Jump to content
Fir3

АБС

Recommended Posts

Здравейте колеги, Карам Прелюд 3-та генерация спетември 91-ва година и след като падна снега разбрах, че не ми работи абс-а, ако имам такъв разбира се.Та въпроса ми е как да разбера дали имам изобщо и ако имам от какво не работи. Каза ми един приятел че той също имал на скоро проблем с абс-а и се оказало някаква грешка в компютъра може ли и при мен да е такова нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем че погледни под капака, един бусамак, даже сигурно и абс пише на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и малко глуповато да звучи, но каде трябва да гледам....? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли лампа за абс(трябва да светва като дадеш контакт и после да гасне)? ако да, значи имаш, ако не-не го търси. ако ти свети и в движение, знаЧи имаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една лампа на таблото която нямам идея за какво е и никога не ми е светвала нито на контакт нито в движение никога!Надписа на нея беше ABL или ALB едно от двете не съм сигурен в момента утре ще кажа с точност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по старите Хонди /до 93г. мисля че беше/ анти-блокиращата система на спирачките се казва ALB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абс-а при Хонда сработва при малко по-голяма скорост.При малките скорости,дори и при сняг,ако не натиснеш рязко си влачи гуми.Ако имаш повреда ще ти свети лампата АLB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

70км/ч мисля че е достатъчно висока скорост, но тогава последното нещо което гледах е дали ми свети лампата на таблото :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при подаване на контакт не ти свети на таблото по-вероятно е да нямаш АБС .Но за да си сигурен 100 процента погледни тръбичките които ти излизат от помпата на спирачките дали взизат в някакъв допълнителен модул или направо си отиват към спирачните апарати на колелата.Ако нямаш АБС-модул работата е ясна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи снимка на двигателния отсек,качи я тук и да решим има,или няма ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко разгледах обстойно и видях че имамерси за помоща. ;) Видях на една от кутиите пишеше че вътре е датчика за ABL-a и имам отделно казанче със спирачна течност за АБС(АБЛ)-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че ми е заминал единия заден датчик някой някаква идея каква сума да си приготвя за това начинание?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от продавача, но примерно 50-100лв на старо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,карам прелюд 4-та г. При запалване на двигателя всички лампи си загасват. След около минути се чува прещракване на реле и ми се включва лампата на АБС–А и свети постоянно, както и това, че АБС–А ми не работи.Някой имал ли е подобен проблем и някой може ли да каже кои са най-честите проблеми с АБС-а на 4 г?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом лампата ти свети със сигурност няма да ти работи АБС-а :angry:Попринципно на 4та ген.(за другите не знам) като ти изгори някоя от крушките на стопвете примерно и почва да ти дава грешки и може и доста повече работи от абс-а да ти светнат на таблото :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.Е. искаш да кажеш, че ако примерно ми изгори крушка на стопа, няма да ми работи АБС–А? Странно звучи това...

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен няма логика, но някои да свали крушките и да тества :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен иска да каже не че като изгори крушка и не работи абс-а ами че като изгори крушката дава гресхка в компютара и от там дава други грешки и така нататак аз така го разбрах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че ми е заминал единия заден датчик някой някаква идея каква сума да си приготвя за това начинание?

И как го разбра това, колега?Все си мисля, че ако е заминал ще ти свети лампата ALB на таблото. :) Освен, ако не е изгоряла нещо... :) Аз си карам без ALB. Лампата си свети откакто съм го купил Прелюда, не е проблем, ако знаеш как да ползваш педала на спирачките. А колкото до спирането на сняг, ако си мислиш, че със 70 км/ч можеш да заковеш без да влачиш гуми, много се лъжеш. Нито АБС, ни АЛБ ще ти помогнат. Техниката на спиране на сняг е доста по-различна от това да скочиш на педала и да се надяваш АБС да те измъкне. Тъй, че карай си. Не мисля, че имаш какъвто и да е било проблем. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така колега -откачаш кабела за абс-а от акумулатора и забравяш че имат таквос нещо :) И аз бях упорит ама като пръснах доста пари за да разбера че ще ми струва колкото хондата ремонта го откачих и толкоз-кат съм изкал абс да съм си купил нова кола :) Моя докато работеше само веднъж спаси положението ,както карам засилен сигурно с 70 към кръстовище в града и един дрисльо реши да се пристрои съвсем изненадващо и рязко пред мене и аз скочих на педала и колата почти мигновенно спря с характерното прещракване на абс-а и спрях на 10 санта от него!Щях да се разправям ама бяха 4 дивака в колата и се отказах :) А и да не забравя -на сняг абс-а разчита на добрите гуми както и ти иначе става страшно като занесе ,тъй че заеби го тоз абс и карай смело -хубави гуми му е майката :)

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борката е абсолютно прав :-)..., но ми е мъка, че имам нещо неработещо в колата, а тъкмо я купих и имам желание всичко да й е наред...поне в началото :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Ето всъщност какво се случва с АБС-а на моя Прелюд:При контакт, светва датчика за АБС, след което изгася и запалвам. След около 20 секунди отново светва и така си остава. Вчера бях при Краси във Видин/благодаря за съветите и отделеното време/ и той се опита да направи диагностика на АБС-а, при което не успя да се свърже с компютъра на АБС-а. Даде ми стар от негов прелюд, но днес останових, че буксите са различни след това погледнах лепенките и открих следната разлика: моят е NEC SS-001, a неговия e NEC SS-002, та не успях да пробвам с нов компютър, за да установя дали моят е повреден.Моля, за помощ и съвети!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички датчици аботят ли?предполагам, че с обикновен мутрисет и крик ще може да се тестват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги проверявал. Ще ми трябват напътствия, какво точно да се направи..за мултицета и крика нямам проблеми, но останалото ще ми трябва помощ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва на място, или в движение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная хващал съм го това само като тръгна, като след нялко секудни светва. Не си спомням да съм изчаквал, за да го проверя това. Интересното е, че вчера през целия път до Видин не светна, след което на връщане си светеше. Имаше моменти и, в които /както най-накрая се получи/ не светваше нито на контакт/при проверка на колата/ нито след като е запалена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е датчик които прекъсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, защо диагностиката не успя да се свърже с компутера на АБС-а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма как да знам. Prelude не се ли проверява за грешки както сивик? Ако да, проверката за грешки на ABS е същата като за ECU грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още съм бос по тези въпроси :cool::P Предполагам, че е по един същ начин: връзваш диагностиката към ECU, проверка на ABS и т.н....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не говоря за връзване на диагностика, а как сам да си направиш диагностика на ECU. Някой който отбира от прелюди да каже как става и къде е буксата :cool:

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P:P:D Аз знам къде е буксата, дори съм смъкнал и целия компютър за АБС-а, просто ми кажи какво трябва да направя :cool:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата vex има предвид буксата за самодиагностика...Цък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата vex има предвид буксата за самодиагностика...Цък.

Благодаря за полезните линкове, но при мен има три букси и при нито една от тях не се случва така описаното мигане. Към момента лампата за АБС-а изобщо не светва и съответно АБС-а не работи. Както по-рано описах диагностика на колата бе направена, като в момента, в който се пуснеше диагностика на АБС-а, компютъра не можеше да се свърже.

Моля за други предложения....

 

Между другото ако някой има работещ компютър за АБС /NEC SS-001 / за прелюд мога да го взема, за да пробвам с него и ако сработи му го плащам веднага/тъй като се съмнявам, че има проблем с настоящия компютър/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако окъсяваш всяка букса която хванеш, не знам колко неща ще поправяш после :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако окъсяваш всяка букса която хванеш, не знам колко неща ще поправяш после :tooth:

:-)Прав си!!! Но както казах направихме мост преди 2 дена и нямаше резултат, както и днес. С KRASSi-HONDA си говорим, че най-вероятно проблема е в компютъра, така че ще търся нов и ще пробвам така.Благодаря ти vex, че си така активен и се опитваш да ми помогнеш!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

карам прелюд 4-та г. При запалване на двигателя всички лампи си загасват. След около минути се чува прещракване на реле и ми се включва лампата на АБС–А и свети постоянно, както и това, че АБС–А ми не работи.

 

Някой имал ли е подобен проблем и някой може ли да каже кои са най-честите проблеми с АБС-а на 4 г?

Много внимателно четете и си записвайте. Отговарям конкретно на този въпрос, и всеки който има тези симптоми, да не ходи на лекар, а да си провери крушките, особено тези на стоповете !!!Проблемът е в тях, гарантирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам прелюд 4та генерация по принцип имам абс само че когато давам на контакт лампата за абс изобщо не светва.При запалена кола също не свети абе изобщо от както съм я взел лампата за абс при никакви положения не е светвала и съответно абс не работи.Някои може ли да каже в какво е проблема дали е в компютъра датчиците ......мн. ще съм благодарен за съвет какво да направя за да тругне тоз абс че не мога да спирам.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...