Jump to content
Dilqn_Mitev

Civic Type-r Diesel?!?

Recommended Posts

Онзи ден се ровех в един британски форум...и попаднах на това... http://www.autoblog.com/2007/10/23/honda-s...r-in-the-works/ .. От Хонда твърдят че дизеловия Тайп-Р по нищо няма да отстъпва на бензиновия такъв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма не виждам кое ти е толкова смешно при положение, че дизела вече наистина по нищо не отстъпва на бензина, + това е и по-икономичен! В случай че не си забелязал на Льо Ман карат дизели, във WTCC дизеловите Сеатчета доминират :) Няма какво да се чудиш и да се смееш. Бъдещето май върви към дизелаците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda says diesel-powered Civic Type-R in the worksby Chris Shunk (RSS feed) on Oct 23rd 2007 at 4:01PM

Като се има предвид датата на статията е възможно и да не е актуална, а и 2.2 дизела колко му е да стане 180 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/офф Абе и дизела да стана по 1 стотинка на 10 литра няма да карам тазя трякаща печка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/офф Абе и дизела да стана по 1 стотинка на 10 литра няма да карам тазя трякаща печка...

хаха,ти да не си batV с нов ник бе?:afro:имаше един такъв преди време,дето обесняваше как хонда е хонда щото има vtec и неговата Ф20-ка на Акорда била страхотна:)Хонда е просто поредната фирма продаваща на пазара.търсенето определя предлагането.върви няколко години след европейчетата по някой показатели,което нас ни радва , но рано или късно ще стане точно като VAG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/офф Абе и дизела да стана по 1 стотинка на 10 литра няма да карам тазя трякаща печка...

:afro::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker Не се смея,и не ми е странно имаме турбо дизелова кола и знам за какво иде реч :afro: Просто цъкна иконката без много да гледам..относто това от кога е статията не съм гледал,но темата във форума е от 4-5 дни! А дизелите в WTCC цепят и заради лимита в тунинга,мисълта ми е че на тях им трябва малко ECU-тунинг и излитат а това не е достатъчно за останалите с бензинови автомобили защото при тях разликата е минимална..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/офф Абе и дизела да стана по 1 стотинка на 10 литра няма да карам тазя трякаща печка...

Да да така си говориш сега, но ако наистина е стинка за 10 литра ще забравиш бензина. А сега по темата дет се вика има мнооого power в наФтовия двигател. Хонда не са разработвали по- рано, тъй като главната им пазарна цел са Щатите, а там не знаят шо е то Дизел.Но както е тръгнало правят вече по добри дизели от бензиновите двигатели (поне масовите европейски производители)(масовите им модели)Заслушвал ли се е някой скоро като е вървял пеш колко дизела ще минат и колко бензинки :thumbs1:И защо цялата страна е залята в автокъщите с "Автомобили" пишещи TDI CDTI TD HDI Търсенето определя предлагането. Никой джамбаз няма да вкарва печки, ако не може да ги продаде по полвин година!Ще следя темата с удоволствие и лека вечер ;) Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А дано го пуснат наистина.Дизеловия двогател отдавна не е тва,което беше :thumbs1: Остана му само икономията на гориво.пример:Брат ми кара служебна дачия логан 1.5 тди.Верно малко е голяма,но не се чува тракане и добре се реже-с малко го дърпам и то на бензин ;) .ходиха до морето командировка и ми каза,че с 7 човека е отчела 5,5 нафта на клима.в сф-6.5п.п.Тоя разход не мога и да го сънувам ;) .хонда ако изкара дизел ще е нещо още по добро надявам се.Все пак не е дачия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо в дизела,неслучайно е предпочитан в европа,но удоволствието и тръпката от високите обороти я няма.Споеред мен чарът в type-r е точно високооборотният атмосферен бензинов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda says diesel-powered Civic Type-R in the worksby Chris Shunk (RSS feed) on Oct 23rd 2007 at 4:01PM

Като се има предвид датата на статията е възможно и да не е актуална, а и 2.2 дизела колко му е да стане 180 коня.
Даже 200Масово в UK на 2.2 сивиците с чип ги правят до 200 и 200+ коня.Колите направени до 190 коня са си Ок на по 3-4 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първо не съм batV, а съм съвсем друг човек, второ дизела според мен е направен за огрев...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печките вървят повече от бензиновите автомобили на льо ман и втцц заради занижените им рестрикции, а във втцц все пак сеата е турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първо не съм batV, а съм съвсем друг човек, второ дизела според мен е направен за огрев...

хаха,а според мен ще си останеш пешеходец още дълго време с този начин на мислене.колко километра имаш навъртяни на съвременен дизел?имаш ли въобще?по принцип съм си хондаджия,но в предната работа имахме чисто нови рена 1.5 дизелчета.особено Мегана комби много ми харесваше.и като динамика,и като поведение на пътя,и като спирачки и като разход.тази кола харчеше под 4/100 нафта ако караш с 90 и не изкачваш баир.беше карана 70 000км от мой колега във фирмата,който беше ебати душманина и нищо й нямаше на колата.аз й направих още 15 000км след това,все още я карат 1 година след като се махнах.не казвам,че всичко е цветя и рози с новите дизели,но имат безспорни качества които е просто несериозно и смешно да ги отричат хора като теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първо не съм batV, а съм съвсем друг човек, второ дизела според мен е направен за огрев...

хаха,а според мен ще си останеш пешеходец още дълго време с този начин на мислене.
+1 ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нека ми гори 6 в града с немалко газ, 5 извън него, да не слизам от последната предавка Варна-София дори и с 4 човека и багаж, пък да ми "трака" отпред. Подозирам, че следващото поколение дизел ще се чува точно колкото инжекторите на бензина.Аз също мислех долу-горе като колегата по-горе. Над 10 години само бензини, после един служебен чист дизел ... И една Алфа 156 2.4 JTD с жокери ми изкриви представата. Гледай сега - не можеш да ме свалиш от трактора :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайки вече повече от 2 години и над 50 000 км съвременни дизели съм страшно очарован от дизела :P Изключителна динамика , икономичност , возия - идеална наистина ;) Трябва да си доста ограничен , че така да заклеймяваш " печките " , но знаем приказката за киселото грозде ;) няма да се сърдим !!! Това с , което може би ще смена дизела е бензинка над 2.4 литра ;) но тъй като още не съм карал такова не мога да се изкажа по въпроса :ph34r: това което знам със сигурност , че ако не мога да си позволя дизел ще е огромен компромис за мен да се кача в Акорд с 2.0 двигател :D Сивик 1.8 съм по-навит , а Сивик 2.2 със 180 катранени коня ще е направо чудовищя според мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дано не види бял свят! Никога не съм бил почитател на дизела, няма и да стана... а това, че Хонда гледат сериозно на този тип двигатели, говори лошо за тях... допреди няколко години въобще не предлагаха дизели, сега се засилиха да правят спортен модел с дизелов мотор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пешеходец от колкото в тракащ варел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пешеходец от колкото в тракащ варел...

хаха,пич,искам да се сетиш за тези си думи като висиш някоя сутрин в 7 без нещо и чакаш градски,като рибарски хуй.повярвай ми,в такъв момент човек му се кара квото и да е.аз не си карах колата зимата заради солта и това че е ниска,на моменти и голф ми се е карало само да не мръзна.а ти хленчиш срещу хонда с най-модерен дизелов двигател.просто слез на земята.

а това, че Хонда гледат сериозно на този тип двигатели, говори лошо за тях... допреди няколко години въобще не предлагаха дизели, сега се засилиха да правят спортен модел с дизелов мотор...

TheDevilTwin, ти какво работиш? с компютри ли се занимаваш?защо не станеш коминочистач или детектви за животни ако ги обичаш?сигурно защото предлагането зависи от търсенето.Хонда просто трябва да продават.Факт е че дизелите са вече по-напред и от бензините,защото не са старите тракащи и пушещи кочини.Какво лошо има в това и с кой акъл претендираш да знаеш по-добре от фирмата Хонда какво е добре за тях и какво не е.имаше една брошура на Хонда,когато излезна първият им 2.2 дизел. 'Кой може да направи по-добър дизел от най-големият критик на дизеловите агрегати в света?'и наистина е така,Хонда направиха най-добрия дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивка, братле, защо въобще си правиш труда да пишеш не знам.И да не съм офф съвсем, Диляне мерси за инфото :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера как някой, който планира след 3 години да си купи кола, дава "обективни" мнения ...Хонда имат наистина добри дизели, не виждам причина да не го направят добре и в спортна версия.Предразсъдъци му казват хората...Пийс, бабо, пийс ... казал пияния котарак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо против дизела нямам дори напротив много ги уважавам дизеловите мотори но да сложиш дизел в спортен автомобил ... ок да е лимузина някой комби или седан как да е вероятно ако имам възможност да се повозя или да покарам новия црз дизел ще си променя коренно мнението все едно ферари да почне разработка на дизелови агрегати и да ги слага в колите си ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо против дизела нямам дори напротив много ги уважавам дизеловите мотори но да сложиш дизел в спортен автомобил ... ок да е лимузина някой комби или седан как да е вероятно ако имам възможност да се повозя или да покарам новия црз дизел ще си променя коренно мнението все едно ферари да почне разработка на дизелови агрегати и да ги слага в колите си ...

чакай малко,тук не говорим за ферари а за един насран сивик.и то насран откъм окачване още преди време.просто колата е голям компромис и е спортна само докато има права отсечка с добра настилка.така че какво лошо има да го набутат този мотор в тази консерва и 'карачите' от магистрален тип да си мислят че държат господ за шлифера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време големите производители им се чудиха на Хонда как в малолитражки слгаха по 12 клапана - 16 клапана , после критики за валове с променливо газоразпределение , а и не са само те . Колко отрицателно се гледаше на комън рейл системата за дизелови двигатели .... Аз съм спокоен , ще минат години , критиците ще се кротнат и това което ще конкурира дизеловите двигатели ще са бензиновите с електро агрегати :ph34r: Съвета ми е към черногледите да не са толкова черногледи и да бъдат по възприемчиви , а не толкова крайни :D полза от това няма да имат ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а това, че Хонда гледат сериозно на този тип двигатели, говори лошо за тях... допреди няколко години въобще не предлагаха дизели, сега се засилиха да правят спортен модел с дизелов мотор...

TheDevilTwin, ти какво работиш? с компютри ли се занимаваш?защо не станеш коминочистач или детектви за животни ако ги обичаш?сигурно защото предлагането зависи от търсенето.Хонда просто трябва да продават.Факт е че дизелите са вече по-напред и от бензините,защото не са старите тракащи и пушещи кочини.Какво лошо има в това и с кой акъл претендираш да знаеш по-добре от фирмата Хонда какво е добре за тях и какво не е.имаше една брошура на Хонда,когато излезна първият им 2.2 дизел. 'Кой може да направи по-добър дизел от най-големият критик на дизеловите агрегати в света?'и наистина е така,Хонда направиха най-добрия дизел.
Нямам нищо против да правят дизелови двигатели, но не и да ги слагат на автомобили с емблема "Type-R"!!! Освен това ако изкарат Type-R 2.2-литров със 180 коня, то това със сигурност ще е най-бавният Тайп-Ер, произвеждан някога...Тук не става въпрос за търсене/предлагане, а за имидж! И не е добре, когато даден имидж бива развалян за сметка на пазарната стратегия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против да правят дизелови двигатели, но не и да ги слагат на автомобили с емблема "Type-R"!!! Освен това ако изкарат Type-R 2.2-литров със 180 коня, то това със сигурност ще е най-бавният Тайп-Ер, произвеждан някога...Тук не става въпрос за търсене/предлагане, а за имидж! И не е добре, когато даден имидж бива развалян за сметка на пазарната стратегия...

какъв имидж точно?какво има около тази табелка Тайп-Р?Стъкления сивик е ташак отвсякъде дори във версията Тайп-Р.Колата просто е направена икономически изгодна за Хонда,понагласили са я малко и са набили една табелка,бледо отражение на миналото.Щом са стигнали до тук,мисля че е съвсем нормално й да му набият един дизелов двигател.Проблема явно идва и от намалелите продажби на Тайп-Р-ите.Работата на Хонда е да подобрят интереса към тях и съм сигурен че доста средства са вложили в проучване на ефекта от дизелов Тайп-Р.Просто го приемете,новите Хонди имат много малко от старите.За добро или лошо е точно така.За возене са може би по-приятни дори,но като Performance,надеждност и разходи за поддръжка се доближават все повече до VAG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кой каза , че ще е Тайп Ар ? :) Тайп Арди ще се води ;) Наистина както казва Иво - Сивик Тайп Ар за Европа спря да съществува след 7-ма генерация :) Вижте да сложат дизел в Ес2000 или ЕнЕсХикс си е наистина порнография - като Ауди ТТ или R8 - не че са лоши и бавни , нали ? Но и на мен ми е малко противоестествено :blink: но е факт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кой каза , че ще е Тайп Ар ? ;) Тайп Арди ще се води ;) Наистина както казва Иво - Сивик Тайп Ар за Европа спря да съществува след 7-ма генерация :) Вижте да сложат дизел в Ес2000 или ЕнЕсХикс си е наистина порнография - като Ауди ТТ или R8 - не че са лоши и бавни , нали ? Но и на мен ми е малко противоестествено ;) но е факт

Споко,те NSX-а го убиха преди време.Това новото дето се задава ебентуално ще е нещо друго:)Няма за кога да оакат тези два модела,че са вече стари и ще вадят нови.Но дизели ще има,за всички от сърце-както се пее в една песничка макар и за подаръци:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто го приемете,новите Хонди имат много малко от старите.За добро или лошо е точно така...

Именно това е, което ме притеснява! Но в днешно време при всички производители е така - новите им творения нямат нищо общо със старите. Нито като разходи по поддръжка, нито като здравина, нито като качество :huh: Пък дали е за добро или лошо, ще разберем след няколко години!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе да добавя по темата за гадните нови дизели.наскоро се гоних с една голяма лимузика- ново бмв 530 дизел.ами трудно е да повярваш че има кола с тези размери,която да ускорява до 100 под 7 секудни,а тази правеше точно това.колата е с каскадно турбо и няма помен от турбо дупката.беше автоматик , но не се чува дори кога сменя скорости.върви точно колкото или малко по-малко от мойта кола.а много малко коли по улиците ни го могат това.нека е гаден тракащ дизел:huh:само 3000 кубика и върви колкото 4.4+ бензин,даже май повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пешеходец от колкото в тракащ варел...

хаха,пич,искам да се сетиш за тези си думи като висиш някоя сутрин в 7 без нещо и чакаш градски,като рибарски хуй.повярвай ми,в такъв момент човек му се кара квото и да е.аз не си карах колата зимата заради солта и това че е ниска,на моменти и голф ми се е карало само да не мръзна.а ти хленчиш срещу хонда с най-модерен дизелов двигател.просто слез на земята.
Ами всяка сутрин от понеделник до четвъртак чакам рейс номер 9 за да отида до университета си :huh: но за сега 6 месеца не съм умрял... предлагаха ми Опел Корса Б чист дизел 1.6 около 4 харчи и не го взех а ми го даваха за безпари...така, че неможеш по никакъв начин да ме обдиш да карам дизел.... никой в нащо семейство не кара или карал дизел (за лична кола говоря).Баща ми кара служебната си на керосин но това е друга тема..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха,Корса Б 'чист' дизел и съвременен дизел нямат нищо общо.всъщност имат само едно общо-работят на дизелово гориво.отиди на някоя месечна среща и помоли някой да те повози с 2.2 дизел,после пак пиши в темата.самата кола отвътре няма по какво да я познаеш че е дизелова почти.само дето оборотомера не е разграфен до 7500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха,Корса Б 'чист' дизел и съвременен дизел нямат нищо общо.всъщност имат само едно общо-работят на дизелово гориво.отиди на някоя месечна среща и помоли някой да те повози с 2.2 дизел,после пак пиши в темата.самата кола отвътре няма по какво да я познаеш че е дизелова почти.само дето оборотомера не е разграфен до 7500.

не бе остави го да си се вози с мангалите в рейса (който пак е дизел и трака яко хаха) Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето Корса Б нямат 1.6 дизел, ама нейсе :huh:Това, че в твоето семейство никой не кара дизел не звучи като "Никой от моето семейство не пазарува в Метро", т.е някаква форма на изкривена гордост. Type-R с дизелов мотор е точен отговор на Golf TDI, ако могат да изтеглят клиенти от VW към Honda по този начин, защо да не го направят? Защото на някои не му харесва идеята? Като не му харесва, отива в шоуруум-а и си купува Type-R на бензин. Или ти, ако имаш парите да си вземеш Type-R, няма да си вземеш такава, дори и бензин, защото таи кола има и дизелов вариант?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз бях предубеден ,ма оня ден покарах едно волво s 60 2.4 163 коня комънрейлче....еми върви прилично почти до 5 хил оборота, и гори нема и 6 литра :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хуу бе хора кфо се се заяли с мен "Разни хора разни идеали" ако знаете тази фраза.Мен, че не ми харесва дизела не ми харесва на вас като ви харесва купете си... ей значи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

И аз не знам как някой го кефи дизела, аз се чудя как да си взема мотор, та да качвам до 12к оборота и се кефя на карбураторния си сивик, че мога да го ръчкам по оборотомер до 8к, без буталата да изскачат да ме питат къде отивам :huh: при дизела тоя кеф липсва :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам как някой го кефи дизела, аз се чудя как да си взема мотор, та да качвам до 12к оборота и се кефя на карбураторния си сивик, че мога да го ръчкам по оборотомер до 8к, без буталата да изскачат да ме питат къде отивам :huh: при дизела тоя кеф липсва :X

Е да, ама турбото и то не звучи зле ;) А в обороти пък мотора звучи мощно... като голям бензин...Свиква се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо така нахранихте дизеловите двг и вграждането им в автомобилте със спортен характер ?!? Вместо да кажате : "лЛЕЛЕ ХОНДА с въртящ момент" вие бързате да храните :) Както каза Иво Хонда трябва да бъде конкурентно способна И в Европа,а в този континент КАКВО СТАВА?-Дизелите рулират...Голф 5/6 140 коня дизел(дори се предлага с DSG),Опел Астра Gtc-150 коня дизел,Ауди А3-170 коня дизел и т.н и т.н,хората ги карат масово поради ред причини като това че вървят повече от същите модели с Бензинови двг, харчат много по-малко,силата идва от мн мн ниски обороти(перфе за европейските улички) и още доста +ве за които не се сещам!И ако това стане реалност ще имаме най-мощния дизелов хеч в класа си което е повод само за радост ;) И съм на 100% сигорен че този "Арди" ще седи рамо до рамо с "Ар" катко на 400м така и на пистата..Тъпо е да изказвате мнения без дори да сте карали дизел 2001/2+ година ОСОбено помпа дюза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...