Jump to content
LUZIFER

Accord 2.2 I-ctdi

Recommended Posts

Здравейте, проблемът е следният: Караш на 5-та натискаш рязко газта изведнъж оборотите скачат а скоростта не се изменя така секунда 2 и след това вече се качва скоростта. Ако може да ме насочите нещо. Да е нещо от скоростната кутия, съединителя да преплъзва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединител,явно иска нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем. Колата е на 160,000 но и преди го правеше. При мен го прави и на 4-та и на 3-та предавка но предимно като е по-студено. Явно е недъг на новоизлюпения модел. Започвам да гледам цени... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти 100% е съединител :) На Хонда Лого й сменихме съединителя точно на 160 000 км , а купена чисто нова от Бултрако :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая печка с якичкия си въртящ момент бая го натоварва...по-тая причина май нямаше автомат на дизелаците доскоро,па може и нещо да се бъркам...ама си за съединител де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблемът е следният: Караш на 5-та натискаш рязко газта изведнъж оборотите скачат а скоростта не се изменя така секунда 2 и след това вече се качва скоростта. Ако може да ме насочите нещо. Да е нещо от скоростната кутия, съединителя да преплъзва?

А можеш ли да кажеш приблизително на колко реални километра ти е колата, дали някога е сменян съединител и как влизат скоростите? По - твърдо или по - меко, особено за първа и задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, познавам ms auto и взимам части от тях поне от 15 години. Ако ти се наложи "онази интервенция", ти ги препоръчвам, като коректни и компетентни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Феродовия диск няма демпферни пружини... въпросните са разположени в Маховика...Ако и той е наранен... само маховика в Бултрако е минимум 2400 лв.Феродовия диск и притискатела ги продават комплект - минимум 700 лв.И... лагера е минимум 130 лв.

Колега, недей така стресира човека, че ще получи уплах... :( Симптомите които той описва, са на износен феродов диск ...Двумасовият маховик има други признаци при повреда, така че може и да не се наложи да го сменя ..Естествено- ако не отложи много във времето ремонта ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Феродовия диск на тази кола е по-мек и от кашкавал и най-често той прави мизерии.Има обаче и още един неприятен момент.....маховика,и при теб най-вероятно той също ще е за смяна.......неприятно но факт.Алтернативи за момента няма или поне аз не съм открил,а цените на оригиналните са :cool: леко неприятни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика производство на LuK беше около 1800 лева :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колата всъщност я кара бащата. На километри е около 110 000 не вяршам този от който я взехме да я е пипал (беше някакъв гъзар на дали ше се е занивал). Интересно е, че тези проблеми му ги направила само като е доста студено (все пак 22.01 беше студ). Аз действително, като я карах докато беше по топло не съм усетил. След като се е позатоплило времето в Бургас бащатата вика, че нямъл проблем даже и ходил специчлно извън града да я тества. Да е нещо няква хидравлична течност калпава?За сега явно ще я кара така, според неговите майстори (не знам колко ги разбират по мойта кола само окачване пипат) твърдят че не от съединителя, не ме питайте как са го разбрали (не знам).За цените да не очаквам да са доста евтини. Като стане време ще я мислим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за забавянето но по-добре късно отколкото никога :oПри мен проблема се оправи със смяна на феродов+притискателен диск и лагер. Маховика беше ок, може би защото усетих проблема навремеи не е буксувал много. А може просто да съм късметлия ;) Цена в Бултрако по груби спомени за комплекта е ~1000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми каже защо колата ми претриса когато потеглям и най вече м/у първа и втора предавка ако го задържа за малко на полу-съединител колата претриса някаква евентуална причина да знаете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...