Jump to content
NesTea

Голф 2 дизел

Recommended Posts

Преди няколко дни се пускам аз с един приятел с голф 2 турбодизел 1.6 на 250 метра, с моята д13ка. Резултата: би ме с 1 кола разстояние! Малее направо откачих. Оня ми вика "хаха 1.3 - умри" - луднах! , ама нещя да се пускаме 2ри път, да не ме засрамил. Същата случка стана и преди един месец дето пак някакъв дизел ме би рено май беше. Та иде реч за следния въпрос: Кой от вариантите ще ми излезе най-евтин и най-бърз, да му натрия носа на тоя голф!1. Карбуратора към пълна инжекция?2. Суап двигателя с големия витек?3. Направо нов сивик с големия витек?4. Или некви други подобрения по карба и не само...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече сън, по - малко натоварване, редовно ядене на заленчуци. И си готов...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече сън, по - малко натоварване, редовно ядене на заленчуци. И си готов...

;):(;):lol:;) и редовно пиене на лекарствата забрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре си вземи и ти едно голфче. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе баце, ти за хората ли си правиш колата, или за теб? Иначе, да отговоря на въпроса ти, най-евтино ще е да сложиш дуал карб от Д14ка, ама трудно се намират, и кой ще ти я настрои...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамн и умерени количества валериан ;) Колега караш D13-ка за кво въобще се мъчиш да я доказваш пред хората. За двигателя се носят митове че може да се докара до към 200 коня със силов тунинг, но се замисли колко ше изкара и дали искаш да я караш въобще тая кола. Всички варианти, които си посочил са добри :( С инжекцията ше сдухаш голфа ама ше се появи друг по-голям от теб и се почва един кръг затова трябва да знаеш какво искаш от колата си. Ако искаш да се надбягваш B-серия суап и това е майката, но все ще има някой по-бърз от тебе. Затова един съвет успокой се и си карай колата, а дръпките ги прави за удоволствие не за да си мерш п****та с някой ;). Със здраве :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си вземи Макларън Ф1 ;) Ще ти реши проблемите до голяма степен. Нямам смисъл да сменяш колата, да тунинговаш тоя или да слагаш големия Втек. Простата причина да не го правиш е че пак ще излезе някой дизел и ще ти подаде бинокъла :(:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага почнахте с подигравките.Дори и да е някой скрит голфаджия за да ни дразни, не го нападайте човека.Колега прецени си колко пари имаш и колко коня гониш и ще си отговориш сам на въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече сън, по - малко натоварване, редовно ядене на заленчуци. И си готов......и редовно пиене на лекарствата забрави......Най-добре си вземи и ти едно голфче.......Според мен си вземи Макларън Ф1 ...

ТРИЙТЕ ТЕМАТА! Редактирано от Hot Sauce

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич ти да не се обиди нещо бе ?хаха караш най-икономичния мотор на сивик-а и се състезаваш после учуден питаш какво да правиш нормално е да те погаврят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече,караш перфектната градска кола,а не изтребител.Не знам ако толкова те вълнуват гонките защо си се насочил точно към нея?И да,винаги ще има някой по-бърз.Ако това толкова те ядосва трябва да имаш доста средства да го отстраниш като проблем.Не се ядосвай,хората те карат да погледнеш от веселата страна на нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е най-икономичния но както и да е това е друга тема. Задаваш така въпроса, че нашите изказвания бяха най-уместни. Вместо да пускаш тази тема можеше да поровиш във форума и търсачката и д анамериш някоя от стотиците теми за тунинговане. А и не казваш финансовите възможности които можеш да отделиш затова можем спокойно да ти препоръчаме да си вземеш едно С2000 и да го биеш този дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е най-икономичния но както и да е това е друга тема. Задаваш така въпроса, че нашите изказвания бяха най-уместни. Вместо да пускаш тази тема можеше да поровиш във форума и търсачката и д анамериш някоя от стотиците теми за тунинговане. А и не казваш финансовите възможности които можеш да отделиш затова можем спокойно да ти препоръчаме да си вземеш едно С2000 и да го биеш този дизел.

объркал съм се ве! триийте темата де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...