Jump to content
ZaRRicK

Проблем с Имобилайзер на Сивик!

Recommended Posts

аз ти казах ново ecu p30 -p28 s преходници към обд2;)видяло се е че няма кои да го оправи ; :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не може,не знам защо ключарите от форума не се включат.Мога да ти дам телефон на момче от Варна което ще оправи проблема.

Преди няколко дни имаше подобен проблем...след стоене колата спира да пали и чека си свети зелената лампа за ключа също...оказа се от рестарт бутона за помпата :),а колата си е вървяла до последно.

Ако имаш интерес ще ти дам телефон на лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо може ли да се премахне? И как ако може?

Този сайт ми го прати колега, когато се интересувах за дистанционно запалване : http://www.doctronic.at/mobilizer_fx01_E.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня че ЕКУто може би е ОБД2А, а не ОБД2Б защото намерих този сайт: http://www.preludedriver.com/wiki/index.php5?title=ECU където има 4 вида P2T и едното е със сигнатура P2T-G, каквато е и на моя. Освен това този модел го дават за евро вти, каквато е моита. Разликата е че моита е 2000.

 

OBD2 A 361 JDM P2T-J91 99-00 Civic Si B16A3 MT, 66507, board M1Y-C 014T-L5000-01 no PA, no immo, KS

OBD2 A 365 EDM P2T-G01 96-99 Euro Civic VTI EK4 MT, PCB Denshigiken : M1Y-C 0014T-L5000-11, no PA sensor, Knock module, Immo module

OBD2 B 866 Oz DM P2T-Q12 99-00 Civic Si B16A3 MT, 66589, board M2Y-D 0016Z-L5004-A0 2nd gen immo, KS, no PA

OBD2 B 933 USDM P2T-A11 99-00 Civic Si B16A3 MT, 66589, board M2Y-D 0016Z-L5004-A0 Provision for immobilizer?

 

П.С. Цитат(Fiend @ Feb 3 2010, 05:09 PM): Моя компютър няма никакви подобни на показаните чипове!

Публикувано изображение Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ето и малко развитие по проблема:Вчера сутринта реших да направя една последна проба, преди да пратя компа на момчето което Драго ми препоръча, за което съм му много благодарен, и закачих пак компа на колата. Завъртях и зелената лампа тоя път си угасна. Колата след това си запали все едно тия два месеца не са били. Оправи се също така мистериозно както и се развали. Остава да направя по-обстоен преглед на жиците и пиновете да не би все пак да е било от слаба връзка, защото преди като ги гледах не открих подобно нещо, а друго обяснение нямам. За сега се радвам че след два тежки месеца отново имам колата която ме радва всеки ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях тема за колега с подобен проблем и се сетих че не си завърших тази тема, а може да е от полза на някой.

Та след като се оправи, колата работи около две седмици и пак отказа да пали. Това стана март месец. Отново се почнаха едни схеми за махане на имобилайзер, смяна на ЕКУ и пр. Докато преглеждах за пореден път какво съм писал по темата и си преглеждах личните, ми направи впечетление едно, на което не бях обърнал особено внимание първия път, признавам си,но съм много благодарен на човека които ми го прати(сега не мога да кажа от кои беше, заради проблема с личните при новата версия на форума), защото то ме насочи към вярната посока за решаване на проблема. Личното представляваше принтскрийн от аутодатата в които беше показано че проблема може да се дължи на бубината четяща кода на ключа. Хонда Бургас уж го бяха проверявали, но реших че няма да навреди и аз да се позанимая. След като почанах да мърдам платката и да правя опити да запаля накрая успях да я запаля веднъж. Не успях втори път, но това беше достатъчно да ми подскаже че проблема е именно слаба връзка в този модул. Оказаха се студени споики на пиновете на бубината. След като го разпоих и свалих платката имаше и скъсана пътечка отдолу на платката. Нещата бяха запоени от един познат ТВ техник и след монтажа на колата, същата запали все едно проблема никога не е съществувал.

Преди около месец, ми направи същия номер. Тръгвам да паля, зелената лампа остава да мига и няма палене. Но вече знаех къде е проблема. На другия ден разглобих скапания четец и се мъчих сам да си го запоя, но уви с много допотопна техника и без успех.

Тук е момента да изкажа огромната си благодарност към колегата pamo, които откликна и си ангажира съботата за да реши този мой проблем. Изключително професионална работа по презапояването на цялата платка, с което проблема беше окончателно решен! ;)

 

Въпросното модулче е ето това:

Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)Извинявам се, че повдигам темата при положение, че е толкова стара, но така и не видях напълно еднакъв проблем с моя. Та за какво става дума :)Колата е CIVIC D14a3 1996г.Бях дал на един приятел колата за няколко дни и той решил да и сложи някъв блиц ефецт на фаровете, когато търсел място за прокарване на кабелите вътре в купето свалил кората до Еcu-то и там намерил резервния ключ (червен), който ключ даже аз незнаех че е там понеже взех колата само с един, но както и да е.Решил да опита да запали колата с него върти ключа на контакт и индикатора за имобилайзера присветква през няма секунда върти да запали, но не става не върти стартер, нищо. Решава че няма да стане с червения ключ и затова оставя нещата така. След като направил блиц ефекта прекарал кабели и прочие, трябваше да ми я върне. На другата сутрин сяда в колата с оригиналния ключ, върти на контакт всичко е нормално индикатора - зеленият за имобилайзера гасне и всичко е наред, но след като върти няма палене ( стартера върти имобилайзера не свети, но не пали, всичко както по старо му с единствената различа че не пали). На какво се дължи това? Ето какво беше написал колегата zarrick - "Недей да пробваш с червения щото ще я вкараш в режим на обучаване на нов ключ/чип и после и с черния оригинален няма да запали" . Извинявам се, ако наистина сам пропуснал нещо важно спрямо запитването, но сам нов във форума.Бих бил благодарен, ако някой ме насочи какъв е проблемът точно, и как може да бъде отстранен. :unsure:

Редактирано от Iveil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моля за малко помощ.Вчера не можа да ми запали хондата D14Z4.След като завъртях ключа стартера на върти а премигва зеления ключ на таблото.след 10 минути опити запали..Има нещо което не може да разчете ключа или самия ключ дава дефект това с което разполагам е и червен ключ не разопакован.Къде се намира тази бобина която чете ключа че снимки не ми показва в горните постове.

 

Поздрави....  !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината е около самият патрон където вкарваш ключът. свалят се корите зад волана и ще видиш патрона гол и антената около него. Червеният никога не го вкарвай ако не знаеш какво се прави с него, щото после и 100 пъти да пробваш пак няма да запали. Една диагностика по може да каже къде е бил проблемът.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя сега аз тази антена с червения се програмира предполагам но незнам как .... ако има някой колега от София да ми покаже ще почерпя   :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен няколко пъти ми се случи да замига лампата на имобилайзера, последния път приятелката ми взе ключа, разтърка го в дрехите си и запали от първия опит. Мисля, че има някаква игра със статичното електричество.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли OEM номера на тази бубина 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти думата "НИКОГА" знаеш ли какво значи. Не се опитвай да правиш нещо от което ще следват много повече въпроси. Откачи буксичката на антената напръскай със спрей . Откачи и другите две  към имобилайзера , едното е антената а другото е към компа и гледай как се държи. ИЛИ найдобре да го направи някой който разбира. Мен ми е ясно че всеки сам си е майстор ,но има неща от които боли после доста глава. Нещо за което реално може да заплатиш 20-30 лв , да не стане : Търся комп с иммо и ключ , Или Има кой да ми махне иммото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое от двете е този четец на имобилайзера ??

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовото кръгче около входа на патрона . От него излиза кабел които отива в имобилайзера. Малка кутийка по назад около пърта (оста) на волана. При антената при теб не се откача. Излято е . Откача се само от имобилайзера. Пали ли колата на 10 тия път или вече тотално не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няколко пъти не запали сега съм с резервния ключ и за момента няма проблеми но не искам да ме остави някъде по пътя а къде е този имобилайзер който се откача 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай пак и с 2-та ключа и наблюдавай как се държи. Може единият да има по слаб сигнал и за това да не го разпознава . Ако резервният ти е правен чипа има по силен сигнал. Проследяваш кабелът на антената къде отива и намираш иммото. Черна кутия в твоят случай англичанка , значи надпис ВАЛЕО с бяла букса към компа и черна към антената миля че беше

post-3485-0-69504800-1436705531_thumb.jpg

Редактирано от docev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...