ilian83 2 #1 Публикувано 13 Февруари, 2010 (Редактирано) Здравейте проблема е много дразнещ.Сивик 2000год.D14Z2.Кара само на бензин. Колата се движи примерно с 80-100км/ч отпускам газта за момент и пак натискам педала-колата не трагва да набира,а забива предницата за 3-4 сек. и после си тръгва нормално.Това го прави по 1-2 пъти на ден и е трудно да се хване откъде е.Понякога забравям за няколко дни за проблема,но после пак почва и може и 5-6 пъти да се повтори за ден.Много е неприятно когато тръгваш да изпреварваш и ти забие колата и не реагира на подаването на газ.Винаги се получава след отнемане педала на газта и подаване на газ в последствие.Прави го на всякякви скорости.Тръгне ли да набира не придърпва.Смених свещи,горивен филтър и въздушен филтър.Не се оправи.ЕКУ-то не е записало грешки.Ако някой даде съвет как да локализирам проблема и да го оправя ще съм много благодарен. Редактирано 13 Февруари, 2010 от ilian83 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mag 1 #2 Отговорено 14 Февруари, 2010 Ми провери жилото за газта да не задържа и дали е обтегнато нормално, малко тъпо изглежда ама... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #3 Отговорено 14 Февруари, 2010 Едва ли е от това не вярвам жилото на газта да му задържа 3-4 пъти седмично,а през другото време да работи нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hEka 11 #4 Отговорено 14 Февруари, 2010 провери палеца, пробвай да форсираш рязко на място и виж дали го прави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BG88 0 #5 Отговорено 15 Февруари, 2010 колега, моята беше така, докато не сменя жилото ... може да има скъсано под бронятаи да ти рпяви мизерии когато иска, другото е че може дрьосела да ти е поацапан, и от там да не ти отваря при натискане на педала т.е. да има видимо забавяне... На място пробвай да натиснеш да я ифорсираш, посел отвори капака и изфорсираи от дросела... има л иралика... ако да ... жилото... втора ръка 30 лв, а ново не занам... а можеш да госвалиш и да го смажеш да видиш дали ще има ефект...... дай по късно информация какво си направил и какво е положението......а за колегите коментирали малко по нагоре в темта ДА възможно е да прави няколко пъти в седмицата проблем, мен ми правеше сяка сутрин катоя палех и през деня когато поиска, смених жилото и реших проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #6 Отговорено 15 Февруари, 2010 Хм ще го огледам това жило,но все си мислех,че то или работи ли не работи.Утре ще пиша до къде съм стигнал.Днес за цял ден ми го нашрави 1 път тоя номер със задържането за около 3 сек. но го усетих осезаемо защото натиснах газта за да тръгна да изпреварвам,но колата не мислеше така и заби муцуната.Кофти тръпка.После 30-40 км. каране никави проблеми върви си нормално.Като и дойде на ум забива и това е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 15 Февруари, 2010 Сложи си добавки в бензина за почистване на горивната система и инжекторите и изгори един резервоар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 17 Февруари, 2010 а какъв е звукът на мотора когато забие муцуна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian83 2 #9 Отговорено 18 Февруари, 2010 Звука е все едно си караш с 80 -100 км/ч и махнеш контакния ключ за 3-4 сек.Колата все едно е загасена,но бързо се опрявя и пак тръгва.Не е от жилото на газта здраво е колата се форсира нормално на място и от дросела.Според мен или губи токове за момент или приток на бензин ама как да го хвана какво е в движение? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #10 Отговорено 30 Декември, 2014 Колеги да не отварям нова тема карам D14Z2 но тази кола не иска да върви под 2300 оборота все едно е запушена и няма гориво нещата след това са коренно различни знам ще кажете малък двигател...Но също предци това карах D14A8 и колата нямаше никакви проблеми дори на 4 та с 60 км да си набере плавно Другото което забелязвам при тази японка е че ауспуха от зад е бял все едно няма никакво изгаряне на гориво свещите са бели никакъв признак на добро горенеСъмнявам се за бедна смес но от къде би дошла тя дросела съм го расзкачал веднъж да да му почистя моторчето на празен ход имаше и гарнитура на смукателя която не съм е премахнал защото мотора си е 90 коня за пример мога да Ви каза че при преминаване на околовръзното посока Бояна колата едвам изкачва на 3-та компресията на 4 те цилиндъра е 12 което мися че е ок Моля помагайте определено е бедна сме но от къде чека не свети няма грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 17 Януари, 2015 (Редактирано) Колега, провери си свещите, както и кабелите на свещите. Ако не си сигурен за състоянието им, свещите можеш направо да смениш, ако отдавна не са сменяни, а кабелите гледай в пълна тъмнина дали не хвърлят искри някъде. Възможно е и проблемът да ти е от кофти гориво. Пробвай да смениш бензиностанциите в които зареждаш. Още една възможност е проблемът да ти е от горивния филтър. Ако не си го сменял, или си го сменял отдавна, смени го. Ако имаш имобилайзер... Засега това се сещам. Като си решиш проблема, пиши от какво е било! P.S. Още нещо се сетих сега - при мен имаше подобен проблем, и доколкото се сещам сега, се оправи след като смених сензора за температура на антифриза, който е свързан с компютъра (ECU), и е съвсем отделен от датчика, който ти показва температурата на таблото. Този датчик лъжеше компютъра, че двигателят е студен, сместа беше преобогатена, и даже трудно палеше при загрят двигател. Но проблемът не се прояви изведнъж, а някак постепенно. Първо симптомите бяха подобни на твоите, даже бях пуснал тема тук, и чак като взе да не иска да пали при загрят двигател свързах Инфоборда, и видях тогава, че сензорът показва 16 градуса при напълно загрят двигател. И то това го правеше само на моменти. През останалото време показваше температурата коректно. Без Инфоборд обаче, трудно ще хванеш точно такъв проблем, защото ако идеш на диагностика, може в този момент всичко да работи коректно, на принципа за всеобщата гадост. Редактирано 17 Януари, 2015 от мишо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове