Трънчо 275 #1 Публикувано 22 Януари, 2010 Колеги помагайте.Малолитражката взе да пали изключително трудно. На 10то завъртане чак, но това да речем че не е голям проблем, все пак е -10. От няколко дни обаче забелязвам че като върти стартера и лампичките за мигачите прицъкват и мигат. Та мисълта ми е някакъв сигнал ли е това? Да не е акомулатор? Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #2 Отговорено 22 Януари, 2010 Аз също имам D13B2 и преди да сменя акумулатора точно така правеше - това с мигачите... Много трябваше да повърти за да запали, дори и да съм натиснал няколко пъти гаста.. Само споделям, какво правеше моята, миналата зима, не съм 100% дали е това, по-компетентите да се произнесат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 22 Януари, 2010 Пробвай със стартово зарядно, ако запали лесно сменяй батерията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #4 Отговорено 22 Януари, 2010 Благодаря за отговорите. Преди малко установих на 100% че е акомулатор Някой знае ли колко Аh ми трябва? На стария нищо не пише. И също така имам един може би тъп въпрос но съм невеж все още в тая област.. От няколко седмици бензиновата ми помпа бучи по-слабо от обикновено и не работи добре на бензин. Напимер: карам си аз и по едно време все едно не съм натиснал газта..Колата както си е на скорост намалява. Като освободя от скорост и форсирам всичко си е наред. Та, възможно ли е това да се дължи на вече явно гадния акомулатор. Да не и стига точец на помпата..? Някакви такива филми си вкарвам ( или поне ми се иска да е от това..) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #5 Отговорено 22 Януари, 2010 (Редактирано) 1-во трябва ти около 44 Ah поне ако си с 5-та ген трудно ще побереш по-голям2-ро колкото до бензиновата помпа ако пак говорим за D13 тя ти е на разпределителния вал и не мисля че има каквото и да било общо с ток.. освен ако не си направил swap на глава... Редактирано 22 Януари, 2010 от eddy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #6 Отговорено 22 Януари, 2010 (Редактирано) моята не е стокова (понеже на колата е слагано моно)... ама си мислех че й трябва бая точец. до колкото знам е от мерджан 2.5 мерси за отговора ясно няма да успея с един коршум (акомулатор) да оправя 2 проблема Редактирано 22 Януари, 2010 от Tr1nky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #7 Отговорено 22 Януари, 2010 Отвии си капачката на резервоара и опитай пак. Ако се вакуумира, помпата може да се мъчи и колата да не върви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #8 Отговорено 23 Януари, 2010 Не съм наясно със схемата на двигателя ти но този проблем със неадекватен двигател и загуба на мощност го имах преди време със друга кола.Отговора винаги беше във палеца и дистрибуторната капачка.Сменях ги на 6-7 месеца щото тея италианските по магазините са мноо "хубави". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #9 Отговорено 23 Януари, 2010 Смени и горивния филтър ако не сменян. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #10 Отговорено 23 Януари, 2010 И аз съм с д13-ка. Заради карба и смукача е хубаво преди да запалите да натисна педала на гаста до край и да го върнете ест. След това си пали от раз. При мен действа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 23 Януари, 2010 ...да ама той написа,че е с моно а не с карб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #12 Отговорено 28 Януари, 2010 (Редактирано) Отвии си капачката на резервоара и опитай пак. Ако се вакуумира, помпата може да се мъчи и колата да не върви.Ето това се оказа правилният отговор Понеже карам предимно на газчица и бензин зареждам 1 път в месеца...такъв вакуум беше станал.Като отворих резервоара се чу все едно че отварям Кока Кола Мерси на всички за съветите Редактирано 28 Януари, 2010 от Tr1nky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marshon 14 #13 Отговорено 12 Февруари, 2010 Приятел, аз карам само на бензин (щото си нямам друго) и всеки път когато си отворя капачката на резервоара "съска". Само това исках да кажа по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове