интериора и екстериора ..... поредната боза

Истината е в портфейла на дебелите американски задници!Без тях няма кинти, няма и нови Хонди, това е реалноста! :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След mugen идва ред и на spoon! Голям звяр spoonоф съжалявам нещо сайта не е както трябва та вътре е новината за тунинга на спуун :weights:

Редактирано от cool24

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тук има доста снимкиhttp://www.netcarshow.com/honda/2011-cr-z/ но концепта по ми харесваhttp://www.netcarshow.com/honda/2007-cr-z_concept/

Редактирано от tiankata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Обаче егати багажника :lol: става за товарене :)...

мда - идеална за касетката с бурканите вляво и касетката с доматите вдясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кво толкова не и харесвате конете, като и CRX II e 124и 131 к.с.А и този въртящ момент(174Нм) от 1500об/м :lol: Чакаме отзивите!Не бързайте да погребвате модела!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая кола няма нищо общо с рекс 2 ген. пак да не говорим че 131хп на 925кг е нещо различно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове далеч съм от мисълта , че Хонда в близките години да не кажа изобщо ще пуснат спартански модел като CRX или Prelude :dry: просто не търсете това в новите Хонди :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oпределено Не ми харесва,не ме грабва с нищо особено дизайн!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят.

Това за суапа изобщо не ме съмнява.Само да дойдат в БГ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен едно Х като емблема нищо японско няма , за мен лично поредната чикия за амариканците :offtopic: сега не ме изяждайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да правиш, Маркетинг!Те инДжинерите от Хонда си знаят работата, ама пусти маркетинг, налага друго производство.Седим и чакаме ефекта, другото е само да си чешеме езиците :offtopic: !Наистина можеше да скочат поне на 140к.с. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кво да правиш, Маркетинг!Те инДжинерите от Хонда си знаят работата, ама пусти маркетинг, налага друго производство.Седим и чакаме ефекта, другото е само да си чешеме езиците ;) !Наистина можеше да скочат поне на 140к.с. ;)

Аз лично харесвам CR-Z, но трябваше да вкарат малко повече динамика. Спестените пари, вместо да се наливат в PR кампании и уж изтекли брошури, можеше да се трансформират в +50 к.с. и +70 Нм и тогава CR-Z сам щеше да си прави маркетинга :) ... та дори и да харчи 1, 1.5 литра нагоре. Редактирано от sexpodmosta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят.

то хората вече излизат с готови коли доста бързо, явно нямат търпение и те

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Spoon, и Mugen се излагат с модификациите на Cr-z. Какво предлагат - bodykit, джанти и това е(Mugen даже предлагат и стелки ;) ). Добре поне че са се позаиграли малко с окачването. А как беше едно време - Погледнете историята на двете компании - с какви модели започват и какво ги правят. Mugen - oт обикновенното Jazz-че - City turbo aka "Bulldog". От нищо нещо. Сивици 3г модифицирани от Spoon и Mugen, от 136кс мотор изкарват по 200кс. Няма Втек, няма нищо още. Освен това ъо не е работа по окаване, олекотяване, ЕЦУ, всмукателни и изпускателни системи и тн. И само по един спойлер! За 4г, 5г и тн. Сивици няма кво да говря. За Интегрите, NSX или S2000 - да не би само бодикит-ове да предлагат???? А модификациите им на type R версиите всички сме гледали по Best Motoring.....Дано поне има Si версия на Cr-z и дай боже Type R, защото иначе тва е поредния лъскав боклук, пък било то и с надпис Mugen или Spoon.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...