georgivanov1 23 #1 Публикувано 28 Февруари, 2010 Новото CR-Z от вчера е на пазара в Япония,да го очакваме скоро и в Европа Ето няколко снимчици, а и на дългоочакваните и оспорвани задни седалки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 28 Февруари, 2010 Яко , много ми харесва Сега чакаме Тайп Ар версията 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #3 Отговорено 28 Февруари, 2010 Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #4 Отговорено 28 Февруари, 2010 Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно?Като коя 6 ген? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 1 Март, 2010 Изглежда доста тясно отзад, ще може ли да се сяда спокойно като в 6 ген премерно?Като коя 6 ген?Най-вероятно колегата има предвид 6-та хеч и въпреки, че както се вижда седалките са дръпнави в крайно задно положение се съмнявам да има място като в 6-та хеч. Бих казал невъзможно. Ако двамата на предните седалки са по-дребнички предполагам отзад ще може да се возят двама спокойно Като цяло колата много ми харесва, само дето нещо тая пуста врата на багажника е толкоз голяма, че като се вози някой отзад ще стои под нея Дано и цената да е като за малка колица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 1 Март, 2010 Седалките са почти 1:1 като в Прелюдите и целта да са тясни е , че понеже се води Спорт Купе , този който иска да седне отзад да му е тясно и неудобно , че да не се качва повече в тая кола отзад - с цел да не тежи излишно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #7 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) От това което се вижда на снимката наистина си е точно като прелюд 5 Редактирано 1 Март, 2010 от garfi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #8 Отговорено 1 Март, 2010 Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #9 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? Да се надяваме скоро да се радваме и в БГ на тази колица.Гледам, може да и се бодне един спортен филтър, като за начало! Редактирано 1 Март, 2010 от darius 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) Харесва ми, а кога ли ще излезе в Европа ? Да се надяваме скоро да се радваме и в БГ на тази колица.Гледам, може да и се бодне един спортен филтър, като за начало! И гърне , и гърне Виж по-долу колегата е постнал цяла тема с предлаганите тунинг продукти за CR-Z - Mugen parts for CR-Z На пук на всички критици ще обърна внимание , че атрибутите за "електричарката" от Муген излезнаха по-рано отколкото самия автомобил , което на мен ми говори или за много голяма рискова маркетингова стратегия , или за страшно добри предвиждания за продажби познавайки японците май е второто Редактирано 1 Март, 2010 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #11 Отговорено 2 Март, 2010 На пук на всички критици ще обърна внимание , че атрибутите за "електричарката" от Муген излезнаха по-рано отколкото самия автомобил , което на мен ми говори или за много голяма рискова маркетингова стратегия , или за страшно добри предвиждания за продажби познавайки японците май е второто А дано е второто!Да се напълни Европа със CR-Z, да намажем и ние с ниска цена, като хамериканците ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #12 Отговорено 2 Март, 2010 Защо по дояволите са сменили последната буква... Това си е жив CR-X 4-та ген.... Както бих се изразил за рексоманите : РЕКСА Е ЖИВ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ian 54 #13 Отговорено 4 Март, 2010 Дано и цената да е като за малка колица В Англия приемат поръчки за 17, 18 и 20 хиляди паунда съответно за версиите S, Sport и GT. Това по сегашния курс в Евро прави грубо 18 700, 19 800 и 22 000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #14 Отговорено 4 Март, 2010 Дано и цената да е като за малка колица В Англия приемат поръчки за 17, 18 и 20 хиляди паунда съответно за версиите S, Sport и GT. Това по сегашния курс в Евро прави грубо 18 700, 19 800 и 22 000. Кога ще ги стигнем англичаните.Бултрако сигурно ще ги умножи по 2 тези цени ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 4 Март, 2010 колицата изглежда супер Кога ще ги стигнем англичаните.Бултрако сигурно ще ги умножи по 2 тези цени !то и да ги стигнем и Бултрако да не умножат по 2, 45Клв за двумесно купе с 150 коня матор, пак ми се струва малко като изхвърляне ... за същите пари май можеш да си купиш акорд ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #16 Отговорено 4 Март, 2010 Защо по дояволите са сменили последната буква... Това си е жив CR-X 4-та ген.... Както бих се изразил за рексоманите : РЕКСА Е ЖИВСменили са я защото е хибрит и Z идва от zero (нула) вредни емисий! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #17 Отговорено 5 Март, 2010 След 15-20 години ще ми е достъпна,и ще и се кефя,ама аз съм си търпелив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #18 Отговорено 8 Март, 2010 Може и по-скоро да те огрее Гледам в Щатите не я щат, та може да ни я шитнат на промоция http://www.autoblog.com/2010/03/08/report-...-dealers-didnt/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #19 Отговорено 8 Март, 2010 много красива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #20 Отговорено 10 Март, 2010 Може и по-скоро да те огрее Гледам в Щатите не я щат, та може да ни я шитнат на промоция http://www.autoblog.com/2010/03/08/report-...-dealers-didnt/Хамериканците, японските коли ги трошеха по пристанищата в началото на 70', ама сега всички карат японски коли!Ще изчакаме и ще видим.Лошото е че е криза! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #21 Отговорено 10 Март, 2010 Яка издънка за Хонда...Практически двуместна... Добре, приемаме, че е спортна... Ама...Спортна кола, с ускорение 0-100 за 9.7сек ?! Дори преди 15 години това щеше да предизвика смях...И защо да си купя тоя бронетранспортьор, вместо Civic Hatch 2.2CDTI например?!Последното има ускорение 0-100 за 8.4, не по-лош външен вид, пълноценни задни седалки и багажник,класическа компоновка - лесна поддръжка (няма батерии и ел.двигатели)И вероятно е дори по-евтино от тая еко-глупост.Извинявам се, ама докато не боднат един нормален двигател на тоя рекс, могат да забравят за продажбите му... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #22 Отговорено 10 Март, 2010 Не е баш тъй В западна Европа не се интересуват за колко ще набере до 100 ами колко замърсява въздуха им.Е верно имат условия и пътища да карат яко, но законите им са строги и глобите солени, и няма корупция най-вече. Така че за ко му е на един германец или французин или италианец да кара кола дет от 0 до 100 за 4 секунди примерно.И накрая, но не на последно място там колите си ги избират за Престиж. Нека да знаят хората , че е 150 коня, а дали щи ги използва само той си знае Със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #23 Отговорено 11 Март, 2010 (Редактирано) Снимки на интериор + екстериор Малко в повече ми идва обаче антената и дневните диодни светлини Обаче егати багажника става за товарене или иначе задните седалки ме кефят и излгеждат по-добре от тези в Прелюд а обърнахте ли внимание на задните тонколонки Редактирано 11 Март, 2010 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #24 Отговорено 11 Март, 2010 ....Това което извадиха и това което проектираха няма грам прилика ... концепта беше истинския наследник на црх ... това е поредното близане на дебели задници на американците... просто за двигатела е ясна насоката ,и птедполагам няма да се предлага само с него ... но иначе интериора и екстериора ..... поредната боза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #25 Отговорено 11 Март, 2010 ....Това което извадиха и това което проектираха няма грам прилика ... концепта беше истинския наследник на црх ... това е поредното близане на дебели задници на американците... просто за двигатела е ясна насоката ,и птедполагам няма да се предлага само с него ... но иначе интериора и екстериора ..... поредната бозаИстината е в портфейла на дебелите американски задници!Без тях няма кинти, няма и нови Хонди, това е реалноста! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #26 Отговорено 11 Март, 2010 (Редактирано) След mugen идва ред и на spoon! Голям звяр spoonоф съжалявам нещо сайта не е както трябва та вътре е новината за тунинга на спуун Редактирано 11 Март, 2010 от cool24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiankata 7 #27 Отговорено 11 Март, 2010 (Редактирано) тук има доста снимкиhttp://www.netcarshow.com/honda/2011-cr-z/ но концепта по ми харесваhttp://www.netcarshow.com/honda/2007-cr-z_concept/ Редактирано 11 Март, 2010 от tiankata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #28 Отговорено 11 Март, 2010 http://www.autoblog.com/2010/03/10/nobless...esting-w-video/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #29 Отговорено 11 Март, 2010 ...Обаче егати багажника става за товарене ...мда - идеална за касетката с бурканите вляво и касетката с доматите вдясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #30 Отговорено 11 Март, 2010 Не знам кво толкова не и харесвате конете, като и CRX II e 124и 131 к.с.А и този въртящ момент(174Нм) от 1500об/м Чакаме отзивите!Не бързайте да погребвате модела! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #31 Отговорено 11 Март, 2010 тая кола няма нищо общо с рекс 2 ген. пак да не говорим че 131хп на 925кг е нещо различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #32 Отговорено 12 Март, 2010 Пичове далеч съм от мисълта , че Хонда в близките години да не кажа изобщо ще пуснат спартански модел като CRX или Prelude просто не търсете това в новите Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVOHONDA 0 #33 Отговорено 12 Март, 2010 Oпределено Не ми харесва,не ме грабва с нищо особено дизайн! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #34 Отговорено 12 Март, 2010 Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #35 Отговорено 12 Март, 2010 Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят.Това за суапа изобщо не ме съмнява.Само да дойдат в БГ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #36 Отговорено 12 Март, 2010 Освен едно Х като емблема нищо японско няма , за мен лично поредната чикия за амариканците сега не ме изяждайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #37 Отговорено 12 Март, 2010 Кво да правиш, Маркетинг!Те инДжинерите от Хонда си знаят работата, ама пусти маркетинг, налага друго производство.Седим и чакаме ефекта, другото е само да си чешеме езиците !Наистина можеше да скочат поне на 140к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sexpodmosta 0 #38 Отговорено 12 Март, 2010 (Редактирано) Кво да правиш, Маркетинг!Те инДжинерите от Хонда си знаят работата, ама пусти маркетинг, налага друго производство.Седим и чакаме ефекта, другото е само да си чешеме езиците !Наистина можеше да скочат поне на 140к.с. Аз лично харесвам CR-Z, но трябваше да вкарат малко повече динамика. Спестените пари, вместо да се наливат в PR кампании и уж изтекли брошури, можеше да се трансформират в +50 к.с. и +70 Нм и тогава CR-Z сам щеше да си прави маркетинга ... та дори и да харчи 1, 1.5 литра нагоре. Редактирано 12 Март, 2010 от sexpodmosta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #39 Отговорено 13 Март, 2010 Е като и е слаб мотора ще и направим едно Суапче с някой б18-к20 -Тайпер и сме готови , какво се притеснявате толкова. На мен лично разработките на Муген и Спун доста ме кефят , незнам дали е от цвета защото са бели но ме кефят.то хората вече излизат с готови коли доста бързо, явно нямат търпение и те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #40 Отговорено 13 Март, 2010 И Spoon, и Mugen се излагат с модификациите на Cr-z. Какво предлагат - bodykit, джанти и това е(Mugen даже предлагат и стелки ). Добре поне че са се позаиграли малко с окачването. А как беше едно време - Погледнете историята на двете компании - с какви модели започват и какво ги правят. Mugen - oт обикновенното Jazz-че - City turbo aka "Bulldog". От нищо нещо. Сивици 3г модифицирани от Spoon и Mugen, от 136кс мотор изкарват по 200кс. Няма Втек, няма нищо още. Освен това ъо не е работа по окаване, олекотяване, ЕЦУ, всмукателни и изпускателни системи и тн. И само по един спойлер! За 4г, 5г и тн. Сивици няма кво да говря. За Интегрите, NSX или S2000 - да не би само бодикит-ове да предлагат???? А модификациите им на type R версиите всички сме гледали по Best Motoring.....Дано поне има Si версия на Cr-z и дай боже Type R, защото иначе тва е поредния лъскав боклук, пък било то и с надпис Mugen или Spoon. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове