Jump to content
J's Racing BB8

Въпрос за Vtec

Recommended Posts

Здравейте.Човърка ме един въпрос.Така нека вземем за пимер двигател от сивик 5/6 ген вти (160 коня),Значи като включи VTEC-a би следвало двигателя да използва всичките си коне (160)нали така.Но когато е в "Икономичен режим" Е тогава на какви коне работи двигателя? :bounce::bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така двигателя постига мощност от 160ps при точно определни обороти (примерно 7600)навсякаде другаде преди или след тези обороти е по малко мощност втека като включи незначи че е станал 160 коня..,.,както и в ниските обороти в зависмост от оборотите такава е мощноста примерно при 3000 оборота е 40 коня при 3500 е 50 при 4000 60.. коня и така се увеличават до 7600 ( което се нарича обороти на максимална мощност)има си графики разгледаи някои друга и ще разбереш за какво иде реч :bounce:)))) даже и в форума има в раздел спорт и тунинг мисля че беше нещоза дино тестове

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв е този икономичен режим на тия 160hp .. да не се бъркаш с икономичния режим на Vtec-e .. ( които не са 160hp) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси за дино графики в google ;)примерна картинка160 коня ще извадиш само от завода :)

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.Горе долу ми стана ясно.А тоя ВТЕК-Е Как е при него.Смисъл как работи и как по точно е икономичен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.Горе долу ми стана ясно.А тоя ВТЕК-Е Как е при него.Смисъл как работи и как по точно е икономичен?

Колега ровни малко из форума има изписано достатъчно как работи .Та и видео има някаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така двигателя постига мощност от 160ps при точно определни обороти (примерно 7600)навсякаде другаде преди или след тези обороти е по малко мощност.както и в ниските обороти в зависмост от оборотите такава е мощноста примерно при 3000 оборота е 40 коня при 3500 е 50 при 4000 60.. коня и така се увеличават до 7600 ( което се нарича обороти на максимална мощност)

Добре виж сега това.Става въпрос за Д14а3.Работен обем1396 см3Мощност75 к.с.При обороти5700-Е тази информация вярна ли е сега.Щото прекъсвача и е около 7200.Не ми се вярва максималната и мощност която може да изкара е до 5700?.Ако е така защо ще са я направили до 7200? Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така двигателя постига мощност от 160ps при точно определни обороти (примерно 7600)навсякаде другаде преди или след тези обороти е по малко мощност.както и в ниските обороти в зависмост от оборотите такава е мощноста примерно при 3000 оборота е 40 коня при 3500 е 50 при 4000 60.. коня и така се увеличават до 7600 ( което се нарича обороти на максимална мощност)

Добре виж сега това.Става въпрос за Д14а3.Работен обем1396 см3Мощност75 к.с.При обороти5700-Е тази информация вярна ли е сега.Щото прекъсвача и е около 7200.Не ми се вярва максималната и мощност която може да изкара е до 5700?.Ако е така защо ще са я направили до 7200?
Не се сдържам да не се разсмея... ;) Извинявай колега...Ама турбо дизелите са още по-зле! При тях максималната мощност е към 2500 оборота, а прекъсвача е над 5000. :fun:Иначе сериозно.Ето ти една дино графика на Д14А4:http://briefcase.pathfinder.gr/download/514743И една тема за мощност и мод-ове по тия двигатели:http://www.d-series.org/forums/naturally-a...4hp-6648-a.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя ВТЕК-Е Как е при него.Смисъл как работи и как по точно е икономичен?

Втек-Е при по ниски обороти (не е включен Втека) работи на 4 смукателни и 8 изпускателни клапана. След включването на Втек-а почват да бачкат и другите 4 смукателни клапана (те и преди това леко се отварят ама е повече от минимално) . Ехххх , да имаше такъв двигател дето да бачка на всички обороти с максималната му мощност и въртящ момент ;)п.п. стига бе :fun: писнало ми е да се возя на тролей :D (не че един електомобил няма да ме смаже ама все пак друго си е да дрънчи бензинов двигател ) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя ВТЕК-Е Как е при него.Смисъл как работи и как по точно е икономичен?

Втек-Е при по ниски обороти (не е включен Втека) работи на 4 смукателни и 8 изпускателни клапана. След включването на Втек-а почват да бачкат и другите 4 смукателни клапана (те и преди това леко се отварят ама е повече от минимално) . Ехххх , да имаше такъв двигател дето да бачка на всички обороти с максималната му мощност и въртящ момент :fun:
Минаваш на електромобил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така двигателя постига мощност от 160ps при точно определни обороти (примерно 7600)

навсякаде другаде преди или след тези обороти е по малко мощност.

както и в ниските обороти в зависмост от оборотите такава е мощноста примерно при 3000 оборота е 40 коня при 3500 е 50 при 4000 60.. коня и така се увеличават до 7600 ( което се нарича обороти на максимална мощност)

Добре виж сега това.Става въпрос за Д14а3.

 

Работен обем

1396 см3

Мощност

75 к.с.

При обороти

5700-Е тази информация вярна ли е сега.Щото прекъсвача и е около 7200.Не ми се вярва максималната и мощност която може да изкара е до 5700?.Ако е така защо ще са я направили до 7200?

 

Колега точно така е на 5700оборота е макс. мощност,от там нагоре само бучи и нищо.

 

TipoManЗа дизелите си в грешка.Максималната мощност е на 4500об. и нагоре,а тея обороти 2500 че и на по-малко им е максималия въртящ момент

Графиката която си показал не е на Д14А4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щом е на 5700 имали смисъл да я цедиш до 7200.Няма ли да е по добре да сменяш на приблизително 5700 оборота. (за Д14а3/4).Няма ли да се постигнат по добри резултати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да се постигнат по добри резултати?

Според теб с колко ще паднат оборотите при превключване на следващата предавка , ако искаш да използваш непрекъснато пълният максимален въртящ момент ? :D И какво разбираш под по-добри резултати ? Ако е ускорение - загубата на време при превключване и оборотите , от които ще започне да нараства въртящият момент също са от значение ... :D Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако смениш примерно на 6 толкова ще ти паднат оборотите , че ще забравиш че си тръгнал да ускоряваш даже :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...