Jump to content
honda accord 88

Има ли желаещи да бъде създаден нов подфорум за класически модели хонда

Recommended Posts

Идеята е да се създаде подфорум за " класичесите "модели Хонда. Та собственни на по-стари модели да могат да обменят мнения , препоръки и да си помагат за да запазят Историята на Хонда автомобилите.Проблемите са сходни , без значение от модела и годината.Трудно намиране на части , поддържане на добро техн. състояние , мненя за материали и консумативи и т.н.Да се подкрепят желаещите да превърнат старата си кола в добре изглеждаща класика.В повечето подфоруми за "класическите модели" се смятат автомобили над 20г.А всички останали съфорумници да могат да разглеждат снимки :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е идеална :huh: Но си мисля , че Ретро трябва да се считат автомобили от 4г. Сивик надолу :dry: не за друго , ами защото по твоята логика , след две години 5ген. Сивик ще е ретро кола , а тука във форума се изтрепали да тунингуват и просто ще ги оплюем , че за нищо не стават колите им :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега само идеята после ще се обсъди какво да включва. Първо да се организираме, само тук за сега липсва подфорум "Ретро" - за подробностите после ще участват всички с идеи и предложения. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то в чуждестранните, а дори и в почти всички наши автомобилни форуми си има по един такъв озаглавен "Ретро, Класически, Oldschool" или др. Лично аз не смятам, че Хонда Ерата започва едва през 1988-9 година, а и съм сигурен, че дори и притежателите на съвременните модели, ще проявят поне малко любопитство към родословието си. Лично мен не ме интересуват особено дино графики, турбини, чипосваници, как да изкараме сатленката на Б16ката, стейдж 64 кевлар и прочее. Все пак има и хора, които искат да споделят знания, опит, впечатления за тази ниша автомобили и просто да enjoy the ride :dry: Пък то на улицата няма динота и компютърни глави, единствения съдия е баши Баир, където лъсва истината :huh: Аз съм ЗА ...нещо ново :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,готина идея-мойта кола от тази година направи 20,така че ще мога и аз да участвам;)макар че съм съгласен с Тино.в ретро трябва да има коли които не са масови,а сивик 5ген е адски масов.дори сивик 4г. е масов,но понеже станаха на години ще е интересно да видим някои доста запазени и близки до оригинала машини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми допада идеята но и аз съм съгласен за 5г и 4г не стават за ретро не защото съм с 5г а защото наистина са доста масови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата "Prelude" че ще бъде интересно да се видат някой запазени 20 и повече годишни Хондички за което е и вид малка реклама за издръжливоста на автомобилите!п.п. Вероятно и аз ще се впиша с моя Акорд 89г ( не много често срещан модел )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата "Prelude" че ще бъде интересно да се видат някой запазени 20 и повече годишни Хондички за което е и вид малка реклама за издръжливоста на автомобилите!п.п. Вероятно и аз ще се впиша с моя Акорд 89г ( не много често срещан модел )

Като твоя имаше един приятел до скоро.Прелюда ми беше със същия мотор фабрично,но захващането беше различно.Неговия беше червен,с кожи макар и поскъсани,климатици и яко екстри.Беше доста лачен за годините си и вървеше на карате.Продаде го наскоро иначе и него щях да снимам.Доколкото разбрах този дето го купил го е съсипал напълно за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея. И не само защото е интересно, ами защото ще и полезно. На собствениците с тези автомобили най-вериятно им е достатъчно трудно да намират инфо за техните автомобили, пък и не само инфо.Аз лично много искам да реставрирам един стар барутник, но нямам средства за това, нито подходящо място. А пари ще трябват и то доста, защото няма смисъл просто да се посъживи - една такава кола трябва да се направи, като излязла от завода. Надявам се след време да мога да си го позволя. На хора с подбни желания един такъв раздел може да им подейства доста насърчаващо и да им е наистина полезен.А относто понятието "ретро". 25 годишен автомобил за мен вече e готов за титлата. Рядък, масов... няма значение. Явно трябва да се посочи една граница за категоризация.Раздела евентуално може да се изплозва и за коментар на ретро автомобили правени на базата на Хонда модели, като Triumph Acclaim например (който явно е почти 100% Сивик 1).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карам акорд 89.с двигател а16а1 който е рядко срещан модел и съм много доволен нямам намерение да го сменя скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В САЩ границата на автомобилите, които минават в графата "Classic Cars" или "Retro" е 25 години. Няма защо да откриваме топлата вода и да образуваме излишни неравности по вече утъпкания път! За тези, които ще си зададат първия въпрос: "Е мойта, като е на 20+1,2,3 години що пък да не мине за ретро?" Ами защото, ако ще назоваваме нещата с истинските им имена, тези автомобили спадат към т.нар. Young-таймери. Факт е и това че през 2011 за ретроавтомобили ще се смятат и тези произведени през 1986 и така +1+1+1...и до тогава сток сивик няма да остане :) Но както и да е, аз като собственик на вече 28 годишен Акорд мисля, че на тези машини им трябват единствено оригинални части и грамотна техническа интервенция, зада стъпят на асфалта(от където не са слизали) с пълния си блясък и индивидуалност, като в 80те години. Така че остава да научим от Модераторите колко гласа са нужни за това начинание :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата "Prelude" че ще бъде интересно да се видат някой запазени 20 и повече годишни Хондички за което е и вид малка реклама за издръжливоста на автомобилите!п.п. Вероятно и аз ще се впиша с моя Акорд 89г ( не много често срещан модел )

Като твоя имаше един приятел до скоро.Прелюда ми беше със същия мотор фабрично,но захващането беше различно.Неговия беше червен,с кожи макар и поскъсани,климатици и яко екстри.Беше доста лачен за годините си и вървеше на карате.Продаде го наскоро иначе и него щях да снимам.Доколкото разбрах този дето го купил го е съсипал напълно за съжаление.
Да не би става въпрос за същия Акорд, защото моя също е червен с кожа и климатик и фул екстри и го купих на скоро от един колега наистина доста позанемарен но съм се наел да го по съживя и върна в приличен вид!Иначе мотора е В20А8 и наистина върви доста прилично за такова купе!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карам акорд 89.с двигател а16а1 който е рядко срещан модел и съм много доволен нямам намерение да го сменя скоро

Колега доста са добри тези машинки и имам приятел с два-три такива Акорда от които единия е с точно такъв двигател А16А1 :rolleyes: Та ако имаш нужда от нещо свиркай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако ти или този от който си го купил си е бил колата с бухалка-може и за същия автомобил да говорим.докато беше в Мартин беше доста изпънат,нищо че беше почти на 300 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако ти или този от който си го купил си е бил колата с бухалка-може и за същия автомобил да говорим.докато беше в Мартин беше доста изпънат,нищо че беше почти на 300 000км.

Същия автомобил дет яде бои с бухалка :rolleyes: , Don_Enco фен няма де да се скриеш изловиха ти колата :huh: от каде е.Тои акорда яде бой заради гредата но последно като виждах беше в движение ,Монго малко са колите с тоя мотор и пакет екстри.

 

П.п +1

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кой всъщност е идиота дето го е бил с бухалка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи за същата става въпрос! Този от който я бях купил я беше бил с бухалката! :rolleyes: Сега е на 308 000км и все още не е за подценяване но наистина външно е много зле та ше трябва да я пооправя(замислил съм го вече) :huh:п.п. Иначе твоя Прелюд как е успя ли да му свалиш 200к.с. на гумите както го беше планувал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако ти или този от който си го купил си е бил колата с бухалка-може и за същия автомобил да говорим.докато беше в Мартин беше доста изпънат,нищо че беше почти на 300 000км.

Същия автомобил дет яде бои с бухалка :huh: , Don_Enco фен няма де да се скриеш изловиха ти колата :rolleyes: от каде е.Тои акорда яде бой заради гредата но последно като виждах беше в движение ,Монго малко са колите с тоя мотор и пакет екстри.

 

П.п +1

 

Че аз не съм се крил :huh: даже се радвам че има хора които познават добре колата!

 

п.п И мисла наистина да я стегна и външно и вътрешно за да си върне блясъка който е имала преди години!

Яд ме е само че видях аз преди години обявата на Акорда чийто предишен собственик я продаваше и беше в доста по добро състояние и мислех да я взема още тогава( пък и беше за доста прилични пари) ама докато се чудех и замина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи за същата става въпрос! Този от който я бях купил я беше бил с бухалката! :rolleyes: Сега е на 308 000км и все още не е за подценяване но наистина външно е много зле та ше трябва да я пооправя(замислил съм го вече) !!!п.п. Иначе твоя Прелюд как е успя ли да му свалиш 200к.с. на гумите както го беше планувал!

Не,само 157 коня свалих на Хеед-91,но като се има предвид че сток сивик тайп Р сваля 150 на същото,явно колата е добре.Малко богата я оставихме на високите,иначе щях да имам още 6-7 коня на високите,но по-добре богата отколкото да се преебе нещо.Не знам тия в САЩ на кви динота си мерят колите ама там като свалят 180 коня от щатския вариант на Н22А и се цупят че са малко..... :huh: Но и на Хеед-91 показва възможно най-малко де.Иначе колата си върви много прилично въпреки допълнителните килограми,които носи като изолация за музика,самата музика и т.н.Понеже си купих Акорд купе за дейли,Прелюдката ще бъде разглобена и доподготвена за писта и ще се кара само там почти.Малко тъпо да свърши така след толкова пари и нерви по нея,но не мога да я карам по скапаните ни пътища-кво да направя.По-добре да е на пистата,отколкото да изгние в скапания гараж.

аз не съм се крил tongue.gif даже се радвам че има хора които познават добре колата!п.п И мисла наистина да я стегна и външно и вътрешно за да си върне блясъка който е имала преди години!Яд ме е само че видях аз преди години обявата на Акорда чийто предишен собственик я продаваше и беше в доста по добро състояние и мислех да я взема още тогава( пък и беше за доста прилични пари) ама докато се чудех и замина

Трябваше да я вземеш от Марто,много си я гледаше.Но и той вдигна ръце от нея,че му писна накрая.Шпилки на главина къса,лагери на главина сменя,ръждата я бореше и просто вдигна ръце и каза "ебал съм й майката,сменям я за по-нова кола" и така....Така че успех с начинанието,но прецени добре дали да го правиш щото като изхабиш парите и нервите по нея връщане назад няма. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако ти или този от който си го купил си е бил колата с бухалка-може и за същия автомобил да говорим.докато беше в Мартин беше доста изпънат,нищо че беше почти на 300 000км.

Същия автомобил дет яде бои с бухалка :huh: , Don_Enco фен няма де да се скриеш изловиха ти колата :) от каде е.Тои акорда яде бой заради гредата но последно като виждах беше в движение ,Монго малко са колите с тоя мотор и пакет екстри.

 

П.п +1

 

а кой всъщност е идиота дето го е бил с бухалка?

 

Един колега от Стара Загора който го е купил от твоя познат преди време ( и аз много се чудих защо чак до такива крайни мерки е стигнал ) а то щото извадил вътрешно каре заради гредата(вътрешната - тръгнала да се цепи) и понеже се набил със 700лв за ново каре пък то се оказало че старото си е здраво:rolleyes::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи наистина е добре колицата ти ! Аз съм я виждал на едно от събиранията на булгара май беше тамън прясна след пъвите настройки та знам за кво иде реч и много ме радва!П.п. Каквото си го замислил за нея се ще е по добре от колкото да я занемариш в гаража или нещо подобно! Тъй че успех с поредния проект!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме е яд наистина че още тогава не я взех, но шанс както се казва! И да прав си по принцип за нещата но се си мисла че си заслужава да я по стегна малко се си мисла че има още хляб в нея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карам акорд 89.с двигател а16а1 който е рядко срещан модел и съм много доволен нямам намерение да го сменя скоро

Колега доста са добри тези машинки и имам приятел с два-три такива Акорда от които единия е с точно такъв двигател А16А1 :angry: Та ако имаш нужда от нещо свиркай!
благодаря за помоща ако има вакум за делкото бих го взел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко заорахте в офтопика,та нека и аз малко.Тоя с бухалката ми е градски...вероятно няма да си вземе повече Хонда и по-добре ако питате мен.Преди него колата беше в един наистина Хонда фен,само че по стечение на обстоятелствата се наложи да я продаде.Относно темата нека има такъв подфорум.Сигурно ще се появят разни екзотики които дори и да са били много популярни серийни коли ще са интересни май-малкото поради факта че са останали живи.Отделно дето феновете ще се знаят и ще си помагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е подфорум няма да има в скоро време, модераторите не смятат че е необходимо . Така че темата може да се затваря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това хубаво,то е и ясно де. Но какъв е реда и евентуално има ли някакъв шанс това да стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Какво му е на раздел проекти? Моята кола е почти в тази вързаст както и почти 2/3 от колите във форума. Ретро раздел когато се съберат голям брой такива теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...