Jump to content
martjo

Стрът бар отдолу на колата

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Намерих нещо в нета и се чудя дали не е по-добре такъв стрът бар

Публикувано изображение

все пак ще хем ще е стабилна колата, хем ще пази от удари така ниските хондета :(

Друг е въпросът, че масата като цяло ще се поувеличи :)

И още едни интересни снимчици дано са от полза:

http://www.ultraracing.com.my/template.asp?menuid=30

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хонда мисля че изглежда ето така:

Публикувано изображение

Захващането мисля е по различно от показаното Субару (може и да бъркам)

 

Поздрави.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя като гледам е зад картера на колата, а дали не може да се измисли там където е картерът? Да го предпазва от удар и едновременно да пречи на усукването на предницата + скоростната кутийка :(

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се измисли, да - аз предлагам такива. На сайта ми ще бъдат изложени до ден два - www.NoLimit-Bg.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това трябва да е за сивикПубликувано изображение

Редактирано от goro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре. Доста по осилена стават с такова окрепване няма начин. За стабилнос и за най лошото при удар доста ще помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае каква му е цената долу-горе? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В САЩ са евтини но тук ......... (виж ебай какво има) "Honda Civic H Brace" се води

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто на снимката дори да понатежава съм склонен да си купя !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм взимал от англия за колега цената беше 200лв. така че от уса и да е по евтино като се сметнат мита ддс тр.разходи декларации и на пощата ще е пак толкова .така че нещо от сорта ще е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някой компетентен, който може да каже дали този вид или другия, който се хваща горе за бутушите е по-добър? Защо, какво, как? Аз съм на мнение, че компетентен в случая може да е човек, който знае как би действало на колата на писта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic...sQ5fAccessories19$аз май ще трябва да си взема едно такова защото хуедърсите са ми за б18 и идват много ниско а това ще предпази удар отдолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата седмица ще имам налични и точно този модел на SUMMIT Racing.Изключително качество на страхотна цена. Ще пусна снимки на заинтересованите !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ShEfAЗа мен нещата са комплексни. Не може да разчиташ само на горния или пък само на долния. Всяко противопоставяне на шасито да се усуква или подава на определени места е добре дошло... Но от едното само според мен няма как да стане.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че както отдолу така и отгоре трябва да има по нещо.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха да има а колкото повече толкова повечестрътовете се определят от цялостната настройка на окачването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха да има а колкото повече толкова повечестрътовете се определят от цялостната настройка на окачването

и как трябва да се настрое окачване с стрътовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на спортните коли окачването се настройва спрямо пистата и ако да речем настойката изисква окачването да е по-абсорбиращо се слагат и по-меки стрътове и тн и тн

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на спортните

...на състезателните !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... по-меки стрътове ...

а аз все съм си мислил че стрътовете се слагат точно обратното ... за да стегнат колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе пич ест че е така обаче има разлика от sway до sway и от стрът до стрът

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз едни гумени ще си слагам утре че дами е така по мекичко нали не сме на състезание :huh::):huh: Ужас .... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе Иво след като се подиграваш би ли ми обяснил ако няма значение стръта колко обтегнат е

Публикувано изображение

тогава това за какво служи :huh:

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе пич ест че е така обаче има разлика от sway до sway и от стрът до стрът

До това води прекаленото четене по форумите и разните сайтове :huh: Нищо лично, ама мн си влязъл във филма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха не съм филмар не се мисля за тунер,не настройвам колидаже нищо не разбирам това което съм написал е от обща култура и ще се радвам някой който има опит с тези неща да напише кое как къде и защо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много докачливи сте станали бре човек да не каже нещо :huh: Спорете си няма се меся в темата нямам мнение :) или по точно имам ама не мога да го формулирам правилно за да го напиша :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава това за какво служи :huh:

Аз не съм чел точно за какво е, ама винаги съм си мислел, че това е наистина за натягане, но не за да става мек или твърд :)ами за да се определя колко да дърпа ботушите, тоест дали да са по-събрани или обратното... ама това може да е напълно невъзможно, затова никой да не взима моето мнение за вярно, просто разсъждавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех тва изказване с мекия ще ми го изкарате през носа а хаха разбра ме какво имах рпедвид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета важното е други работи да са твърди !!! Иначе със сигурност си има значение къде е стръта горе или отдолу даже ако сте се загледали в линка под снимката хотрата си показват къде какво "затяга" по колата. Въпросът в началото беше дали не е по-добре отдолу, тъй като хем втвърдява колата отпред, хем предпазв от удари от вякакви по-твърди предмети по пътното платно. Но все пак благодаря на всички за изказваията!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости! ... Има по-стари теми във форума, кьдето е обяснено всичко, за тези железа.Tова на снимката на "Eгоцентричния" е шир-потреба, за по-лесен монтаж е направено така, с тази регулираща гайка. Не е за свиване или разпъване на ботуши, по желание. Това да не е акордеон. Истинските струд-бари, нямат регулировки.Всичко е заварка. Застопорени на три места, (или повече). За бомбетата, + някъде за купето. Има снимки в нет-а,потърсете и вижте.И не на последно място, най-добре да се сложи на чисто нова кола.И един сьвет кьм Ego-то: Ако не си сигурен в нещо, по-добре премълчи, отколкото да пишеш глупости. Там сьс снимките темата, е твоето амплоа. !!!

Редактирано от Stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз престанах да пиша глупости както сиг си забелязала я сега ти като си много запознат обясни по-нагледно а не със "има снимки в нета"и относно кое е мое амплоа и кое не е далеч от твойте интереси такаче ми го спести ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...