Jump to content
gear grinder

Civic Roll Cage

Recommended Posts

Здравейте на всички

възнамерявам да си правя клетка в колата тъй като ще я подготвям за тайм атак и подобни дисциплини

ще ми бъде от полза ако колегите с клетки във форума пуснат снимки и мерки !!!

Публикувано изображение

аз си мислех за такъв semi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво купе ще се монтира. Преди бях говорил с Al Capone по темата и той каза че знае къде може да се направи подобно нещо. Можеш да му пишеш или ако види темата той да пише.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във сивик ег хеч ще се прави те се продават и готови но ме притеснява доставката било то от щатите или Япония все пак са си бая железа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тука да си я направиш пак ще те сцепят с цената , така че спокойно. (освен ако нямаш тръбогип, цо и не си вързан в ръцете).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само тая люлка :lol: дет е на снимката е елементарна за правене само размери да има.П.п колко пари взимат за тия железа :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за начало мисля да е малко по семпъл но и ефективен разбира сепри правилна коснтрукция след това може да се градино проблема е че нямам изградена представа все още точно какво да захвана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това, което си показал не е ли реално стойка за колани ? да знам, че се води ролкейдж, но не разчитай да има положителен ефект ако се обърнеш ... иначе изглежда много тунин, но ... според мен ако не си приготвил едни 1000-1500лв, няма смисъл да си губиш времето с въпроса ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еха 1500лв са бая аз гледах цени в Япония за 6 точкова пълна клетка на 350$ и колкото и да е доставката чак до 1500 няма да стигне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еха 1500лв са бая аз гледах цени в Япония за 6 точкова пълна клетка на 350$ и колкото и да е доставката чак до 1500 няма да стигне

Колега погледни в rally форума имаше обява за един майстор, който правеше такива roll cage.Ако не намери си чертежи на въпростният kage и бягай в някой фирма, която има машина за огъване на тръби.Материал и труд ще ти е доста под 1500лв....ПП: имам чуството, че по тия форуми някой хора не познават парите.... :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека да я караме по-бавничко, за да няма обърквания :drunk:драгич, това което показваш е оптичен тунинг ... вярно цената му е добра и е леко, но няма да те опази ...KozZaMoStRa. клетка с хомологация за под 1500лв ... може и да стане, но не вярвам ... обаче за под 1000лв, цяла клетка можеш да направиш само на приятелски начала ! gear grinder, 350$ + доставка още толкова за доста обемно и тежко желязо, + митнически сборове = много ... не съм голям експерт във вноса на части от япония ( по скоро питай Поли, по въпроса ) но ми се струва, че ако говорим за легален внос, тоя вариант ще ти отиде на много пари, дори без монтажа.П.П. ролкейджите се правят от тръби от определен клас, със заварки от определен клас и огъвки от определен клас ... бай Стамат дет прави гърнета не може да огъне тръба, така че огъвката да не е слабо звено след това .. същия не може да завари тръбата такаче да си заложиш живота на нея ... ако тръбата е шевна алуминка 45x0.5 положението е същото ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич,мойте познати в асеновград,които ми работят по колата с аргона и неръждавейката правят и кейджове.наскоро питах за Емо-1Нет.казаха 1000лв с материалите и дори могат да спазят хомологажията май.за това последното трябва да си ги питаш обаче,щото ние с Емо не гоним хомологация.но това е цената със сигурност.говоря ти за цяла и качествена клетка.не за тия ташаци дето сте ги постнали в темата.могат да ти предложат няколко варианта да си избереш.мойта кола ще мине през тази процедура,само да наваксам малко с парите.ако имаш интерес пиши да те свържа,иначе ако знаеш кой е Живко с бързия крайслер неон от асеновград-в неговите коли всички кейджове са на мойте хора.Живко е пича,който организира трак дейс-а на Калояново вместо Ицо(собственика),че оня хал хабер си няма май и се бяха изпокарали един път.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, цената от 1000 включва ли разглобяване на интериора и транспорт до сервиза ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук в Хасково имам един приятел, който кара CRX в българския рали шампионат или както се казва там.Та на мего мисля, че му правеха клетката в Стара Загора.Самата клетка се прави с минимум заварки, а се набляга на извивките с тръбогиб.Една клетка на кола от WRC е с дължина на тръбите около 40м.Можеш сам да си сметниш колко излиза само материала като отидеш в един склад за метали.п.п.Тея дни може да го видя и да го питам колко пари му струваше и да пиша, но това му го правеха преди няколко год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за всички отговори а клетката в шкодата изглежда много качествено изработена anastas83 ти ли си си я правил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мн уместно да се намесват WRC коли тук, щото техните клетки са по 70хил евро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за всички отговори а клетката в шкодата изглежда много качествено изработена anastas83 ти ли си си я правил?

Да аз си ги правя , последната кола днес си я взха като я боядисат ще я снимам тя стана много добре ! момчето много и си зарадва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами какво да ви кажа цената за изработка на таква нещо при наличето на чертеж може и да е около и/или малко под 1000 лева, ако трябва да се правят голямата част от нещата на място с рязане и короене нещата отиват много много далече от тази цена. А всички които правят кейджове искат колите без никакъв интериор, само голи железа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой си кой да ми прави клетка при положение, че има предостатъчно хомологирани и ефтини клетки с цени около и под 1000лв! А това на 1-вата снимка не върши никаква работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за всички отговори а клетката в шкодата изглежда много качествено изработена anastas83 ти ли си си я правил?

Да аз си ги правя , последната кола днес си я взха като я боядисат ще я снимам тя стана много добре ! момчето много и си зарадва
колко пари искаш за такова нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, цената от 1000 включва ли разглобяване на интериора и транспорт до сервиза ?

колата ти си поемаш ангажимента да стигне при тях.това им е цена за труда и материалите.за интериора не знам,трябва да си ги питаш.но винаги е по-добре ти сам да си махнеш нещата , за да няма после разправии кога е счупена или надрана някоя пластмаса.друг е въпроса ако ще се скубе всичко и колата ще остава на гола ламарина,и пластмасите не ти трябват.сигурен съм че за 20 минути няма да си познаеш колата:)ако искаш да правиш клетка и да запазиш тапицериите,тогава със сигурност трябва им я закараш с корите около които ще кроят.обаче това е такава заигравка,че цената със сигурност няма да е 1000лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора:Запознай се с правилата за клетка за тайм-а атак, за да не се прецакаш още с първото си решение.Клетката която си пуснал направо не го брой за клетка.Анастасе анастасееее, що не каза че правиш клетки да ти докарам мойта коруба... вече спазарих друг да ми я прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това от първата снимка май е само окрашение найстина

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи идеята ми не е да се съобразявам с правила които догодина ще са различни :) а да сложа нещо което недайси боже ако се изтъркалям да има ефект и тези дни разгледах десетки клекти за моят модели да това което съм пуснал в първото мнение няма да свърши никаква работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

таз година клетки, догодина хомолгация :) По мое виждане за по сигурно се съобразявай с изискванията на официалния рали шампионат. Там поне ще караш на нещо различно от 1 км писта. Пък и изискванията вече май не се различават ... ;) (поне не с много).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално по-ефтина качествена цяла клетка, от такава направена тук, няма да успееш да намериш - аз бих заложил на Българското :) въпреки, че ще е правено на око ...в повечето такива ситуации 80% от конструктивната стабилност идва от спазвнето на 3-4 прости правила, а само оставащите 20% от сметки по конструкцията ... наскоро смятахме една такава конструкция ( не точно ролкейдж ) и колкото и да я сукахме, не можахме да победим природата на база малко компютърно време ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почета още млако и ще разглеждам различни схеми за клетка за моят моделно найстина хомологацията не е на първо място а и да най-вероятно ще си е тук изработена в крайна сметка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е цялата клетка и няма никакви допълнителни компоненти, вероятно ще помогне да не ти се смачка много тавана, ако колата бъде обърната и пусната на него внимателно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.bfas-bg.org/technical_requirements.html По-добре разгледай изискванията на БФАС , те са напрактика превод на изискванията на ФИА .Това , което си дал е на снимката е направено да го монтираш в колата без заварки , и с тези разпънки на главния ролбар просто няма шанс да мине преглед , на която и да е по-сериозна дисциплина. Най-общо се иска клетката да е направена от студеновалцована безшевна стомана , 45*2.5 мм или 50*2.2 мм за главния ролбар и 38*2.5 или 40*2.0 мм за останалата част.Има изискване за минимална площ и дебелина на петите ,и да не са много намачкани тръбите по сгъвките. В София хубави клетки прави Сашо Христов , мисля , че и на Хроноса колата е правена там. А и това , което е на снимките на колегата с шкодохондата изглежда страхотно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bfas-bg.org/technical_requirements.html По-добре разгледай изискванията на БФАС , те са напрактика превод на изискванията на ФИА .Това , което си дал е на снимката е направено да го монтираш в колата без заварки , и с тези разпънки на главния ролбар просто няма шанс да мине преглед , на която и да е по-сериозна дисциплина. Най-общо се иска клетката да е направена от студеновалцована безшевна стомана , 45*2.5 мм или 50*2.2 мм за главния ролбар и 38*2.5 или 40*2.0 мм за останалата част.Има изискване за минимална площ и дебелина на петите ,и да не са много намачкани тръбите по сгъвките. В София хубави клетки прави Сашо Христов , мисля , че и на Хроноса колата е правена там. А и това , което е на снимките на колегата с шкодохондата изглежда страхотно.

няма студено валцована , неможе просто !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав. В старите приложения "J" пише "студено валцована" ,а в новите:"Студено изтеглена, безшевна, нелегирана, въглеродна стомана, съдържаща максимум 0,3 % въглерод" :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почета още млако и ще разглеждам различни схеми за клетка за моят моделно найстина хомологацията не е на първо място а и да най-вероятно ще си е тук изработена в крайна сметка

За БФАС от това което чувам, от тук нататък няма да признават нехомологирани клетки. В любителския шампионат, клетки самоделки ще се признават само ако са по условията в регламента.Колкото до доработките на клетки, добре е да се знае че една хомологирана клетка (примерно минималните клетки на ОМП) не може да бъде модифицирана по ниакакъв начин и това да запази хомологацията и. Това е много неприятно, защото обикновено тръбите на хомологираните клетки не отговарят на ФИА 253J, но се одобрени и никой не може да ти каже копче. В момента в който я модифицираш обаче, тази клетка може да мине само ако отговаря на 253J а тя не отговаря... доработките може да отговарят, но тръбите примерно не отговарят защото вече не се брои за хомологирана.Относно промяната на регламентите, ако си изработиш клетка по сегашните изисквания на любителския шампионат без да шмекеруваш, можеш да си сигурен, че доста години ще можеш да караш с нея. Това е като да си изработиш клетка по ФИА. Следването на техните изисквания гарантира доста сериозна клетка и е почти сигурно че ще се признава поне в Любителския шампионат.Опитах се да ти кажа и нещо друго за любителкия.... От тази година има 2 класа стриит и 2 класа модифицирани и има едно малко странно правило че ако си с клетка, директно отиваш в модифицирани. Не знам в кой клас си се прицелил, но ако е стриит, то това правило ти забранява клетка. За модифицирани, клетките които показа не стават защото правилата там са почти 1 към 1 с фиа, да не кажа че от там са копирани, просто са леко изменени за да позволят малко повече свобода, пък и да се отчете факта че в любителския шампионат няма да взимаш завои с 200 между дърветата.Ето ти пример за 5ген клетка която ако решеш може дори да получи хомологация от производителя ако спазиш изискванията им за монтаж и го докажеш: ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм а има ли някъде регламентите за стриит и мод клас

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята ми за клетка дойде от това че се качвам да карам на тесни планински пътища които на досата коварни места са без мантинели :) и малко повече безопасност нямаше да е излишнано ако това значи че на пистата ще ме пратят в клас с професионално подготвяни коли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм а има ли някъде регламентите за стриит и мод клас

http://www.driftclubbulgaria.com/adobe%20f...tack%202010.pdf

но ако това значи че на пистата ще ме пратят в клас с професионално подготвяни коли ...

дам ... Ангел, Емо ... аз ... :) аз лично предпочитам колата да се движи напред в развитието си, а не назад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...