Jump to content
SH3M37A

D16y7- проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги :oИмам приятелче ирландец си купи 1.6 купе D16Y7 преди 6 месеца и е само по сервизи и му е писнало да го размотават.Проблема е че не може да мине емисиите на колата ,смени катализатор нов, смени ламбда сензор нов няма и няма слага добавки какво прави какво струва механици едно друго .......... няма минаване Ся ходил при някакъв майстор му казал че има проблем с ECU-то ---- чел съм из форума за то ECU ама идея си нямам какво е :) само не ма разчеквайте за това :) млад съм още :oТа може ли да е от това проблема и ако е от това как да го оправи собственоръчно без да дава излишни кинти за той "чурук" както му вика :worthy: Благодаря и поздрави от риландския клуб !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли незнае от какво може да е проблемаБлагодаря на всеки отзовал се предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо разхода на масло не е в норма, колко масло харчи на 5к км., примерно ?

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за 6м. - колко км. се движи колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-10 к може би възможно е и повече,понеже тука се кара много ,аз на моята за 1 година имам 15 к мили за 12 месецано слагам го 5-10к км понеже вися и по сервизи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в маслото проблема, но колкото и богата да е сместа, би трябвало да влезе в границите...Нямам идея, съжалявам, вариант за газова уредба и емисиите са ток... :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма варианти с газ :D затова се чудя от къде идват тези проблеми с емисиите .... и дали ECU-то може да играе някаква роля ??? Не знам какво е това еку затова питам че му казаха че там е проблема :plane: и всеки майстор различно мнение има .....Благодаря ти !

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

ECU-Това колега е компа,каде регулира тунджата в маторя :) .На твоя човек как са му филтри,свещи,кабели?Не вярвам компютъра да си измени таблиците.по скоро ги променя заради нещо.п.п.Абе тия не се шегуват там с прегледа,за..би

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на гориво нормален ли е? Някакъв вариант за дефекта ламбда сонда?

 

...и всеки майстор различно мнение има .....

п.п. Там "Honda Garage" няма ли? :) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смениха му ламбда сензора 1-во втора ръка после с чисто нов след това катализатор сменя 1-во втора ръка после нов ............ свещи не знам ще го накарам да пробва да видим :) до тука минахме 14 гаража :) :) ;):);) и всеки различно казва че е за смяна ..Гараж на хонда има ама те там сигурно не са чували за хонда под 2002 година - дърводелци и готвачи на спагети ........Разхода на гориво е пушка 240 км с 17 литра така каза , предполагам е нормален.Много странна тази хонда момчето се отчайва направо :) пък аз гузен се чувствам че го запалих по хонда Благодаря ще пробваме с свещи истории пък да видим какво ще излезе и ще пишаАко някой има други предположения давайте има къде и върху какво да са експериментира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите да не идват от скапан газанализатор при прегледа или някой има зъб на момчето... :) Не е от свещи, ЕКУ-то също... чека свети ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеге според мен порблемът може да е в Еку-то ако е дало някаква грешка и иска зачистване ако не най-вероятно е някоя дефектна свещ и не прави пълно изгаряне. Наи-добре извадете свещите и вижте дали са зацапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните също ако са понатегнати може да пропуска суров бензин към генерацията. :)Щом ламбда сондата е нова, и катализатора също - най-общата профилактика е : ресет на компа, прегледайте хубаво всички елементи по запалителната система, отрегулирайте клапаните, и попитайте в сервиза да ви сменят така наречения PCV клапан. Майсторете там трябва да го знаят къде е, да не обяснявам сега. :hondarulez: Той е ефтин, 10 долара макс. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурен датчик? Не този за термометъра на таблото, а този за еку-то :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия кошмар тук в кипър с минаване на преглед :) първо била ниска,второ спортен филтър трето ауспухна система наложи се да слагам всичко оригинално даже и клекторите и пак проблем с емисиите най-накрая върнах делкото почти до край на закъснение пуснах малко по-вече въздух от болчето на инжекцията и .....чудо минах на косъм :hondarulez: та колега виж на твоя приятел колко предварение има да не е дал дъното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2г. имахме същия проблем с емисийте на хондата на съпругата ми( Civic LSi '93г. 3 врати). Оправих го със смяна на всички филтри, маслото, свещите +добавка в горивото и ...така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите да не идват от скапан газанализатор при прегледа или някой има зъб на момчето... :ppp Не е от свещи, ЕКУ-то също... чека свети ли ?

По таблото нищо не свети дори аербега , колата явно е била за експерименти ..... дори ръчната не свети .... установихме че таблото е отваряно явно са махали крушки нещо или разкачили кабели /видяха се пръсти от другата страна на стъклото / Много внимавайте като си купувате коли от тези острови АНГЛИЯ ИРЛАНДИЯ !!!!!

Колеге според мен порблемът може да е в Еку-то ако е дало някаква грешка и иска зачистване ако не най-вероятно е някоя дефектна свещ и не прави пълно изгаряне. Наи-добре извадете свещите и вижте дали са зацапани.

Ще прегледаме днеска свещите а за изчистване на грешките трябва да са ходи на пикчу макчу в ..... понеже тика са "най квалифицираните майстори на планетата" ,мърлява работа......ще проверя днеска ще пишаБлагодаря

Клапаните също ако са понатегнати може да пропуска суров бензин към генерацията. :pppЩом ламбда сондата е нова, и катализатора също - най-общата профилактика е : ресет на компа, прегледайте хубаво всички елементи по запалителната система, отрегулирайте клапаните, и попитайте в сервиза да ви сменят така наречения PCV клапан. Майсторете там трябва да го знаят къде е, да не обяснявам сега. :ppp Той е ефтин, 10 долара макс. :ppp

Ще ги регулирам и тях понеже не сме ги пипали нито тракат нито чукат а и не сме са сетили за тях Този клапан PCV ще го видим и него Благодаря

аз имах същия кошмар тук в кипър с минаване на преглед ;) първо била ниска,второ спортен филтър трето ауспухна система наложи се да слагам всичко оригинално даже и клекторите и пак проблем с емисиите най-накрая върнах делкото почти до край на закъснение пуснах малко по-вече въздух от болчето на инжекцията и .....чудо минах на косъм ;) та колега виж на твоя приятел колко предварение има да не е дал дъното :P

с делкото изпробвано :ppp добавки магии :ppp :ppp Един майстор каза че двигателя е изпушил издухан бил ;) Благодаря колеги ще пробваме днеска ще го запишем за теста и ще споделя какво е станало !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех на тестаП.П. Работя в MOT Centre, ама това Tullamore е на м.... си, така че трябва да се оправяш сам. Sorry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега правихме магиите по колата ... де чакахме части ...Сменихме свещи кабели проверихме клапаните , чека беше изключен от къде търсим още ,SRS също беше разкачен ....и такова ровене падна че открихме удар отдолу на колата ...... :D :D :P и я бутнахме в сервиза да я проверят ,та чакаме резултата ;)Новия ламбда сензор майстора каза че щял да го замени / за проба / с някакъв друг Не го разбрах за какво ми говори но спомена че този сензор елиминирал /отчитал / регулирал/ висок и нисък коефициент на газа ли не го разбрах точно .. та сега чакаме да видим и ще пиша пак Благодаря много за помощта !Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги изобретателността на Българина БИЕ всички стандарти ;):D :D :P;) ;) как се минава на газове:3 катализатора 1 спортно гърне с вграден заглушителМахане на въздушни филтри и запечатахме кутията така че да не може да се отвори ;) ламбда сензора малко го подобрихме ...../жичкаджия го барна ,кво му прави не знам ;) /маркуча за бензин го стиснахме с 3-та ръка и го скрихме под маркуча на въздушния филтър ;) и го замаскирахме да не се вижда ;) върнахме делкото до на закъснение и пратихме каляската :)Колата мина мина теста като нова ;) ;) ;) ;) човека от сервиза каза по запазена хонда не съм виждал :P:tooth:;) ТА оказа се че колата е ирландско производство и такива купета са рядкост :) ЩЕ върнем трофея в ирландски води някой друг да си белосва главата с него /че и скоростната кутия нещо чалъми взе да прави / и ще я изръчкаме по живо по здраво :):D :DБЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩТА :)

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...