Jump to content
Draik

Запален съединител

Recommended Posts

Та така, смених си съединителя и покарах нормално 600км. като 100 от тях са балканско и към 100 градско.Днес обаче я "сръчках" малко по сериозно и съединителя замириса доста стабилно, скорсотите почнаха да се включват трудно. Има ли шанс да се "окара" или пак съм за нов съединител?Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само едно ще ти кажа... не съм голям спец ама като смених с оригинален съединител и ми смърдеше няколко хиляди километра докато слегне. разсмърдяваше се особено като дам на задна, и особено на задна на баир. в началото доста се притеснявах, но с времето се изчисти миризмата.това че заяждат скоростите обаче, не знам, при мен нямаше такова нещо, просто смрад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя веднъж яко запуши на задна на баир докато я качвах на тротоар а беше на 2-3хил. км. От тогава не съм усетил нещо да не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко некомпетентно, но защо на задна ви замирисват съединителите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никаква идея... може би сработването/износването има някаква последователност и посока - примерно като шарката на гумите... така си го представям... като обърнеш посоката и има по-голямо съпротивление или нещо такова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото задната е с голямо предавателно число и въртящия момент е голям, пък и сцепната сила на задвижващите колела е по голяма на заден ход. Гумите по-трудно приплъзват следователно минава по-голям момент през съединитела и той пропушва. Иначе е нормално за нов съединител да позамирисва. Като смених на Y21-цата съединителя докато изкарах колата и започнах с ограничителите. Съединитела пропуши 5-6 пъти докато си намери място и след това нямаше проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми колега не си ли се замислял че феродото може да е кофти ако е така неможеш ли да го върнеш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е от самия съединител, все пак е PHC Valeo. А аз както казах карах 600км с него като го смених, но нормално каране и не е понамерисвал изобщо. Просто днес доста зор и дадох на колицата и замириса зверски. Преди това скоростите си влизаха почти без усилие,а сега доста друдно превключваше.Ще поизчакам да поизстине и по-късно ще я покарам да видим дали няма да се е оправи или ще се наложи пак да купувам нов ;)Исках да разбера дали на някой му се е случвало подобно нещо за да знам какво да си мисля и аз че ще е

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се оправи не се притеснявай и при мен се е получавало същото доста пъти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никаква идея... може би сработването/износването има някаква последователност и посока - примерно като шарката на гумите... така си го представям... като обърнеш посоката и има по-голямо съпротивление или нещо такова

Малко ти е грешна представата... :) Съединителя винаги върти в една посока, няма значение дали си на задна или на предна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е от самия съединител, все пак е PHC Valeo. А аз както казах карах 600км с него като го смених, но нормално каране и не е понамерисвал изобщо. Просто днес доста зор и дадох на колицата и замириса зверски. Преди това скоростите си влизаха почти без усилие,а сега доста друдно превключваше.Ще поизчакам да поизстине и по-късно ще я покарам да видим дали няма да се е оправи или ще се наложи пак да купувам нов :)Исках да разбера дали на някой му се е случвало подобно нещо за да знам какво да си мисля и аз че ще е

ВАЛЕЛО ? това не е ли марка крушки ?!?!?... да ти мирише и пуши според мен не е нормално другия вариант е въобще да не е слегнал ама щом си карал 300-400 км ... незнам ... вече трябва да е слегнал (не е нормално нито да пуши нито да мирише нито някакви си такива трудно включване на скороти и подобни) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KOS_with_NOS- колега не съм сигурен за предавките на точно тази кутия, но при тези които съл гледал предавателното число на задна скорост е по-малка от първа.Колега martod, а ти като си толкова отворен как се върти съединилеля когато колата се движи с ключалките напред :)/шегушам се да не се засегнеш/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи снощи след като беше истинала доста добре колата реших да го пробвам. Първия път като потеглях се появи един странен шум, нещо от сорта между скърцане и стрържене ( не мога точно да го опиша) и колата претресе. След това вече го нямаше и скоростите се включваха малко по-добре. Днес я покарах доста в адското задръстване тука и скоростите значително по-добре се сменят, но няма нищо общо със сменянето им преди да се случи тази случка. Накрая я сръчках малко повече на 1-ва и с доста зор влезе 2-ата.Явно наистина съм му разказал играта на този съединител. Какво да се прави, вече не правят толкова здрави неща като едно време. Май след нова година ще минавам на друг вариянт. Нещо от сорта на това :съединителмаховикВ момента проучвам въпроса дали ще станат на моя двигател ( D16Y3 ), ако някой има наблюдения ще съм му много благодарен да сподели.Според това което са написали би трябвало да стане, но никъде не видях размерите и броя на шлиците.

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега martod, а ти като си толкова отворен как се върти съединилеля когато колата се движи с ключалките напред :D/шегушам се да не се засегнеш/

Не мога да се засегна, защото както казах и по горе, той винаги се върти натам, на където се върти и коляновият вал... :D Иначе щяхме да имаме и по 5 задни скорости... :):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак се почна с глупостите ... "ВАЛЕЛО ? това не е ли марка крушки ?!?!?" ами НЕ Е !!! това че не са японски НЕ означава че са боклук. Все пак са Доста голяма фирма и до колкото знам английските модели на Хонда излизат със съедините Валео . Лично съм слагал Валео и мога да кажа че е достатъчно качествен за нормално каране. Виждал съм " Екседи " на един месец как се пали и не ще да хване пътя така че да не вземе сега да ми ги хвалиш ... по темата : покарай малко по на "ръчка" да поолегне и ще почне да захапва както трябва . А това че не ти се сменят скоростите няма как да е от запален съединител освен ако не е залепнал след запалването, но ако беше така нямаше да може да включиш никаква скорост. По скоро си прегледай нивото на течността и да не случайно да се е скапала помпата или долу цилиндърчето. друга причина за трудна смяна на предавки може да е скапано масло. Ако си го сменил със смяната на съединителя и си налял обикновено двигателно масло (с ниско качество) може то да доведе до трудна смяна. Особено в студени дни (каквито са напоследък).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В отговор на терориста:Да. Валеото не е марка крушки а е както казах PHC Valeo!В момента повечето японски коли и корейски излизат с този съхединител и за разлика от EXEDY и други европейски марки катго Дайкин е доста по-качествен. Явно както казах в по горния пост не е толкова издържлив както старите материали!Темата я пуснах за това дали и други са с сблъсквали с този проблем! Не някои хора дето уж са много "компететни" да исказват мнение като от сорта дали това не са били крущки ( КАКВОТО И ДА ЗНАЧИ ТАЯ СЕЛСКА И ДЕАЛЕКТНА ДУМА ) и още незнам си какво!П.С. ако някой модератор ми изтрий тоя пост и не се обоснове лично ще го хукам и има за какво!!!П.П.С. за да го пусна толкова "остър" тоя пост значи има за какво!

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драйки, прочети пак поста на Тероряга-та.

Разбрал си го точно наобратно - той казва за ВАЛЕО това, което и ти казваш.

Това - "ВАЛЕЛО ? това не е ли марка крушки ?!?!?" Терориста го цитира от друг потребител по-назад в темата даже в кавички е сложено.

По темата - притискателния ми на сивика е "Валео" - вече 3 години и нещо, и нямам оплаквания.

 

П.С. Сега понеже поста ти е насочен към грешния човек да го трия или да го редактирам(като изтрия частта "В отговор на терориста:")?

 

П.С. И, ДА, "Валео" е добра марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петко не се ядосвай. Виж само в колко часа е писал поста Дрейки. Това обяснява всичко. :lol: Сори за офа ама знам, че снощи са се напили като кучета старозагорската дружина. По темата и аз карам с такъв и бая зор вижда колицата, нищо му няма на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, много се извинявам че така е излезнало, ама точно обратното исках да кажа. Т.е. каквото каза терориста и аз да кажа същото в отговор на хора като Кирил. Съжалявам че съм го написал по този начим ама както каза Матео часа е малко от ранните :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

валео е смотана марка каквото и да си говорите фактите го показват колеги от този форум са ги сменяли на по 8000 км . дори и сега пак се счупил не се случва за пръв път с тази марка имаите в предивд че има два вида валео ФРЕнско и кореиско и сега пак се счупил не се случва за пръв път с тази марка (а това че ги слагат на някои нови коли едвали е защото са по хубави а просто са по евтини да спестят финанси (то за това и на новите коли качеството е едно....)ако взимаш съеднител си вземи екседи(Даикин), АЦТ това са доказани марки (Дори и за по екстреммно шофиране) (по скъпи са но си струват)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.Да уточня тогава щом ще навлизаме в тази тема която мисля изобщо няма нищо общо с моя проблем!Това Валео както казах е PHC Valeo, ако си беше направил труда да провериш точно какво означава PHC щеше да разбереш че е точно Корейското а не Френските "боклуци" Отностно цената, тя е същата като на Дайкин и Екседи, така че не съм економисвал от това ( хората които ме познават много добре знат, че не економисвам от части за колата )Мисля че темата е вече приключила. Остава да разгадая въпроса с тези части които пуснах в по-горен пост дали ще пастнат на моята кола. Както написах тогава, ако някой има такива наблюдения или може да помогне ще съм му много благодарен.

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кои е казал че ти си икономисал ??Ч? ? (нечетеш)за моита кола мисля че валеото беше 250 лв екседито 400 :lol: ( но няма значение) понеже съм чупил два съеднителя нкк и валело и за това изказвам подобно мнение за качеството

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Exedy и доста време му трябваше докато поолегне и почнат по-лесно да влизат скоростите. Не съм го палил, въпреки че 1-2 пъти съм потеглял с пилежи още като беше на 40-50км феродовия (не е мирисал). Скоростите почнаха да влизат по-добре чак след 1-2 хиляди, но предполагам при всяка кола и всеки съединител е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...