Jump to content

Titi-Honda

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Titi-Honda

  • Ранг
    Начинаещ
  1. колега не се притесняваи така се е получило защото когато са сменяли колектора за да съберат антифриза слагат някакъв съд под колата нали така ок ама като олива по блока всичката мизеряя се събира с антифриза,аз го цедя после задължително ама твоите хора явно не и от там е и маслото дошло. има вариянт да го извадиш от там ии то мн. просто. ама трабва да сте 2-ма. ако ти се занимава ще ти кажа
  2. ОК значи казахме каре до тук добре, ама сега мн. внимавай какво ще вземеш, че има едни БУКВАЛНО Изкарват 2-дена Външните карат ама вътрешните НЕ.
  3. колега ии нов да е двигателя пак омазнява там така че нормално караи си
  4. мм да и аз мисля че си трябва друго. та каква е колата може и да измислим нещо (да втора рака си е втора рака ама НОВО )
  5. ok ама аз залагам че горната помпа е замминала или по точно боталото в неяя та според мен проблема няма да се оправи с доливането колега
  6. Прилича на каре ама то се осешта принципно с 70-100 като лека вибрация на волана аа при теб или е пред разпад или има и нешто друго
  7. колеги аз неразбрах .тая кола имали изкра???? помпата чува ли се ?
  8. Titi-Honda

    АБС

    До тук добре ама това не решава проблемът ии това е лошото !!
  9. колега чакаи малко ако вадиш 1 по 1 няма как да изгориш бобина !
  10. колега имам 1 въпрос към теб КАКЪВ Е СМИСЪЛЪТ защо ще я сменяшш просто така или твоита е финал и тази ти е изпаднала?
  11. ммда при рязка разлика се цепи през средата
  12. аз мога да ви дам пример за проверка при съмнение за тракане то биелен лагер или ботален болт защото и тои трака подобно на легера но иначе 95% са клапани не да се върнем на проверката при хондата по леснят вариант е докато работи с малко по хубави клещи почвате да вадити кабелите 1 по 1 от капачката и слушате кво се случва (вадите 1-ви и ако шумът изчезне е от него ако не продалжавате нo връщате 1-ви и токава вадите друг)
  13. колега според мен все оште си за реглаш на клапани дано не съм прав но по това което обясняваш след като загрее мн. прилича
  14. 14-15 за зимата е добре, а градско около 16 в София нали горе долу сега всеки има стил на (МАЧКАНЕ) Но при 120-150 неможеш да ме убедиш че ти е дала под 7 извънградско защто тогава при 90-110 отиваме на пълнене в резервоара но това е др. тема . Та принципно меже при зацепването на ангренажа да има проблем но трябва де е спъната.
  15. аз залагам че е от стартера и колега не се плаши, докато не спре да върти си ти
×
×
  • Създай нов...