SH3M37A 5 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 Здравейте колеги Имам приятелче ирландец си купи 1.6 купе D16Y7 преди 6 месеца и е само по сервизи и му е писнало да го размотават.Проблема е че не може да мине емисиите на колата ,смени катализатор нов, смени ламбда сензор нов няма и няма слага добавки какво прави какво струва механици едно друго .......... няма минаване Ся ходил при някакъв майстор му казал че има проблем с ECU-то ---- чел съм из форума за то ECU ама идея си нямам какво е само не ма разчеквайте за това млад съм още Та може ли да е от това проблема и ако е от това как да го оправи собственоръчно без да дава излишни кинти за той "чурук" както му вика Благодаря и поздрави от риландския клуб ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 никой ли незнае от какво може да е проблемаБлагодаря на всеки отзовал се предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Нещо разхода на масло не е в норма, колко масло харчи на 5к км., примерно ? Редактирано 23 Февруари, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 за 6 месеца 200-300 г масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 И за 6м. - колко км. се движи колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #6 Отговорено 23 Февруари, 2010 5-10 к може би възможно е и повече,понеже тука се кара много ,аз на моята за 1 година имам 15 к мили за 12 месецано слагам го 5-10к км понеже вися и по сервизи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Не е в маслото проблема, но колкото и богата да е сместа, би трябвало да влезе в границите...Нямам идея, съжалявам, вариант за газова уредба и емисиите са ток... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #8 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Няма варианти с газ затова се чудя от къде идват тези проблеми с емисиите .... и дали ECU-то може да играе някаква роля ??? Не знам какво е това еку затова питам че му казаха че там е проблема и всеки майстор различно мнение има .....Благодаря ти ! Редактирано 23 Февруари, 2010 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #9 Отговорено 24 Февруари, 2010 ECU-Това колега е компа,каде регулира тунджата в маторя .На твоя човек как са му филтри,свещи,кабели?Не вярвам компютъра да си измени таблиците.по скоро ги променя заради нещо.п.п.Абе тия не се шегуват там с прегледа,за..би Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 24 Февруари, 2010 (Редактирано) Разхода на гориво нормален ли е? Някакъв вариант за дефекта ламбда сонда? ...и всеки майстор различно мнение има ..... п.п. Там "Honda Garage" няма ли? Редактирано 24 Февруари, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #11 Отговорено 24 Февруари, 2010 Няма смениха му ламбда сензора 1-во втора ръка после с чисто нов след това катализатор сменя 1-во втора ръка после нов ............ свещи не знам ще го накарам да пробва да видим до тука минахме 14 гаража :) и всеки различно казва че е за смяна ..Гараж на хонда има ама те там сигурно не са чували за хонда под 2002 година - дърводелци и готвачи на спагети ........Разхода на гориво е пушка 240 км с 17 литра така каза , предполагам е нормален.Много странна тази хонда момчето се отчайва направо пък аз гузен се чувствам че го запалих по хонда Благодаря ще пробваме с свещи истории пък да видим какво ще излезе и ще пишаАко някой има други предположения давайте има къде и върху какво да са експериментира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 24 Февруари, 2010 Проблемите да не идват от скапан газанализатор при прегледа или някой има зъб на момчето... Не е от свещи, ЕКУ-то също... чека свети ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #13 Отговорено 24 Февруари, 2010 Колеге според мен порблемът може да е в Еку-то ако е дало някаква грешка и иска зачистване ако не най-вероятно е някоя дефектна свещ и не прави пълно изгаряне. Наи-добре извадете свещите и вижте дали са зацапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #14 Отговорено 24 Февруари, 2010 (Редактирано) Клапаните също ако са понатегнати може да пропуска суров бензин към генерацията. Щом ламбда сондата е нова, и катализатора също - най-общата профилактика е : ресет на компа, прегледайте хубаво всички елементи по запалителната система, отрегулирайте клапаните, и попитайте в сервиза да ви сменят така наречения PCV клапан. Майсторете там трябва да го знаят къде е, да не обяснявам сега. Той е ефтин, 10 долара макс. Редактирано 24 Февруари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mag 1 #15 Отговорено 24 Февруари, 2010 Температурен датчик? Не този за термометъра на таблото, а този за еку-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #16 Отговорено 24 Февруари, 2010 аз имах същия кошмар тук в кипър с минаване на преглед първо била ниска,второ спортен филтър трето ауспухна система наложи се да слагам всичко оригинално даже и клекторите и пак проблем с емисиите най-накрая върнах делкото почти до край на закъснение пуснах малко по-вече въздух от болчето на инжекцията и .....чудо минах на косъм та колега виж на твоя приятел колко предварение има да не е дал дъното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #17 Отговорено 24 Февруари, 2010 Преди 2г. имахме същия проблем с емисийте на хондата на съпругата ми( Civic LSi '93г. 3 врати). Оправих го със смяна на всички филтри, маслото, свещите +добавка в горивото и ...така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #18 Отговорено 25 Февруари, 2010 Проблемите да не идват от скапан газанализатор при прегледа или някой има зъб на момчето... Не е от свещи, ЕКУ-то също... чека свети ли ?По таблото нищо не свети дори аербега , колата явно е била за експерименти ..... дори ръчната не свети .... установихме че таблото е отваряно явно са махали крушки нещо или разкачили кабели /видяха се пръсти от другата страна на стъклото / Много внимавайте като си купувате коли от тези острови АНГЛИЯ ИРЛАНДИЯ !! Колеге според мен порблемът може да е в Еку-то ако е дало някаква грешка и иска зачистване ако не най-вероятно е някоя дефектна свещ и не прави пълно изгаряне. Наи-добре извадете свещите и вижте дали са зацапани.Ще прегледаме днеска свещите а за изчистване на грешките трябва да са ходи на пикчу макчу в ..... понеже тика са "най квалифицираните майстори на планетата" ,мърлява работа......ще проверя днеска ще пишаБлагодаряКлапаните също ако са понатегнати може да пропуска суров бензин към генерацията. Щом ламбда сондата е нова, и катализатора също - най-общата профилактика е : ресет на компа, прегледайте хубаво всички елементи по запалителната система, отрегулирайте клапаните, и попитайте в сервиза да ви сменят така наречения PCV клапан. Майсторете там трябва да го знаят къде е, да не обяснявам сега. Той е ефтин, 10 долара макс. Ще ги регулирам и тях понеже не сме ги пипали нито тракат нито чукат а и не сме са сетили за тях Този клапан PCV ще го видим и него Благодаряаз имах същия кошмар тук в кипър с минаване на преглед първо била ниска,второ спортен филтър трето ауспухна система наложи се да слагам всичко оригинално даже и клекторите и пак проблем с емисиите най-накрая върнах делкото почти до край на закъснение пуснах малко по-вече въздух от болчето на инжекцията и .....чудо минах на косъм та колега виж на твоя приятел колко предварение има да не е дал дъното с делкото изпробвано добавки магии :ppp Един майстор каза че двигателя е изпушил издухан бил Благодаря колеги ще пробваме днеска ще го запишем за теста и ще споделя какво е станало ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #19 Отговорено 25 Февруари, 2010 Успех на тестаП.П. Работя в MOT Centre, ама това Tullamore е на м.... си, така че трябва да се оправяш сам. Sorry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #20 Отговорено 2 Март, 2010 до сега правихме магиите по колата ... де чакахме части ...Сменихме свещи кабели проверихме клапаните , чека беше изключен от къде търсим още ,SRS също беше разкачен ....и такова ровене падна че открихме удар отдолу на колата ...... :D и я бутнахме в сервиза да я проверят ,та чакаме резултата Новия ламбда сензор майстора каза че щял да го замени / за проба / с някакъв друг Не го разбрах за какво ми говори но спомена че този сензор елиминирал /отчитал / регулирал/ висок и нисък коефициент на газа ли не го разбрах точно .. та сега чакаме да видим и ще пиша пак Благодаря много за помощта !Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #21 Отговорено 6 Март, 2010 (Редактирано) Колеги изобретателността на Българина БИЕ всички стандарти :D ;) как се минава на газове:3 катализатора 1 спортно гърне с вграден заглушителМахане на въздушни филтри и запечатахме кутията така че да не може да се отвори ламбда сензора малко го подобрихме ...../жичкаджия го барна ,кво му прави не знам /маркуча за бензин го стиснахме с 3-та ръка и го скрихме под маркуча на въздушния филтър и го замаскирахме да не се вижда върнахме делкото до на закъснение и пратихме каляската Колата мина мина теста като нова ;) ;) човека от сервиза каза по запазена хонда не съм виждал ТА оказа се че колата е ирландско производство и такива купета са рядкост ЩЕ върнем трофея в ирландски води някой друг да си белосва главата с него /че и скоростната кутия нещо чалъми взе да прави / и ще я изръчкаме по живо по здраво :DБЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩТА Редактирано 6 Март, 2010 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове