Jump to content
Любча

някой замервал ли е д14 колко коня става след суап на всмукателния колектор от д16з6

Recommended Posts

Нямаше нужда да пускаш нова тема за това можеше да питаш и в старата ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам д14а4 и преди месец смених моя с такъв от д16з6. Четох тук там,а и имам един познат сълно запален по клубната страст и тои ми потвърди че суап смукателя от д16 вдига 10 коня,ако има и филтърче спортно още 2 -3 коня и ето ти кола 1.4 103 коняПоздрави:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

A тогава един въпрос от мен.д14а2 защо тогава е 90коня?тако смениш колектора и двг-то става нещо като а2,щото тя фабрично е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другата седмица ще взема от приятел инфоборд и ще видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мисля че екутата на д14а2 и д14а8 са различни а и съм заглеждал двата двигателя и имат някои разлики

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ekzotik- извинявай, ама 12-13кс не се видигат така лесно!виж 5-6 е по възможно, при полужение, че не променяш нищо по настройките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може и да е вдигнала 10 коня защото се усеща ефектът от суапа нали сега пълни по добре новия колектор а друг пример е на д14а3 като смениш гарнитура на дросела и почне да влиза повече въздух става от75на 90 без да буташ настроики

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега недей писа така тези коне ,че и аз туко така карам към 200 коня кола :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Коне единствено може да се кажат колко са когато отидеш на диното след суапа на каквото и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де на инфоборд няма ли да покаже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфоборда ще покажеприблизително, в никакъс случай точно. Още повече не си замервал преди смяната и няма как да знаеш разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагал съм я на инфоборд преди суапа но моя познат който има инфоборд е от друг град и когато отида пак ще я закача исках да си купя и аз инфоборд но на саита пише че не се продава защото се разработвал друг модел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам д14а4 и преди месец смених моя с такъв от д16з6. Четох тук там,а и имам един познат сълно запален по клубната страст и тои ми потвърди че суап смукателя от д16 вдига 10 коня,ако има и филтърче спортно още 2 -3 коня и ето ти кола 1.4 103 коняПоздрави!!!

;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

E какво го подигравате колегата? ;) Дал е 100++ за колектор и Вие искате да му кажете,че ги е дал напразно и не е качил коне??? ;) Това си е напълно възможно,но не го разбивайте психологически.п.п.Оптимизирал си мотора,според мен ако сложиш и в-тек глава + филтър+генерация+чип може и да ги докараш до 115-120,но по добре си купи готова такава :) п.п.2 Да не ти пука,важното е че ти харесва резултата и не харчи(то нали за тва е 1.4 не 1.8 170к.с.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита е с колектор от д16з6 изпускателна генерация 4-2-1,генерация на ф55 и филтарна инфоборда ми я изкарва 117коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взема и аз да си сложа един инфоборд да се радвам като ми покаже някакви учудващо големи цифрички (или малки зави си за какво са :D ). Тези коне вярно ги нямате за нищо. Само едно не мога да разбера : какво ти пука колко коня е качила колата щом върви по-добре ?? Каква е разликата ако е качила 20 коня или е качила 1 кон, като все ще върви по един и същи начин. Ако всички ти кажат че си качил 10 коня по ли добре ще се чувстваш? или колата ще тръгне повече, като кажем че е 10 коня отгоре, а ако кажем 4-5 коня (което си е реалността) ще спре да върви ? Като не ви се вярва че е качила само 3-5 коня, защо питате ? Самозаблуждавай те се с някакви космически цифри и готово :D Всички са щастливи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

събирам мнения дали някои е замервал но иначе ще видя какво дава инфоборда и после ще направя дино и ще ви кажа резултатите другото са догатки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в "Технически въпроси" съм пуснал тема за спортен филтър,та там питах точно за раликата между колектора от д16з6 и д14а3,но не получих отговор.Забелязал съм,че на хонди който няма колектор от д16з6,(например д14 и др)със слагането на спортен филтър слагат и такъв колектор.

Но ето една снимка и със спортен филтър с стоковия колектор на д14а3.

 

Публикувано изображение

 

Явно си качват поне 2-4-5 коня,без филтъра, за да се слагат толква често!!!

Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Като смениш колектора или сложиш филтър или и двете просто пускаш повече въздух към двигателя и му променяш звука.конете-на дали се качват.аз съм с китайски кутиен филтър за 10 кинта и мога да ти кажа,че съм слагал и спортен и положението е същото.просто двг-то си смуче колкото му трябва.това че колата се "набира"повече,не значи че си 10 коня отгоре.тя може и да е качила наистина,но това по скоро компенсира 15 години износване и като прибавиш и прсихологическото внушение и вече си в "самолет" :D:D:D п.п.1,4 е да харчи малко не се занимавайте с глупостип.п.2 Ако искате кола да върви си купете д16з6 или б16 и нагоре-за тях поне ма части и смисъл.п.п.3 лично мое мнение,моля никой да не се убижда

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои чужди сайтове /d-series.org, dodo-upgrades.nl и други/ има и дино-графики, че колектора от Д16 наистина вдига около 10-12кончета в комбинация с филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей те на всички, нов съм и искам да попитам карам Б16А 160 коня сивик. как мога да я подсиля малко мощтността или поне да докарам звука като на спортна кола. всичко ми е Оригинално по колата. и вторият ми вапрос е нормално ли е след 4-5 000 оборота започва да дурпа здраво или требва от по ниски обороти, на 8200 оборота изклучва. извинявам се предварутелно ако съм объркал темата. Благодаря за разбирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дето ди дърпа здраво от тея обороти това е ВТЕК Той се включва горе долу при тези оборотиЕто малко инфо,как работи той.

http://www.vbox7.com/play:b370030bЗа повече мощност и хубав звук-изпускателни колектори,генерация,спортен филтър,мисля че това е като за начало но нека по компетентните изкажат мнение :D Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам колко коня дигат тези работи кадето сам ги сложил но има мн голям ефект от стоковия двигатели незнам колко е изтина това кадето показва инфоборда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я някои даде малко инфо за инфоборда как работи каде се слага и какжо мери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои чужди сайтове /d-series.org, dodo-upgrades.nl и други/ има и дино-графики, че колектора от Д16 наистина вдига около 10-12кончета в комбинация с филтър.

[/qu

 

 

Ето че тук с когата сме получили сходна информация от нета.

Сега в момента малко ме е яд че нямам излищни средства да я замеря на дино стенд и да кача една графика тук.

За мене няма значение как звучи цялата работа.

Аз лично разсъждавам логически значи спортния филтър дига средно до 2 - 3 коня,карал съм само със него и вс др суап и имаше разлика верно малка и едва долувина,но аз си познавам и усещам колата.

След това един хубав декемврииски ден отидох да ми послтават новия колектор.

Със филтъра и със колектора в комбинация колата просто не беше същата ускорението ОСЕЗАЕМО се беше променило подажаики малко повече гас колата се стрелва неудържимо.

Истината е че може би щях да се чудя колко сам повишил конете,но след като прочетох малко инфо в ДОДО ЪПГРЕИДС

разбрах че мощноста се е покачила с до 10 коня (естествено това не е единственото място от което сам събирал информация,но мойе би наи известното)факт е че този мотор с кобинация от в-тек глава,генерация 4 2 1 ф 50 - 60 (което при смяна от краи до краи вдига до 11коня) +компютър + ЕСУ +делко и др може да стане 140+

Поздрави на Всички

П.С. Хонда Forever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей за нищо ги нямате тия коне. Това че по чуждите форуми пише не значи че в БГ ще стане. И като ги говорите тия 2-3-4 коня от филтър поне кажете за какъв филтър става въпрос защото се хващам на бас че не е за 10 лева от Илиенци. И 10 коня от генерация пак не става въпрос за ламарина огъната от Бай Колю на коляно в някоя маза. Главата също не се мести направо от единия двигател на другия. И между другото ф60 на д15-ка ще има отрицателен ефект не положителен и делкото не съм чул да вдига коне още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че чакай да сметна тогава аз колко коня съм : фабрично 90 + пълна инжекция 14 + Втек глава 25 + всмукател 17 + испускател и генерация и гърне 20 + спортен филтър 4 + чип 10 = 180 коня :lol: ехеееее кой кат мен :D;) ;)

 

нищо че ако я кача на Дино ще е ~ 115 кс ама те там само лъжат и подтискат тунерите :D

 

п.п. ами няма . не съм слагал иначе вярно щях да ги докарам до 200 коня ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружини за клапаните си забравил, както и вал! :lol:Принципно като ти се задръстят всички филтири, не усещаш спада, защото става плавно. И смяната на филтъра със "спортен" такъв наистина вдига много коне /по скоро възвръща/. :DДелкото вдига коне, след като дефектиралото се замени с читаво. :D

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей за нищо ги нямате тия коне. Това че по чуждите форуми пише не значи че в БГ ще стане. И като ги говорите тия 2-3-4 коня от филтър поне кажете за какъв филтър става въпрос защото се хващам на бас че не е за 10 лева от Илиенци. И 10 коня от генерация пак не става въпрос за ламарина огъната от Бай Колю на коляно в някоя маза. Главата също не се мести направо от единия двигател на другия. И между другото ф60 на д15-ка ще има отрицателен ефект не положителен и делкото не съм чул да вдига коне още

Значи колега, в чуждите форуми хората и дино-графики са сложили, ама няма кой да чете! Каква е разликата от колектора за д16 в чужбина и тук??? Аз незнам да има такава! Колегата е написал за делкото, просто защото е имал в предвид че се сменя заедно с Vtec главата, а не че вдига коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Добре тогава,Айде някой сменил колектора и фитъра да поснте 2 дино графики(преди и след) и да се разбере какво се случва всъщост.Аз си бях пуснал тема за разликите м/у д14а4 и д14а2,но и нея я хвърлихме в реката в края на крайщата.п.п. ДИНО,ДИНО (графика,не динозавъра от флинстоун)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега, в чуждите форуми хората и дино-графики са сложили, ама няма кой да чете! Каква е разликата от колектора за д16 в чужбина и тук???

Много си прав колега наистина няма кой да чете. Защото там като пишат филтър имат предвид К&Н конус или някой от неговия клас който в БГ струва над 100 лева а не както казах кирлив ментак за 10 лева от Илиенци. Колектора за Д16 (изпускателния) там е все от известни марки като Bisimoto racing, DC sports, Skunk2 или подобни а не боклук на 45 долара и 99 цента от ebay. Всмукателните също са маркови да не изреждам пак марки мисля че схвана идеята. Те хората са го казали: С пръдня боя не става - ама не пречи хората в БГ да продължават да опитватп.п. ето ви дино графики Цък айде стига ревахте Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Wyvern, има се в предвид всмукателния колектор от Д16 за който става въпрос в темата...наистина никой не чете :lol: Тук не става въпрос за изпускателни колектори, витек кратуни и т.н. Темата е "Публикуване на мнение в някой замервал ли е д14 колко коня става след суап на всмукателния колектор от д16з6" и според данни от чужди форуми отговора е около 100-102 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Публикувано изображениеПубликувано изображение:lol:

 

Да му мислят B-сериите .... Публикувано изображение:D

 

п.п. Колеги, да не спамя тотално ... спрете се малко с тия коне бе, вие ги раздавате едни ... почнахте като каошплеюлк форума, филтри-милтри, чипове разни ... там така последно преди 4 месеца четох че ги раздават конете като хлебец сутринта. :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия ми пост беше насочен към мнението на колегата Екзотик защото той писа за нещо от сорта на 140+ коня с смукатели, изпускатели, генерации и подобни. Както и към тия които имат слагането на "спортен" филтър за тунинг че очакват и коне отгоре. За това че смяната на смукател от д14 с такъв от д16 дава 5-10 коня никъде не съм спорил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ще кажа за Инфоборда защото все още има хора които не са разбрали... ;)Инфоборд мери достатъчно точно конските сили стига теста да е направен както трябва. Сравнявали сме с дино-то на Prospeed и разлика е +- 1 конска сила на 100 коня максимум. Все пак цялото това изчисление на мощност си е чиста физика и грешки могат да дойдат само при грешни входни данни, в нашия случай това може да дойде от приплъзване на гумите, от неправилно въведена маса или както често се случва от изключване от скорост в края на теста, когато оборотите хвръкват до небето. Има и други по-маловажни фактори, които влияят на измерването, като налягане на гумите, наклон на пътя, вятър и може би температура на въздуха заради различното въздушно съпротивление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е проблема на една отсечка без наклон, без насрещен вятър (в спокоен ден) и с нормално напомпани гуми и правилно тегло да се пусне стокова кола с инфоборд 3-4 пъти и получения резултат да се осредни и сравни с каталожните данни за конски сили на автомобила. Следователно после след суап-а на дадената част да се извърши същата процедура и да се извадят x и y ;) Та по темата...със сигурност ефект има и някои колеги показаха вече графики. Всякакви други предположения и мечти са излишни :PП.С предполагам, че след суап-а е направена настройска на ECU-то на автомобила на дадените графики. Ако не е така някой да ме поправи

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви една графика на Д14А8 от додо-ъпгрейдс,пича е със колектор и генерация и стоков смукател със интейк от дросела. Като гледам приблизително 103/4 коня ,значи към тая комбинация ако прибавим и (портнат и полиран задължително) смукател от Д16З6 ,ще дойдат към 110/5 най-вероятно,но пак да не говоря на изуст! Само смукател......няма такава графика във Д14 секта-форума додо-ъпгрейдс,сорка!

 

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато изброявах детаилите за тунинга на д14 ги изброих еи така без да отдавам мн внимание на тях поради факта че темата е в съвсем друга насока.Вярвате или не хората да правили тествали и замервали вс въпроса е някои да седне и да прочете малко по вапроса а не да изказват мнения от сорта може и неможе. Факт е че това нещо е постигнато и публикувано,но блгаското око е недоверчиво и не гледа когато трябва да гледа.След като фактите са на лице...........А относно марковия и обикновения филтър за които имаше коментари,замислете се какъе е принципа на цялата работа (да пропуска повече кислород)разликата между двата филтъра е материала а от там идва и намаляването на боклука (частиците) които навлизат в мотора(говоря конкретно за марковия).Погледнато реално въздуха които навлиза е един и същ,само дет ментетата са по пагубни за мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е учил икономика и е чел дебели книги по маркетинг ,знае ,че във повечето случаи плащаш за марката и нейното лого. Що се отнася до качеството,аз ползвам ефтин филтър смазан със СТЦ смазка и съм адски доволен от прахоуловителната му способност,по интейк тръбата няма грам,ама грам прашинка! Вие си правите изводите колко да ви олекне джоба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей няма да се научите че КиН вървят с малка турбинка :Pп.п. хубав хубав ... ама не е КиН ;) не знам как карам направо. Гледам че с КиН смъкват секунда до 100 , ще взема да инвестирам накрая за 5.5 :P

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...