Jump to content
Araba

сваляне на акумулатар за заряд от Accord-97Г.

Recommended Posts

Здравейте колеги,от скоро карам Accord 1.8 es.След измерване на електролита в акумулатора се оказа,че ще е добре да го сваля за заряд.Казаха ми обаче,че е възможно след поставянето му,да ми светне някоя от лампите на таблото,т.е. да отчете грешка компютъра,която после трябва да се трие.Така ли е всъщност? И още един въпрос: колко ah ви е акумулатора,моя е 44ah,струва ми се малък,но просто при закупуването колата си беше с него.Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам. Така е по-вероятно да изчистиш някоя друга грешка, отколкото да направиш. Сваляй без да се притесняваш :argue:Ето ти линк http://www.apexbattery.com/honda-accord-ba...-batteries.html

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачал сам акумулатора 5-6 пъти ,даже вчера го смених с нов и досега не е имало проблем никъкъв освен че се занулява часовника .Ефекта който се получава при мене е че при откачане и закачане на клемите след това колата не подържа нормално оборотите.Т.е. след като върнеш газта при шофиране оборотите падат рязко до 200-300 и мотора глъхне.След около половин час (15-20 км градско)всичко се нормализира.На Сивика взех 46 ампер часа 360А стартов ток.Но съм виждал и коли с големи мотори със 45А акумулатор.Избери си го по каталог все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като тръгнеш да купуваш акумулатор в магазините съм сигурен, че ще ти препоръчат най-малко 64 а/ч и нагоре. За прелюда, който е 2.0 литра по каталог от производителя му дават 54 а/ч, така че ако купуваш толкова са напълно достатъчни. 44 са малко за този двг. Както казаха колегите няма проблем за свалянето само спазвай реда при сваляне 1-во минуса, после плюса. При слагане 1-во плюса, после минуса. Това се прави с цел да не даде искра накъсо и да прецакаш нещо в ел.системата.

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за съветите,още днес ще сваля акумулатора за заряд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа,че 44Аh са малко за твоя мотор.Да не се окаже в студовете където идват да не можеш да запалиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непременно си сложи акомулатор с Аh точно, колкото ти препоръчва производителя. След смяната му, колата ти няма да държи нужните обороти на празен ход, но след първото включване на перките за охлаждане ще си влезе в нормален режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...