Jump to content
movx2000

относно генерации, японки, англичанки

Recommended Posts

Колеги, извинявайте за тъпия въпрос, но някой може ли да даде информация, линк, снимки, сравнения и т.н. относно различните модификации, съответно японско и английско изпълнение.така и не намерих никъде ясно какви са разликите като външна форма, интериор, двигатели, части и т.н. също не ми е ясно къде точно пише коя генерация е колата?Не знам дали това е точното място за този въпрос, но мисля че като е обща дискусия, няма да настъпя никого по мазола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идентификацията е на номера на шасито,това е за сивик 7ма генерация,но мисля че и при другите е така

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

ако не разбирач нещо питай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро, имам претенции линк-а да съдържа невярна информация дават ,че сивик ВТ 4г 0-100км/ч за 8.4сек. а голф 3 2.0 16в го дават за 8.1 на всякъде тоест това е невъзможно сивик-а да е по бавен до 100км/ч още на 1ва е на кола и половина пред голф-а.(това е тествано доста пъти с различни автомобили). Другото на моята колица пише максимална скорост 192км/ч а тя подминава 220 ?!( с заводските размери на гумите съм в момента). Предполагам ,че има и други объркани неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...те в тая таблица немската дават Рекс 2 ВТ с еднакво ускорение като Дел сол ВТИ 8.1 :D ,и 1.5 Втек 115 конета по бавно ускорение от д13 до 100км/ч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chirenski, въпросът не беше коя кола за колко ускорява, но си прав по принцип, че ако има невярна информация, може да се съмняваме и в останалата.За максималната скорост - те дават по данни от производителя, не значи, че не можеш да вдигнеш и по-висока скорост.Все пак това зависи и от наклона и натоварването на колата. Аз и с други (марки) коли съм вдигал по-висока скорост от посочената от производителя, дори спорихме веднъж с един познат, та се наложи да му доказвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа защо се срещат толкова рядко модели като ЕГ6 и ЕК4/9 ?ПП:Заводските данни включват много променливи. Тоест, колата излиза от завода с 1 тип гуми, бензин и прочее стойностите са дадени средно за различни условия. Естествено, че ако се сложат по-широки гуми ще се подобри ускорението и ще се намали максималната скорост. Същото важи и за профила на гумата, грайфер и др. И разлика ще има при А95 и 100. Дали ще има попътен вятър, наклон, тип настилка на шосето и тн.Ако разликата е огромна, значи се влиза в допуските за сигурност. всички части и ламарини по автомобилът се изчисляват на якост и с определена точност, а натоварването се увеличава със скоростта. Принципно не е добре да се преекслоатира каквато и да е машина, още по-малко, ако се возиш В нея с 200кмч. Също взимайте предвид, че металът променя своя състав с времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...