Jump to content
backstage

Сивика загрява?

Recommended Posts

И моята англичанка е така. Стрелката си е бетон под средата и никога не съм я виждал над това положение. А загрява за няма и 3 мин и на петата духа вряло. Няма надолнища, няма нагорнища стрелката е винаги под средата (както е снимал колегата) и не мърда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, стана страшно. Колата е много зле в момента. Преди месец и половина доливахме масло, сега е под минимума. Струва ми се че губи и антифирз. Няма масло в антифирза и не тече от никуде и не изхвърля през ауспуха, не знам какво става. Новият термостат НЕ отваря и единия маркуч е много горещ а другия ледено студен. Маркучите към парното са топли, а то духа ледно студено. Колата загрява за минути, за 2 км отива в черввното и става ужасно. Не знам какво става вече. Маркучите в червно са топли, а тези в зелено студени.http://195.149.248.189:8080/2010-02-27/524...61e_800x600.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-02-27/0b3...e06_800x600.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата не работи нищо че е нов...ама си мисля че вече си и за гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-верочтно. Поне парното се пооправи. Вчера като изтовахме антифирза малко разляхме и днес доливах и сега има парно, май имаще голяма въздушна възглавница, сега е по-добре. Аз утре махам термостата въобще, а тия дни ще си взема втора употреба, но работещ о после ще сменя гарнитурата. За инфо тя каква цена е ??? И как да разбера къде отива маслото, не пуши отзад и не го меща с антифирза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гарнитура -от 60 до 120лв.зависи каква е и ква надценка си слагат в магазините

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-верочтно. Поне парното се пооправи. Вчера като изтовахме антифирза малко разляхме и днес доливах и сега има парно, май имаще голяма въздушна възглавница, сега е по-добре. Аз утре махам термостата въобще, а тия дни ще си взема втора употреба, но работещ о после ще сменя гарнитурата. За инфо тя каква цена е ??? И как да разбера къде отива маслото, не пуши отзад и не го меща с антифирза?

Защо толкова време се мъчиш а не я закараш в сервиза в Дружба при Омбре 30 км. са и да се решат проблемите, така само усложняваш нещата и както каза колегата Питбул по-добре не си прави повече експерименти да не отидат нещата към 5-600лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кат ти казвам, че не ти става термостата ще слушаш. и не те знам кво гледаш в туби муби, и не значи, че щом е там и щом на десет човека още колата е така, знаи всичките са добре :thumbs1: тва, че ти губи антифриз, и не го хвърля пре ауспуха НЕ значи, че не го гори!!! а и въздушна възглавница не се образува от нищото. ако ме питаш мене, и да не си бил преди, вече си за смяна на гарнитура на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята една - 11 :rolleyes: Колегата bebcho хубаво ти го написа. Търси разликата между форум и сервиз! Дано не е гарнитура, и се разминеш с по-малко главоболия. Успех с решаването на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място бих сменил пак термостата и бих направил тест за изгорели газове в антифриза. Къде правят такива тестове не знам, но предполагам ги има в сервизите (виждал съм в нета вносител да ги предлага на едро). Ако е гарнитура трябва да го установиш бързо, за да не си скапеш двигателя. Някъде четох, че дори лагерите в двигателя заминават при каране с антифриз/вода в маслото (някакви киселини се образуват, които предизвикват корозия на биелни и т.н. лагери).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то като влезе антифриз/вода в маслото го пресича, и не само лагерите ми всичко отива по дяволите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имах подобна главоблъсканица с моята 1-ва генерация англичанка :) (кончерто)Симптомите бяха много странни.Колата вдигаше температурата абсолютно хаотично,без оглед на скорост,обороти,температура на въздуха,пробег,и т.н. и т.н.имаше и въздух системата.А накрая при скорост над 130-150 по магирала загряваше и изстиваше веднага след отпускане на газта оклоло120км/чКакво бе направено накратко:-подмяна на всички части на изпарителя на АГУ-то.....без резултат-проверка на системата за херметичност-(0.3 бара налягане май ) беше добре-проверка за слаби връзки и датчика на вентилатора........вс.беше ОК-промиване на радиатор и двигател......без резултат-обезвъздушаване....................без резултат-смяна на термостат...............без резултатВ крайна сметка се оказа че при смяната на ангренажния ремък и обтягането му,водната помпа (която е била “пътник“и е работила някак си) --е протекла (има и дренаж) и е допуснала и въздух в мотора в резултат на циклите “топло-студено,вакум-налягане“(или пък “ефект на Бернули“).Ех че го написах ама.. :)Някой разбра ли??? :blink: Така че колега,сменяй водната помпа за да не сменяш гарнитура (като мен) глава или по-лошото -двигател. Аз вече ще я сменям заедно с ангренажния ремък и ролката.Препоръчвам гоТова са мои лични констатации без претенции да са 100% достоверни.п.п....и колега,като си разрешиш проблема не забравяй да пишеш как точно е станало. Нямаш идея колко теми с въпроси изчетох и нито един отговор който да ми е от полза.Дано аз да успея да помогна на някого.Пздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaкво стана със загряването колега??Ще споделиш ли как реши проблема?С тази тема ли? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=45883&hl=Или с тази? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46196&hl=Или пък май с тази? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46539&hl= ..с предпоследните три изречения всичко ми се изясни :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, темата най-отдолу е най-сигурния начин за решаване на всякакви проблеми по всички видове коли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де сега защо коментирате обявата,като е пуснал всичките тези теми поне ще може да се ориентираш дали да я купуваш или не и какъв е проблема на автомобила. :dry: с предните две теми ми се струва че е плюс за обявата.аз имах подобно запитване за бартер,прочетох две,три станични теми ,питах на лична какво е станало с тези и тези неща.отговор не получих,но не се и сърдя нито коментирам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...