Jump to content
70nK@7@

нямам хидравлика на студено

Recommended Posts

Колеги къде д атърся проблема....масло?...този проблем го има 5-10мин докато загрее колата после се оправя...помпата върти,няма виене на ремък(сменил съм го скоро)....единственото което забелязах е че течността ми е понамаляла....Възможно ли е да замръзне маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свиракй си и аз съм по същия начин няма проблеми и аз се притесних даже си смених маншоните на рейката но пак си и е студено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обща болка след 5-10 мин работене на място се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък стърже за малко и след това ок, дано не здаде багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Сменете си маслото в специализиран сервиз.явно е преостаряло.използват такова за автоматична скоростна кутия.когато купих колата и 5 мес по късно застудя и аз бях така.отидох и шок-няма пробка. :) обаче намерихме решение-с уред за издърпване на масло от казанчето вадиме половин литър и доливаме ново.паля колата и права на волана 6-7 пълни завъртания от край до край.3 пъти тази продцедура и ок 15 кинта за масло и съм вече ок. ;) няма студ,няма пек.и на -15 имам хидравлика.е малко по тегав е волана,но поне се върти.м/у другото повтарям продцедурата всяка есен,но по веднъж.помпата при навъртане до отказ издава шум и маслара каза че е "пътник",но тя си кара така вече почти три години. :P:) п.п.Дано съм бил полезен

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега несе плаши така си е:dry: толкова стидено е че какво очакваш :)10 мин. и си готов:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене знам как да я източа....остава само да ме упътите има ли специална течност за хондите или нормална си течност за хидравлика да си купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,чети малко по нагоре-отиваш в сервиза и си взимаш.маслото е същото като за афтоматична скоростна кутия.червено е на цвят(самото масло) не опаковката:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При минус 20 ли е така наречения "проблем"??? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята HONDA трета зима е така обаче за маслото, по-добре си го купи от хонда за всеки случеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам серво и при -15 всеки път и не съм сменял маслото, така че е възможно да имате някакъв проблем. При мен сервото е далеч от перфектно - ремъци и помпи шумят ужасно понякога при студен старт, също така помпата се чува да вие при пълен оборот, а и самия волан винаги е бил доста тежичък за кола със серво - явно рейката не е в много добро здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се получи подобен ефект за първи път тази зима: при минусовите температури ремъка вие и сервото започва да насича при въртене на волана.Отидох до сервиза на Бултрако в Пловдив и се оказа, че нивото на течността за сервото е точно под долната граница и то при положителни температури. Течността се свива доста при студено и почват проблемите. Долях си течност и за сега вече втори ден няма свирене. Оригиналната течност за хидравликата е 35 лева литъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,чети малко по нагоре-отиваш в сервиза и си взимаш.маслото е същото като за афтоматична скоростна кутия.червено е на цвят(самото масло) не опаковката!!!

Оригиналното хонда масло за хидравликата което се препоръчва по книгите е жълто и е 30лв литъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам серво и при -15 всеки път и не съм сменял маслото, така че е възможно да имате някакъв проблем. При мен сервото е далеч от перфектно - ремъци и помпи шумят ужасно понякога при студен старт, също така помпата се чува да вие при пълен оборот, а и самия волан винаги е бил доста тежичък за кола със серво - явно рейката не е в много добро здраве.

Серво или хидро, колега ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...