K1r1L 860 #1 Публикувано 8 Януари, 2010 искам да разбера какви са разликите ?!?! също така ме интересува ,дали мога да сложа от 1.5 1.6 (Д сериии) кормилна реика на ВТИ-ая) (какво трябва да се направи ?)по какво се различава едната от другата ?!става въпрос за сивиците от 92-95 година хидравлична реика ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #2 Отговорено 8 Януари, 2010 Какво и има на рейката бре Кире?Дай я насам, ще я оправим, няма нужда да я сменяш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 8 Януари, 2010 (Редактирано) ТРОПА много и като дам гас колата направо се усуква ! все едно всяко колело ходи на кадето си иска да забравих и тече и двата тампона се накусаха ... ;( Редактирано 8 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 8 Януари, 2010 Мисля че би трябвало да са същите, с разликата, че ъгъла на завиване на VTI е малко-по малък от останалите.Това което тропа вероятно са накраиници, а теча може да се оправи с ревизиране на рейката. Ще я пристържат и сменят семеринги.Аз в момента съм с рейка от интегра, разликите в корпуса са малко, и с минимално пипане си влезе без проблем, та какво остава рейка от VTI или обратното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 8 Януари, 2010 накраиниците ги смених на скоро още от преди да ги сменя тропаше сега вече си е повечко !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 8 Януари, 2010 А какво толкова може да тропа? Съвсем пък да се е разбила рейката...Нали си проверил и вътрешните накраиници? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 8 Януари, 2010 (Редактирано) като е на място изгасена и като въртя волана се чува, чък чък тоест някакъв звук които нетрябва да го има (според мен се е доразбила преди си хлопаеше сега хлопа доста и като дам гас дори усуква !!! ) утре ще проверя горен и долен ябалковиден болт Редактирано 8 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #8 Отговорено 8 Януари, 2010 А какво толкова може да тропа? Съвсем пък да се е разбила рейката...Нали си проверил и вътрешните накраиници? Да, вдигни предните колела във въздуха.Разклати рязко всяко колело и ще усетиш ако са разбити накрайниците.Естествено ако няма луфт другаде, я по някой тампон, я шарнир да те заблуди... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) никои ли няма наидея каде e разликата вти и нормалните сивици в реиките ????????искам дазнам дали мога си сложа от нормален сивик.... и ако може какво трябва да се направи.. ;( ?!?!?също така ме интерeсува кола с десен волан на ляв волан става л иреиката ? чувал сuм на ЛЕНД роварите просто се обръщала при хондите как стоят нещата ? Редактирано 9 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 9 Януари, 2010 Рейка от кола с десен волан на ляв не става на 100%, за рейка от друг сивик мисля че ще стане но не мога да потвърдя на 100%. За разликата ако има някаква най-вероятно на ВТИ-ката съотношението между движението на волана при завиване и движението на колелата в градуси е по-малко отколкото при другите сивици демек с по-малко движение завива повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #11 Отговорено 9 Януари, 2010 Защо не си провериш и двете каренца на кормилния прът,много пъти никой не и обръща внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #12 Отговорено 9 Януари, 2010 ЦЪКето за какво и от какво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #13 Отговорено 9 Януари, 2010 Здрасти, всякаква рейка от пета ген. става. Аз бях с оригиналната рейка на Д15 когато сложихме Б мотора сложих и рейка от ВТИ. Операцията беше елементарна, развиваш болтове сваляш после слагаш навиваш болтовете и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #14 Отговорено 9 Януари, 2010 Рейка от кола с десен волан на ляв не става на 100%, за рейка от друг сивик мисля че ще стане но не мога да потвърдя на 100%. За разликата ако има някаква най-вероятно на ВТИ-ката съотношението между движението на волана при завиване и движението на колелата в градуси е по-малко отколкото при другите сивици демек с по-малко движение завива повечеСъотношението завиване волан/колела е абсолютно същото като на останалите сивици, има разлика само в ъгъла на завиване, като на VTI е малко по-малко. Поне в сървис мануала така са описани По темата: Според мен слагай смело. Само виж с колко входа/изхода е рейката, че има с 2 или 3. А също така провери дали дебелината на пиньона на рейката съвпада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) колегата по-горе беше писал че е сложил от Вти реика (Защо)?(не е оставил неговата си ?) :yes: Редактирано 9 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 9 Януари, 2010 бях долу всичко тествах имам разбит горен ябалковиден болт от шофиорската страна (и лек луфт в реиката) ( страната от към пасажера от комилната реика имам 0.5-1 см луфт !!!!! като разклатя гумата настрани затова ми се усуква колата ! в понделник ще поръчам болта остава въпроса с Реиката ! (като цяло доста нелажащ !) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #17 Отговорено 9 Януари, 2010 Щом луфта е само от едната страна, значи е вътрешен накраиник. При запален двигател, хидравликата уплътнява луфтовете на рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #18 Отговорено 9 Януари, 2010 самата реика се клати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #19 Отговорено 9 Януари, 2010 Колега в ТОЗИ сайт я дават една и съща за всички модели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #20 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Да ви дам един жокер, разликата в завиването е от шенкелите, а рейката e различна, защото е най-бързата серийно слагана рейка на сивик 5-ца Редактирано 10 Януари, 2010 от войводата/cls "Техничеки въпроÑ�и" не е Купува/Продава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfu 3 #21 Отговорено 10 Януари, 2010 Ако ти трябва майстор в Бургас, може да видиш тук: Сервиз Хидравлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #22 Отговорено 10 Януари, 2010 (Редактирано) Колега в ТОЗИ сайт я дават една и съща за всички моделине са еднакви на вти рейката е далеч по-голяма като размера за въпроса на Киро просто рейката си беше част от суапа и за това я монтирах не съм я търсил отделно Редактирано 10 Януари, 2010 от EGocentric Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #23 Отговорено 10 Януари, 2010 Кои размер е по-голям? Като дебелина? Колко по-голяма е? Преправя ли се нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #24 Отговорено 12 Април, 2010 Това е добре, че си решил проблема колега. Аз си взех моята Хонда Сивик купе миналата седмица и днес я оставих да ми сменят вътрешния маншон защото е скъсан и ме зарадвана , че хидравличната рейката пуска малко през маншона. Казаха ми да си сложа добавка Бардал , някой пробвал ли я е или най-добре да търся втора употреба ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове