Jump to content
rollin

рязане на сток пружини Prelude 4th. Gen

Recommended Posts

ЗдравейтеПонеже Прелюда стои доста грозно и се замислих дали няма начин да намаля височината на стандартните пружини?Ако някой ги е намалял да каже с колко може да се намалят максимум и евентуално някоя снимка как изглежда след това....Предварителни благодаря :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ядове с ниските... и моя е доста вдигнат,ама из тея ужасни пътища-отказах се да го смъквам.За евридейка просто не виждам смисъл :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да режеш,а си купи понижаващи пружини,аз сложих жълто апекси и съм много доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Прелюда стои доста грозно и се замислих дали няма начин да намаля височината на стандартните пружини?Ако някой ги е намалял да каже с колко може да се намалят максимум и евентуално някоя снимка как изглежда след това....

С риск да те обидя - не прави глупости. Може да бъде нарязано всичко, но точните начини са два - цяло снижено окачване между 3 и 4см, или само понижаващи пружини, които се монтират на мястото на оригиналните. Тогава най-ниската точка на автомобила от около 12-13см. се намаля до 8-9см. Аз също съм изкушен заради определено по-красивия вид, но предвид нашите пътища засега се въздържам. Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз рязах на моя ,но с много малко наи-много оборот -оборот и малко,повече не може щото пружината става по широка и се измушка от леглото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм на мнение ,че по-добро от пружини+амортесиори няма.....рязаните прижини само правят колата ниска ,но тропат по дупки и колата не е стабилна в завои....само спортни пружини е все едно да караш с изпуснали амортесиори....просто амостериора не е толкова стегнат колко пружината.....Опитът ми е от съвсем друга кола ,но мисля ,че това е окачване и няма разлика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спортни пружини на обикновенни амортесьори си в заблуда колега. Моета кола е със сток амортесьори със червени пружини и мога да ти кажа, че поведението и на пътя е като на картинг.Ролин, като искаш да ти има визия колата купувай едни спортни пружини и си свиркай. Ако имаш достатъчно пари си купи и амортесьори, което е най-доброто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рязаните прижини само правят колата ниска ,но тропат по дупки и колата не е стабилна в завои....

хм , не съм забелязал ама вече ще знам . Явно съм глух и все карам с 20 в завой и съм ги пропуснал тези симптоми. (това беше на предишната кола ама все пак...)

 

rollin, повече от 1.5 навивки не ги режи (както каза enigma ) !!! да знаеш че освен по ниска става и по твърда. Ако резнеш само една навивка почти не се забелязва. Ама ако резнеш и половинката тогава става осезаемо. Но ако обичаш по стегнато окачване става добре. (на прелюдите е наложително по-твърдо окачване от стоковото - мое мнение) .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви ориентировъчни цени за пружини да кажете и от каде евентуално могат да се вземат?

 

то не ми пречи и да ги отрежа и ако не ми харесат тогава да потърся спортни....

Що се отнася до пътищата.... да положението е плачевно обаче ще гледам да я пазя.... просто в момента имам чувството че карам рейс(с извинение)

Не стига, че тея калници са правени за 18-19 цола гуми aми и е висока.... пък като сложиш 18 джанти ще умалее.... абе Японците нещо не са го измислили как трябва май...

Публикувано изображение

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят не знам нисък ли е или висок,но вози стегнато-не се люлее.Возил съм се в 5 г. 2.0- моят е доста по-твърд.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опит-грешка колега,това е начина според мен.Не ми се спори за стабилност,тропания и друго.Резни една намотка и я пусни,покарай и ако не те кефи още,резни още половинка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защи си мислите че колата става неставилна (обосновете се)... защото аз карам с рязани прожини от много време и трябва да ви кажа че колата е доста по стабилна от преди да ги отрежа! Центъра на тежеста се премества по ниско макар и минимално. Пружината не хлопа в амортесьора както колегата по горе се е изаразил защото тя остава натегната в амортесьора а не се движи свободно! Нито се променя еластичноста на пружините нито нищо (или поне човек не може да разбере разликата вече ако не натоварят на стенд има минимални изменения на кг/мм) Пружините не е добре да ги режиш повече от витка защото в началото са коносовидни и може да ти изтърве там кадето ляга към амортесьора. При рязане на една витка колата става на пръст - пръст и половина меджу гумата и галника (гумите са 205/55/15)п.п. при първа възможност ще пост-на и снимки

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще се радвам на снимки да видя как изглежда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят не знам нисък ли е или висок,но вози стегнато-не се люлее.Возил съм се в 5 г. 2.0- моят е доста по-твърд.

Браво, пич! Прелюда ти е красавец. Не го режи, не го съсипвай. Според мен, ако подмениш заводските джанти ( като разбира се ги запазиш ) със 17", с подходящ дизайн ще бъдеш пълно 6. Аз си сложих и оригинални задни калобрани и онази "празнина" под бронята вече не дразни. Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,не съм и помислял за рязане.В процес съм на издирване на задни калобрани,но за сега само предни откривам.Подходящи джанти 17-ки не съм намерил още, заради доста рядко срещаното каре,а фланци не искам да слагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж мойта е със по ниски пружини така я взех от германия преди 2 години и се справям по софииските улици

Редактирано от madrugada

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте снимки бе колеги, дето сте рязали пружини....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 17-ки и стокови пружини ще приличаш на камион !!! От опит го казвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея дето са с H22 им е лесно със 17ки, ама аз ако сложа предполагам доста ще умалее, за това търся начин да я сваля като си остана с орегиналните 15-киОбаче искам да видя снимки на Прелюд с рязани пружини, че ме притеснява дали на едно място няма да се увеличи разстоянието и да стане грозно.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето ти моя как е с 15-ки и с някакви червени пружини, мисля че не са колкото стоковите:

 

Публикувано изображение

 

Нямам снимки със 17-ки, но просто Прелюда с тях става съвсем друг. Но лошото е, че така из София опирам във всеки по - висок легнал полицай. Е засега дори зимата не съм имал чак толкова големи проблеми с това, но определено понякога дразни !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 17-ки и стокови пружини ще приличаш на камион :angry: От опит го казвам.

За размерите на гуми и джанти писах преди, но отново ще уточня: за IV поколение Прелюд 2.2 и 2.3, при заводски размер 205/55 R15 общия диаметър на колелото е 60.65 см. При нужда от преминаване на по - голям размер джантата се увеличава на 17", а гумата на 215/40 и диаметъра на колелото става 60.38см. Т.е. ако колата със заводското си окачване е изглеждала "камион" с 15", ще изглежда така и със 17".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаните снимки... rollin съжалявам че се забавих, но исках да я измия (няма да я показваме кална я... :lol:) Колата е с сток пружини рязани с една витка и с гуми 205/55/15 и разтояние между гумата и калника е точно пръст и половина (имайте в предвид че колата е спряна малко под наклон и за това разтоянието на предния калник изглежда с малко по голямо от задното но когато се спре на равно е абсолютно еднакво)! Возията се запазва... в смисъл че не става по твърдо и никъде не опира, но пък изглежда доста по добре... :)

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

а ето как изглежда със сток пружини и 17ка:

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изчетах темата внимателно и се питам дали има разлика в окачването между купетатта с H22 и F20 двигатели, в смисъл спортни прожини като ТЕЗИ дали ще станат за моя прелюд с двулитровия двигател?

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават колега, но не си заслужава цената, доста по-твърди са от стоковите, и не понасят на сток амортисьорите, както казаха колегите по-горе, най-безопасния и евтин начин е да се резнат леко стоковите пружини :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите за снимкитеmadrugada това рязани пружини ли са или?Амортесьорите заводските ли са?... много добре изглежда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълни глупости правитекато искате да е по-ниска отивате и си купувате зелени жълти или червени пружиниа до-колкото за амортисьорите има и делфи спорти амортисьори за прелюд а ако имате повечко пари кони може и каяба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както казах човек така я купих от германия.Ако искаш може да се видим някаде да огледаш за какво става въпрос.упс сегавидях че не си от софия

Редактирано от madrugada

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16-ки джанти и гуми 205/50/16 и пружини Eibach и амортесиори Bilstein.

 

С 16ки най-много ми харесва, слагах и 17 да видя как ще стоят ... но за нашите пътища.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда, колега! Можеш ли да кажеш колко см. е разстоянието от земята до прага? Ако не се лъжа сток е 13 см. И имаш ли проблеми с легналите полицаи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 17-ки са 235/40/17 и разликата от заводският размер 205/55/15 е около 13мм-във височина 2,6см. .С тях и стоковото окачване колата изглеждаше много висока,абе както писах като камион.В момента съм с Кони Спорт+Койловъри,като съм я свалил до един сантиметър просвет отзад и около 2см. отпред.В сравнение със сток окачването визулната разлика е огромна.Ще кача и снимки.На аватара ми е със 17-ките колата.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2035/68...g5jW7ZU5pT6.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2625/17...Zv3iAQXLlmA.JPGАз съм със стоково окачване,което явно е спортно,но съм виждал други купета,които са доста по вдигнати от моето.На едната снимка съм с 15'' 195/65,а на другата 18'' 225/40.Смея да кажа,че с 18-ките колата изглежда доста добре и е много стабилна.Лошото е,че искат много пазене:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

След толкова обилни разсъждения, нека да познаем колко цолови са джантите на този Prelude ( и евентуално колко е висок притежателя му , като пояснявам, че автомобила с нормално окачване е висок 129 см. Също, дали профила на гумите е по - висок от подметките на гордия собственик.)

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: Какво искаш да кажеш с този пост???Нещо не схващам смисъла?! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kakъв "topic", направо сме в темата - понижаване , рязане , големина на колелата и снимки за онагледяване. Останалото е шега и ако си се засегнал - изинявай. Все пак обърни внимание , че с високи подметки и ниско окачване е по-гот. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен,че Прелюда с малки джанти се губи малко като визия в сравнение с валяците,но с големи джанти и сток окачване не върви-отзад като погледнеш се виждат всички щанги,носачи и прочие по окачването,което на мен лично не ми харесва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обобщим темата. Прелюда, дори и със заводски колела и пружини е малко "щръкнал" и с "празни" калници. Определено е "по - секси" с ниско окачване и по - големи джанти. За тези, които предпочитат да срежат пружините - да ги срежат. А за тия, които искат нови понижаващи или комплект с амортисьори, нека някой или някои, които са купували и поставяли да напишат точна информация за марка, степен на снижаване, откъде са взети, ориентировъчна цена и т.н.Обръщам внимание! Коментарите за поведението на колата с рязани или сменени пружини са твърде субективни. Предлагам да ги оставим на втори план, а колегите, които така или иначе са решили да си снижат автомобила да получат полезна техническа и маркетингова информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ако напишете в google,APEX..ще видите,че в Bg може да ви ги доставят от HEED!EMAIL -office@heed-auto.com!цената им е-317лв с доставката,за 14дни!Аз лично съм се допитал,защото и аз искам да си сваля колата.Дано съм ви улеснил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отрязах предните и задните пружини с навивка и половина но от заде гумите седят на криво....

Трябва да взема да я снимам и да я покажа, но е нормално при положение, че се намали пружината...

 

пп... ето една снимка с тела

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...