LUZIFER 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2010 Здравейте, проблемът е следният: Караш на 5-та натискаш рязко газта изведнъж оборотите скачат а скоростта не се изменя така секунда 2 и след това вече се качва скоростта. Ако може да ме насочите нещо. Да е нещо от скоростната кутия, съединителя да преплъзва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 22 Януари, 2010 съединител,явно иска нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H0NDA 8 #3 Отговорено 4 Февруари, 2010 Аз имам същия проблем. Колата е на 160,000 но и преди го правеше. При мен го прави и на 4-та и на 3-та предавка но предимно като е по-студено. Явно е недъг на новоизлюпения модел. Започвам да гледам цени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 4 Февруари, 2010 Почти 100% е съединител На Хонда Лого й сменихме съединителя точно на 160 000 км , а купена чисто нова от Бултрако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 4 Февруари, 2010 Тая печка с якичкия си въртящ момент бая го натоварва...по-тая причина май нямаше автомат на дизелаците доскоро,па може и нещо да се бъркам...ама си за съединител де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #6 Отговорено 5 Февруари, 2010 Здравейте, проблемът е следният: Караш на 5-та натискаш рязко газта изведнъж оборотите скачат а скоростта не се изменя така секунда 2 и след това вече се качва скоростта. Ако може да ме насочите нещо. Да е нещо от скоростната кутия, съединителя да преплъзва?А можеш ли да кажеш приблизително на колко реални километра ти е колата, дали някога е сменян съединител и как влизат скоростите? По - твърдо или по - меко, особено за първа и задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #7 Отговорено 5 Февруари, 2010 Между другото, познавам ms auto и взимам части от тях поне от 15 години. Ако ти се наложи "онази интервенция", ти ги препоръчвам, като коректни и компетентни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 6 Февруари, 2010 Феродовия диск няма демпферни пружини... въпросните са разположени в Маховика...Ако и той е наранен... само маховика в Бултрако е минимум 2400 лв.Феродовия диск и притискатела ги продават комплект - минимум 700 лв.И... лагера е минимум 130 лв.Колега, недей така стресира човека, че ще получи уплах... Симптомите които той описва, са на износен феродов диск ...Двумасовият маховик има други признаци при повреда, така че може и да не се наложи да го сменя ..Естествено- ако не отложи много във времето ремонта ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 6 Февруари, 2010 Феродовия диск на тази кола е по-мек и от кашкавал и най-често той прави мизерии.Има обаче и още един неприятен момент.....маховика,и при теб най-вероятно той също ще е за смяна.......неприятно но факт.Алтернативи за момента няма или поне аз не съм открил,а цените на оригиналните са леко неприятни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #10 Отговорено 6 Февруари, 2010 Маховика производство на LuK беше около 1800 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #11 Отговорено 6 Февруари, 2010 Така колата всъщност я кара бащата. На километри е около 110 000 не вяршам този от който я взехме да я е пипал (беше някакъв гъзар на дали ше се е занивал). Интересно е, че тези проблеми му ги направила само като е доста студено (все пак 22.01 беше студ). Аз действително, като я карах докато беше по топло не съм усетил. След като се е позатоплило времето в Бургас бащатата вика, че нямъл проблем даже и ходил специчлно извън града да я тества. Да е нещо няква хидравлична течност калпава?За сега явно ще я кара така, според неговите майстори (не знам колко ги разбират по мойта кола само окачване пипат) твърдят че не от съединителя, не ме питайте как са го разбрали (не знам).За цените да не очаквам да са доста евтини. Като стане време ще я мислим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H0NDA 8 #12 Отговорено 7 Октомври, 2010 Съжалявам за забавянето но по-добре късно отколкото никога При мен проблема се оправи със смяна на феродов+притискателен диск и лагер. Маховика беше ок, може би защото усетих проблема навремеи не е буксувал много. А може просто да съм късметлия Цена в Бултрако по груби спомени за комплекта е ~1000лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #13 Отговорено 7 Октомври, 2010 А някой може ли да ми каже защо колата ми претриса когато потеглям и най вече м/у първа и втора предавка ако го задържа за малко на полу-съединител колата претриса някаква евентуална причина да знаете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове